Succes straks HAn. Gaat vast wel weer goed.
En al fruitontbijt gehad? Ben beneiuwd hoe je dat valt.
Ik ga zo weer eens naar het zkh met mijn mams. Fijne dag iedereen
@HanB wrote:
Ik zit hier gruwelijk zenuwachtig te zijn. Over een uurtje komt de dame van MvM… Misschien verschijnt er helemaal geen streepje… :silenced: :oops:gaat heus wel goedkomen joh :hug:
chantal, heel veel sterkte vandaag!
@Krabje wrote:
Succes straks HAn. Gaat vast wel weer goed.
En al fruitontbijt gehad? Ben beneiuwd hoe je dat valt.
Ik ga zo weer eens naar het zkh met mijn mams. Fijne dag iedereen
Sterkte vandaag! :-*
Ga zo beginnen aan mijn fruitontbijt, ben benieuwd…
Groenlimo, succes in het zkh!
Ik voel eigenlijk niet zo veel. Eergister en gister voelde ik wel wat trekken in mijn buik…
Dalijk maar een CB test halen voor morgen ochtend.
Maar ook een lichte streep telt of niet? Hij was niet donker maar wel duidelijk zichtbaar :shock:
:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: Ik mag niet mee doen!!!
Ik heb een bloedtransfusie gehad na de geboorte van Isabelle, dus mag ik niet mee doen…
Overigens was de test gelukkig wel positief…
MÃ n wat baal ik zeg… Uitgelezen kans om andere vrouwen te helpen het geluk te mogen ervaren dat wij ook hebben, namelijk het krijgen van een heerlijk wondertje, en ik word gewoon uitgesloten, omdat ik een fluxus gehad heb…
He han, wat balen zeg, rond uit k*t!
:hug:
Inge, ik ga niet testn. 3 dagen geleden getest met extra gevoelige test en die was negatief. 2 dagen geleden met ovutest en die was ooknegatief.
Missme, spannend!
Han balen zeg! Maar je wou iig meedoen! Vrouwen zoals ik zijn je daarvoor heel dankbaar!!! :-*
Han, balen zeg :hug:
Chantal, goed nieuws van je moeder!! :dance:
@Krabje wrote:
Han balen zeg! Maar je wou iig meedoen! Vrouwen zoals ik zijn je daarvoor heel dankbaar!!! :-
Thanks lieverd… Waardeer het heel erg dat je dat zegt… :-
We mogen 20 oktober al voor echo bij de gyn zelf!!! :inlove:
Nog maar twee weken wachten. :dance:
@HanB wrote:
We mogen 20 oktober al voor echo bij de gyn zelf!!! :inlove:spannend! En met die termijn zou je al een kloppend hartje moeten hebben :inlove:
Nog maar twee weken wachten. :dance:
Ja!!! Ohhhhhhh ik vind het zo spannend!!! Als we dan een mooi kloppend hartje te zien krijgen, gaan we het daarna meteen wereldkundig maken… :inlove: Mijn geduld is op, zeg maar.
Jammer HanB!!!
Hoe werkt dat eigenlijk als je veertig uurwerkt? Ik vind het principe geweldig, maar denk dat als je dagelijks weg bent, je te weinig kan inzamelen.
En wat spannend zo’n echo, lijkt me geweldig :inlove:
hoe ver ben je de 20e?
@babywens wrote:
Jammer HanB!!!
Hoe werkt dat eigenlijk als je veertig uurwerkt? Ik vind het principe geweldig, maar denk dat als je dagelijks weg bent, je te weinig kan inzamelen.
Gewoon je flessen mee nemen naar je werk. Ze worden geleverd in een handig kratje.

@babywens wrote:
En wat spannend zo’n echo, lijkt me geweldig :inlove:
hoe ver ben je de 20e?
Dan ben ik volgens onze berekening 7 weken, dus dan zou er net zo ongeveer een hartje zichtbaar moeten zijn.

Spannend!!