Ja wat ik al zei meiden, had het wel een beetje verwacht. J, is nu bang dat het misschien aan hem ligt :inlove: Vind het wel lief dat hij zo meedenkt maar zei ook al dat we niet meteen in doemscenario’s moeten denken.
Heb nog gelukkig genoeg ovutesten liggen en krijg er ook nog een paar van mijn dinnetje Bigsby. Dus ik kan er in ieder geval nog wel even tegenaan.
Al hoop ik wel dat ik ze na volgende maand niet meer nodig zal hebben
@HanB wrote:
@SuusyQ wrote:@HanB wrote:Laat je ons de uitslag nog wel weten?Yay weekend!!! :inlove:
Suusy, Becky, hoe is het met jullie???![]()
![]()
Tsja…
Ik voel echt werkelijk waar helemaal niets… Geen ongi-kramp achtig gedoe maar ook geen spartelendeboon-banden-kramp dus jaaa :think:
Morgen maar een testje doen…
En het weekend zijn we weg dus… nog een extra testje mee voor op manlief zijn verjaardag :think:. Zou toch een mooi cadeautje zijn
![]()
![]()
Uiteraard :-).
Dank voor alle duimers!! :oops: :mrgreen: :oops: :mrgreen:
Ukkie27 fijn dat de ha wat van zich heven laten horen, weet je ten minste waar je aan toe bent.
Amy morgen testen zou ik zeggen.
ik heb trouwens een pendel voor een positieve test in oktober :mrgreen:
@Amy82 wrote:

Hoevaak komen je pendels uit?

@Amy82 wrote:
Wie heeft dat voor jou gedaan dan?
@Amy82 wrote:
Daar geloof ik echt heilig in!
Becky, dikke knuffel voor jou!
@Lindaaa wrote:
@Amy82 wrote:ik heb trouwens een pendel voor een positieve test in oktober :mrgreen:
:-*
@Krabje wrote:
@Amy82 wrote:ik heb trouwens een pendel voor een positieve test in oktober :mrgreen:
iemand op een ander forum

maar heb ook pendels voor november, december en januari :lol: :lol: :lol: :lol: dus eentje zal wel gelijk hebben (hoop ik) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@Lindaaa wrote:
ik hoop het maar!!!

chantal, vrijdag ga ik echt niet halen hoor, sorry :shifty:
@Becky wrote:
Hoevaak komen je pendels uit?![]()
dit zou mijn 1e keer zijn dan

@Amy82 wrote:
@Krabje wrote:@Amy82 wrote:ik heb trouwens een pendel voor een positieve test in oktober :mrgreen:
maar heb ook pendels voor november, december en januari :lol: :lol: :lol: :lol: dus eentje zal wel gelijk hebben (hoop ik) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
heb vanavond trouwens de maxicosi verkocht, die mijn schoonouders voor jayden hebben gebruikt :dance: hebben hem uiteindelijk voor e. 15 gebruikt, als ik kijk wat we hebben betaald en wat we ervoor krijgen :dance:
@Amy82 wrote:
@Krabje wrote:@Amy82 wrote:ik heb trouwens een pendel voor een positieve test in oktober :mrgreen:
KAn degene dat ook niet even voor mij doen dan?
Ik hoop maar niet dat ze allemaal gelijk hebben want dat zou weer een aantal mk’s betekenen :hug:
@Amy82 wrote:
@Lindaaa wrote:@Amy82 wrote:ik heb trouwens een pendel voor een positieve test in oktober :mrgreen:
ik hoop het maar!!!:shifty: zullen zsm zien…
Doe dan nu even :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Mijn mobiel ligt naast me dus je kan gelijk smsen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@Krabje wrote:
@Amy82 wrote:@Lindaaa wrote:@Amy82 wrote:ik heb trouwens een pendel voor een positieve test in oktober :mrgreen:
ik hoop het maar!!!:shifty: zullen zsm zien…
Doe dan nu even :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Mijn mobiel ligt naast me dus je kan gelijk smsen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
nee, wil met ochtendurine doen :mrgreen:
denk morgenochtend :shifty:
maar ga het niet meteen hier posten hoor, sorry

Becky balen zeg, vervelend moet je weer een ronde wachten.
SuusyQ spannend, ben benieuwt.
@Amy82 wrote:
nee, wil met ochtendurine doen :mrgreen:
denk morgenochtend :shifty:
maar ga het niet meteen hier posten hoor, sorrymoet ik even over nadenken
![]()
Zal ik je anders ook even mijn mobiele nummer geven :lol:

Mag je die van mij ook wel. hahahaha