Augustus- en Septemberstoppers 2011 #4 Al VIER zwangeren!!!

Goedemorgen inge

Ikhad bij mn eerste zwangerschap drie dagen bloedverlieszeg maar een lichte menstruatie. Dus het zou heel goed kunnen dat het innesteling is.

En die testen van 5 euro zijn prima hoor. Binnen een minuut had ik van het weekend al het tweede streepje staan en die werd alleen maar donkerder.

Zou het dan toch, vind het wel spannend hoor, moet nog zo lang wachten voor ik kan testen.

Thnx meiden… Nu aan de thee, en twee beschuiten. Ben benieuwd! Gele vla 's morgens moet ik echt niet aan denken hoor! Wie weet als ik nergens tegen blijk te kunnen, dat ik zo wanhopig word dat ik dat maar probeer. :wink:

@inge77 wrote:

Zou het dan toch, vind het wel spannend hoor, moet nog zo lang wachten voor ik kan testen.
:pray: :pray: :pray: :pray:

gaan de beschuitjes er in?

Mja, ze zitten er in, maar buiklief voelt zich vooralsnog niet bijster fijn! :frowning:

Misschien even rustig blijven zitten tot het wat gezakt is.

Whahahaha, mijn man heeft ook last van zwangerschapdementie!!! :inlove:

Hij is aan het kijken hoe we het best met de bus bij het ziekenhuis kunnen komen. Wil hij al om 9u int ziekenhuis zijn, terwijl de afspraak met de gyn om 11.20u pas is, en juist de afspraak met MvM om 9u hier thuis!!! hihihihihihihihi :inlove:

We zijn een knuffel kwijt van Bodyl, gisteren huilen in bed.

Heb nog steeds geen idee waar ze dat ding heeft gelaten, gelukkig heeft ze er twee maar natuurlijk net wat meer gehecht aan die ze kwijt is.

@inge77 wrote:

Misschien even rustig blijven zitten tot het wat gezakt is.

Ik deed al niks! :lol:

Beetje buikpijn… Zucht…

Ja dat gaat dan echt niet goed, ze zeggen toch ook samen zwanger.

Hij neemt het wel heel letterlijk dan. :lol:

En dat van een ASS-er met groot gebrek aan empathie! :lol: :lol: :lol:

Vergeet het maar, heb nu een baksteen in mijn maag, en ben echt gruwelijk misselijk! :sick: Nog niet gespuugd, maar scheelt niet veel meer… :frowning:

Han ik vond het in het begin ook niks maar het hielp…

Han en iets van fruitontbijt dan? Zou dat werken? Tis vloeibaar en je hoeft er dus niet veel voor te doen. Misschien valt dat ook niet zo zwaar.

Tis wat. Zit ik met zoonlief in bad, krijg ik een hele dikke knuffel van hem :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

En als extraatje plast hij me over mijn buik :mrgreen: :mrgreen:

Net zegt hij wel heel lief: Mama, hou jou :inlove: :inlove: :inlove:(= ik hou van jou)

hanneke, vervelend dat je zo misselijk bent :hug:

Ahhh die Tycho, hij weet wel wat mama nodig heeft :inlove:

Eef echt wel. Is het al november??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wordt tijd dat we elkaar weer zien!

Denk er inderdaad sterk over om vloeibaar te gaan ontbijten, Krabje, hopelijk valt dat iets beter… :think:

Heerlijk, zo’n douche van je zoon! :lol:

@Krabje wrote:

Eef echt wel. Is het al november??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wordt tijd dat we elkaar weer zien!

nog 5 weken!!!

gaan we elkaar eindelijk weer helemaal aflebberen woehahahaha, nee dat is ook weer overdreven :mrgreen: :think: :think:

Becs zou zeggen: get a room :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik ga maandag weer naar de sportschool! :dance: Was wel lid maar door drukte ben ik al heel lang niet geweest maar aangezien J toch op maandagavond naar school gaat, ga ik de gym weer oppakken.

Heb er zo een zin in! :mrgreen: