Augustus- en Septemberstoppers 2011 #4 Al VIER zwangeren!!!

Lekker zeg Becky!! :dance:

ik heb hier echt het idee dat het niet raak is. voel niks meer. dan maar op naar oktober denk ik. nou ja, eerst nog een week afwachten. gelukkig ben ik heel geduldig :liar:

@Amy82 wrote:

@Krabje wrote:
Eef echt wel. Is het al november??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wordt tijd dat we elkaar weer zien!

nog 5 weken!!!

gaan we elkaar eindelijk weer helemaal aflebberen woehahahaha, nee dat is ook weer overdreven :mrgreen: :think: :think:

Becs zou zeggen: get a room :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Lekker knuffelen, en hoezo get a room??? We hebben een heel huis tot onze beschikking :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Een hele mooie fc twente kamer :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

@Amy82 wrote:

ik heb hier echt het idee dat het niet raak is. voel niks meer. dan maar op naar oktober denk ik. nou ja, eerst nog een week afwachten. gelukkig ben ik heel geduldig :liar:

Ik denk ook niet dat ik zwanger ben hoor… :hug: :hug: :hug: :hug:

@Krabje wrote:

@Amy82 wrote:

Ik denk ook niet dat ik zwanger ben hoor… :hug: :hug: :hug: :hug:

jawel, ben jij wel :naughty:

@Krabje wrote:

@Amy82 wrote:
@Krabje wrote:
Eef echt wel. Is het al november??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wordt tijd dat we elkaar weer zien!

nog 5 weken!!!

gaan we elkaar eindelijk weer helemaal aflebberen woehahahaha, nee dat is ook weer overdreven :mrgreen: :think: :think:

Becs zou zeggen: get a room :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Lekker knuffelen, en hoezo get a room??? We hebben een heel huis tot onze beschikking :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Een hele mooie fc twente kamer :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

woeiiiii :dance: :inlove:

sorry meiden, voor dit geslijm, moest er even uit :shifty:

soms heb je dat wel eens :angel:

Hoezo niet zwanger??? Zie die hormonen vliegen!!! :snooty:

@Amy82 wrote:

Eef is gewoon ontzettend lief en ik ben gewoon ontzettend gek met mijn lieve vriendinnetje! We hebben elkaar dankzij dit leuke forum leren kennen!

@HanB wrote:

Hoezo niet zwanger??? Zie die hormonen vliegen!!! :snooty:

Dat zijn weer andere hormonen Han :mrgreen:

:shock: :shock: :shock: Mijn zoon kent gewoon de K3 dvd bijna uit zijn hoofd :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Ook zingt hij steeds meer liedjes mee :inlove: :inlove: :inlove:

@Krabje wrote:

@Amy82 wrote:

Eef is gewoon ontzettend lief en ik ben gewoon ontzettend gek met mijn lieve vriendinnetje! We hebben elkaar dankzij dit leuke forum leren kennen!
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: dat is echt helemaal wederzijds :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

@Krabje wrote:

:shock: :shock: :shock: Mijn zoon kent gewoon de K3 dvd bijna uit zijn hoofd :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Ook zingt hij steeds meer liedjes mee :inlove: :inlove: :inlove:
wat goed van hem!

Spannend Krabje en Inge, ik zal duimen voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ik heb de vorige keer al bij de huisarts aangegeven dat ik in januari gestopt ben, dat staat dus ook in hun systeem…

Vanmorgen dus gebeld om een afspraak te maken voor vrijdag, maar in het systeem stond al dat we voorlopig nog af moesten wachten. De assistente wilde dus ook geen afspraak maken, maar ik wordt vrijdag in ieder geval gebeld door de HIO.

Overigens had ik vandaag ook weer meer bloedverlies dan dat ik de afgelopen maanden heb gehad. Het lijkt nu wel weer minder te worden, maar ik heb toch 2 dagen normaal bloedverlies gehad. Nog niet abnormaal veel, maar voor mijn gevoel normaal. Ik ben daar eigenlijk dus al superblij mee ondanks dat ik al 2 dagen krampen heb (normaal is dat een paar uur).

Ukkie, Ik vind dat toch wel raar hoor… Mijn huisarts ziet mij gewoon verschijnen als ik wil verschijnen, niet als hij het daar tijd voor vindt… :eh: :?

Hoe dan ook, je hebt in ieder geval een cyclus nu, dat is al wel heel fijn!!! :-*

Amy en krabje, jullie zijn beide gewoon heel erg zwanger!!! :pray:

Ik heb echt nergens meer last van. Ja mijn tepels zijn gevoelig maar dat heb ik wel vaker na mijn eisprong.

Nog 2/3 dagen maar ga er echt niet vanuit. Durf er gewoon ook niet vanuit te gaan eerlijk gezegd.

Ukkie, misschien heb je nu wel een normale menstruatie? ik heb altijd de eerste 2 dagen echt kramp :frowning: daar kijk ik nu al tegen op :frowning: Gelukkig in het weekend zodat ik er op mijn werk geen last van heb.

Ben wel erg moe nu :zzz: en heb het daardoor ook een beetje koud. Maar J heeft lekker koffie gezet en heb er een koekje bij :drool:

vind het idd ook wel raar van die ha :think:

Han, morgen alweer 5 weken :inlove: :dance:

Morgen? :shock:

You’re right… :shock:

Het is gewoon echt nog steeds niet gevallen, dat kwartje… :roll:

Han, hoe is het met de misselijkheid? :hug:

Nu gaat het gelukkig wel weer. Ergens halverwege de middag ging het eindelijk een beetje over. Heb echt met frisse tegenzin mijn lunch gegeten. Ik dwing mezelf wel om mijn normale eetpatroon aan te houden… :roll:

Voor morgenochtend heb ik nu een H.er.o Fruitontbijt flesje gehaald, aardbei-banaan, met extra vezels en fruitstukjes. Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen, maar zie er nu al tegenop. :roll: :oops:

:hug: en anders iets van pap? Hoop dat het gauw overgaat voor je! :-*