Augustus- en Septemberstoppers 2011 #4 Al VIER zwangeren!!!

@HanB wrote:

Veel plezier bij Bigsby zaterdag, Becky, leuk! :inlove: Zal aan je denken als wij weer hard aan het werk zijn. :wink:

Goedemorgen ladies! Werkze vandaag, voor de harde werkers onder ons. Ik mag vandaag niets doen van manlief, behalve wat boodschappen, en vanmiddag de tas van oudste dochter aannemen op school, en haar uitzwaaien richting kinderfeestje. Dat wordt een dagje verplicht relaxen dus! :wink:

:thumbup:

Wat betekenen die bloempjes bij je naam en waarom zijn ze verschillend van kleur??

Goedenmorgen!

Lekker uitgeslapen, mmh. Het is weer wat langer donker 'sochtends.

Wat jammer Becky, op naar de volgende ronde en ga maar genieten van je visitie zaterdag dan krijg je er weer volop zin in!

Dus Han jij ga vandaag het forum stalken! :stuck_out_tongue:

@babywens wrote:

Wat betekenen die bloempjes bij je naam en waarom zijn ze verschillend van kleur??
Dat heeft iets te maken met het aantal berichtjes dat je in totaal al op KOK geplaatst hebt. Hoe het precies allemaal zit, welke aantallen en zo, weet ik eerlijk gezegd ook niet…

@Marga173 wrote:

Goedenmorgen!

Wat jammer Becky, op naar de volgende ronde en ga maar genieten van je visitie zaterdag dan krijg je er weer volop zin in!

Uitslapen, dat wil ik ook wel! :mrgreen:

En ja, ik ga weer honderden berichtjes plaatsen vandaag, let maar op! :inlove:

@HanB wrote:

@babywens wrote:
Dat heeft iets te maken met het aantal berichtjes dat je in totaal al op KOK geplaatst hebt. Hoe het precies allemaal zit, welke aantallen en zo, weet ik eerlijk gezegd ook niet…

OH oke, ik zag ineens een extra bloementje staan. Die van mij in dezelfde kleur en die van jouw weer anders., Dus ik was benieuwd.

Veel plezier met niets-doen vandaag! Ik moet straks werken…geen zin

@HanB wrote:

Hoe is het ondertussen met onze zeer gewaardeerde meeleesster, Krabje? :pray:

Goedemorgen! Hier gaat het weer wat beter.

Ik heb me gisteren ziek gemeld omdat ik zoveel last van mijn buik had.

Maandag ben ik weer op het zkh geweest. Daar hebben ze een echo gemaakt en daatui bleek dat mijn eierstokken heel erg opgezet waren en dat ik vocht in mijn buik had zitten.

Ze dachten dat het allemaal door door de punctie kwam en gewoon rustig aan moet doen.

Maar het kan ook door een zwangerschap komen, die verergerd de klachten. Maar tis te vroeg om daar wat over te zeggen. En dat doen we dus ook maar niet.

Ook moest ik bloed laten prikken maar dat was allemaal goed.

Op advies van de vpk en in overleg met mijn collega’s heb ik me maar ziek gemeld. De arts had al gezegd dat ik me maar bezig moet houden met alleen kleine baby’s en geen peuters moet gaan tillen.

Dus het zekere voor het onzekere ben ik thuis gebleven gisteren.

Dus een heel verhaal :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@HanB wrote:

@Marga173 wrote:
Goedenmorgen!

Dan wordt je druk vandaag :mrgreen:

Wat naar Krabje! Buikpijn is nooit leuk, ik ga hopen dat het vanwege een zwangerschap is :pray:

Dus ook voor jou geldt: rustig aan doen!

Spannend hoor, Krabje! Hopelijk is het dan een positief voorteken, dat het ergert wordt, als is die pijn natuurlijk alles behalve prettig… :-*

@HanB wrote:

@Marga173 wrote:
Goedenmorgen!

Dan wordt je druk vandaag :mrgreen:

Buikpijn is alweer wat minder dus dat scheelt.

Ga iig straks maar niet naar de gym met Tycho. Alleen straks naar logopedie.

Zo eerst maar even met de kleine man in bad. En hij wil graag Guim (=badschuim) in bad. Dus dat doen we maar

Heul druk! :mrgreen:

Veel plezier in het bad met Guim! :inlove:

Krabje lekker op de bank en heel rustig aan doen! Wij kletsen je wel vast aan je laptop. Haha

Heb je al iets warms op je buik gelegd of tegen je rug dan ontspannen de spieren tenminste. :-*

Heb net een nieuw topic geopend…

Tja, ik ben dus niet misselijk als ik 's morgens wakker word. Ook niet wanneer ik op sta. Maar wel wanneer ik mijn ontbijt achter de kiezen heb!
Ik hoef geen koffie te drinken 's morgens. Cornflakes vallen ook al niet goed. Boterhammen ook niet. Beker melk niet. Koude of warme chocomel niet... En inmiddels begin ik nogal tegen ontbijten op te zien! :roll: :oops:

Wat nemen jullie als ontbijt? :?

Misschien hebben jullie ook tips?

ik zweer bij crackers!

@HanB wrote:

Heb net een nieuw topic geopend…

Tja, ik ben dus niet misselijk als ik 's morgens wakker word. Ook niet wanneer ik op sta. Maar wel wanneer ik mijn ontbijt achter de kiezen heb!
Ik hoef geen koffie te drinken 's morgens. Cornflakes vallen ook al niet goed. Boterhammen ook niet. Beker melk niet. Koude of warme chocomel niet... En inmiddels begin ik nogal tegen ontbijten op te zien! :roll: :oops:

Wat nemen jullie als ontbijt? :?

Misschien hebben jullie ook tips?

Bij daniel had ik´sochtend erg veel last van misselijkheid. Legde daarom ´savonds de crackers klaar naast mn bed. En na 10 minuten rustig naar beneden om daar wat vla te eten. Niet te koud! en dan lukte het wel weer.

Staat ook bij je ontbijttips hoor han

Ik zou ook zeggen een paar crackers of beschuit.

Goede morgen trouwens.

Hier nog een beetje donker bloed verlies, zou het dan toch een innesteling zijn geweest, vond het wel wat veel daar voor.

Heb gisteren al wat zwangerschaps testen gehaald bij de kv 2 voor 5. moeten maar eens kijken wat die doen.

Had me vanmorgen verslapen en Stella komt net vandaag op de foto op school dus vliegen en haasten om haar een beetje leuk in de kleren te krijgen.

Krabje rustig aan dan maar, echt doen hoor.

Hanb vervelend zeg misselijk zijn.