Succes met klussen, Babywens!!! :inlove:
:mrgreen: :inlove: :mrgreen: :inlove:
@babywens wrote:
haha ja??
Staat er echt, moet een half uur liggen. Alsof je zoveel geduld hebt dan… :eh:
Hahaha, nee niet echt :mrgreen:
Meiden, ik krijg de foto’s niet meer klein, dus dan maar zo.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=102072&postdays=0&postorder=asc&start=375
maar hier kan je de taarten zien die ik gemaakt heb voor de verjaardag van mijn nichtje :inlove:
ben er stiekem ook best trots op…was nl de allereerste keer!
als je wilt lachen: op RTL 5 is nu de Villa. Erg vermakelijk haha!
Wauw Becky, supergaaf gedaan!!! En die smaken… :drool:
Wil je er in het vervolg aub bij stilstaan dat er hier ook zwangeren zijn??? :naughty: :snooty: :silenced: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
mooi, ziet er lekker uit :drool:
@HanB wrote:
Wauw Becky, supergaaf gedaan!!! En die smaken… :drool:
Wil je er in het vervolg aub bij stilstaan dat er hier ook zwangeren zijn??? :naughty::snooty: :silenced: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Dank je wel :inlove: :oops:
Hahahaha, sorry Han

mooie taarten Becky!
Heb het gevoel dat ik iemand nog mis op het lijstje… :think: Wil iedereen even voor mij checken of ze er op staat, en even een gil geven als je er niet op staat?
Hoe is het ondertussen met onze zeer gewaardeerde meeleesster, Krabje?
Dank je wel Amy! Volgens de visite was het ook erg lekker! Zelf lust ik geen taart, dus kon niet echt proeven. Had een beetje van de ster geproefd maar was daarna echt giga misselijk :sick: Maar de visite en mijn zus vonden hem heerlijk :mrgreen:
@HanB wrote:
Heb het gevoel dat ik iemand nog mis op het lijstje… :think: Wil iedereen even voor mij checken of ze er op staat, en even een gil geven als je er niet op staat?
Ik sta er op :mrgreen:
Meiden, ik ga er weer vandoor. Nog even gezellig bij J op de bank zitten. (oke, doe ik nu ook wel maar met laptoppie op schoot :lol: )
Misschien tot morgen!
Slaap lekker :-*
Sweet dreams Becky! :-*
Ik ga vandaag maar eens vroeg naar bed…
Morgen gelukkig een rustig dagje, jippie!
Tot morgen meiden, slaap lekker allemaal!!! :-*
Slaap lekker Becky en Hanb.
Goedemorgen meiden!
Gisteren ook een ovutest gedaan maar ook die was negatief hor. Ja heel licht een streepje maar dat geeft ie standaard aan. Ga er dus gewoon vanuit dat we een ronde door gaan.
Zaterdag ga ik eindelijk naar vriendinnetje Bigsby om haar mooie mannetje te bewonderen :inlove: Wilde al eerder gaan maar had er gewoon echt geen tijd voor. Elk weekend hadden we wel verjaardagen. En het is niet dat ze om de hoek woontm, dus kon ook niet in de avond komen, maar nu hebben we gisteren afgesproken voor aanstaande zaterdag. Heb er nu al zin in :inlove:
En dan ga ik nu maar weer aan de slag :sick: Heb er zo een zin in :liar:
Veel plezier bij Bigsby zaterdag, Becky, leuk! :inlove: Zal aan je denken als wij weer hard aan het werk zijn.
Goedemorgen ladies! Werkze vandaag, voor de harde werkers onder ons. Ik mag vandaag niets doen van manlief, behalve wat boodschappen, en vanmiddag de tas van oudste dochter aannemen op school, en haar uitzwaaien richting kinderfeestje. Dat wordt een dagje verplicht relaxen dus!
Jammer Becky dat de ovulatietest negatief was :hug: . Ik heb het gevoel dat volgende maand een goede maand is :mrgreen: Helemaal met een stapel ovutesten
Leuk dat je lekker op visite gaat!