Augustus 2014 stoppers!!

breekt even in

Hey Miro, wat leuk dat jullie voor een derde gaan!! 3 kids is leuk :inlove: :wink:

Alle dames succes!!

breekt weer uit

breekt even in

Hey Miro, wat leuk dat jullie voor een derde gaan!! 3 kids is leuk :inlove: :wink:

Alle dames succes!!

breekt weer uit

:inlove: Ik dacht al, wat doet Hanneke nou in dit topic? :think:

Hoopte even dat je gezellig mee kwam schrijven :wink:

Maar ik weet dat het er bij jullie niet meer in zit.

Bedankt in ieder geval! :inlove:

Hoi allemaal, even een berichtje vanaf vakantielokatie ???Wij zijn nu ook min of meer bezig aan ronde 1 !!! We gaan het wel zien! Moet zegen dat de spanning die ik bij de 1 e twee keer zwanger worden had, nu echt enorm veel minder is. Dat voelt een stuk relaxter. We hebben goede ervaringen met de maand augustus; beide kids zijn die maand verwekt ???

Wie is de volgende op het wachtbankje? Iemand al en lijstje gemaakt?

Leuk bolletje! En dat je relaxt eronder bent helpt alleen maar denk ik! En fijne vakantie nog!

Hier pas 15 sept ofzo men nod van de 1ste ronden dus er zijn vast andere die eerder op t wachtbankje zitten…

Balen voor Kato en ikke ???Hopelijk de volgende ronde meer succes !!

En hopen op een regelmatigere cyclus, dan kun je ney wat makkelijker nagaan wanneer je vruchtbare dagen zijn en wanneer je je ongi kunt verwachten.

Ik vind het wel raar voelen dat ik er nu zo rustig onder ben. Vorige keren was ik er helemaal op gefocust en hebbii me sufgetest met clear blue???

@ Kato en Ikke beide ongesteld geworden dus. Hopelijk hebben jullie de komende ronde succes.

@ Bolletje wat leuk dat jullie er nu ook voor gaan.

Een lijstje zou wel handig zijn inderdaad.

Ik weet nu niet precies wie de stoppers zijn.

Omdat velen die in het begin meeschreven nog twijfelden of ze nu al gingen stoppen of nog even wachten.

Ik sta er ook wel wat relaxter in als de vorige keren. Hoewel ik toch wel echt teleurgesteld was toen in ongesteld werd.

Een fijne vakantie nog!

@ Engel mijn NOD valt op 9 september ongeveer. We gaan hier de vruchtbare dagen tegemoet.

Wat heerlijk om op vakantie te zijn bolletje! Ik ben pas net terug, maar wil wel weer! Geniet ervan!!

Jammer miro, dan gaan we maar samen verder…

Ik verwacht mijn nod rond 6 september. Dus ook hier de vruchtbare dagen in. Zonder ovulatietesten toch nog. Even wat te veel aan m’n hoofd om er te veel mee bezig te zijn.

Ik ben ook wel wat relaxter merk ik. Misschien een clubje oprichten van relaxte moeders. :wink:

Haha goed idee kato! Want ook ik ben er veeeel minder mee bezig dan de vorige keer! Maar dat komt misschien ook omdat k over 2weken eerst nog op vakantie ga en daar nog veel voor moet regelen en doen en in de tussentijd ook veel moet werken.

En deze maand zou t minst gunstig zijn om zwanger te worden, want dan ben k uitgerekend een paar dagen voor de verjaardag van mijn zoontje. Al is dat bij mij natuurlijk geen garantie haha.

Misschien is t juist wel gunstig dat we allemaal zo relaxt zijn en zijn we daardoor allemaal zo zwanger! Dat zou toch mooi zijn!

Hey dames,

Wat een rust hier…

Hoe is t met jullie? Zitten er al op het wachtbankje?

Zo, eerste dag na de schoolvakantie zit er weer op! Kindjes weer fijn naar school en ik heb me weer vol op m’n werk gestort!

Hoewel ik heel graag vakantie heb, is die regelmaat wel beter.

Gelukkig al wel weer een vakantie geboekt voor de herfstvakantie.

Wij komen hier weer zo’n uit de vruchtbare dagen. Wederom niet optimaal gebruik van gemaakt. Een iets te gezellig feestje gooide roet in het eten!

En engel, ik snap dat een maand ‘ongunstig’ kan zijn, maar neem aan dat je daar niet al te veel rekening mee houdt!?

Dus wel op de wachtbank, maar daar zit ik voorlopig nog wel

even. Wie is de volgende??

Ik kan komend weekend testen :slight_smile:

Spannend D!! Ga je op je NOD testen of latet of eerder?

Ik zou 6 sept kunnen testen maar zit te twijfelen om rt af te wachten en pas daarna te testen. Destijds bij te vroege test blij geweest, maar een paar dagen later geen streepje meer. Was toen heel teleurgesteld. Maar ja, ik ken mezelf , en mijn geduld???

Spannend D. Al symptomen?

Er komen er een paar op t wachtbankje te zitten dan! Ik moet eerst nog mijn vruchtbare dagen in. En idd kato we houden er geen rekening mee hoor dat dit de ongunstigste maand zou zijn om zwanger te worden.

Ga er toch niet vanuit dat t de eerste maand meteen raak is en moet veel werken in men vruchtbare dagen en dat in combi met de vakantiestress haha is de kans denk minimaal dat t deze ronde lukt, maar mocht t wel zo zijn is t uiteraard meer dan welkom!

Er zijn wel wat dingetjes die je aan een zwangerschap kan wijten ja. Moe, bij vlagen misselijk, rare vreetbuien… Maar goed, moe zijn we allemaal wel eens. En die misselijkheid is ook niet raar als je ziet wat ik naar binnen werk :angel: :wink:

Ik wil heel graag maandag pas testen. Vorige keer ook pas twee weken na nod positief namelijk. Maar ook hier erg ongeduldig, dus dikke kans dat ik vrijdag al een testje er aan waag :oops:

Ben ik de eerst volgende?

Ik zit ook op het wachtbankje. Gister mijn eisprong gevoeld. Het lijkt elke cyclus een paar uur eerder te zijn, waardoor mijn eisprong nu een dag eerder was dan mijn vorige cyclus. En mijn NOD dus ook een dag eerder op 8 september. Ik had steeds een cyclus van 28 dagen. Maar officieel is dit dan een cyclus van 27 dagen. Ik denk dat we het wel goed benut hebben.

@ D. spannend zeg! Jeetje dat je de vorige keer pas 2 weken na je NOD positief testte! Was je wel zo ver zwanger als je dacht?

@ Kato herkenbaar hoor. Ik vind de regelmaat van werk e.d. ook altijd wel prettig.

En club van relaxte mama’s haha! Nou ik ben er stiekem toch wel weer veel mee bezig. We hebben geen enorme haast.

Maar ik vond het toch wel jammer dat ik ongesteld werd.

@ bolletje ik heb altijd op de NOD getest als er nog geen ongi was.

Het lijkt me inderdaad sneu als je vroeg positief test, maar het voor de NOD toch nog mis gaat.

@ engel je weet maar nooit. Het kan zo maar raak zijn! Misschien werkt die afleiding juist wel heel goed. :wink:

miro: nee, de zwangerschapsduur klopte totaal niet met mijn berekening. Achteraf bekeken klopte die nod ook helemaal niet, ik had bloedverlies tgv het verwijderen van de mirena voor een menstruatie aan gezien, maar dat was het blijkbaar niet :slight_smile:

Afgelopen dagen nergens meer last van overigens, dus ik denk niet dat het raak is hier!

D. heb je vandaag nog getest?

Nee, we hebben bloed dus ik schuif door naar de volgende ronde! Nieuwe nod is op 26-9 :slight_smile:

Wie is de volgende die kan testen?

D. wat jammer zeg!

Ik heb even teruggelezen. Bolletje en Kato verwachten hun NOD op 6 september. Of er nog iemand voor zit weet ik niet. Misschien Ikke_W?