Augustus 2014 stoppers!!

Jammer Liz! Maar wel fijn dat je een mooie normale cyclus hebt!

Oh wat jammer Liz!

ik kreeg geen melding,…maar heb iets gemist zie ik!

Wat jammer Liz, en anderzijds weer fijn dat je regelmatige cyclus hebt. Dat is gunstig in ieder geval.

Hoop dat jullie huis ook snel verkocht gaat worden. Het lijkt allemaal toch stukken beter te gaan met de huizenverkoop, dus hoop houden hoor!!

Hier even de focus op verhuizen, veel spannende momenten, financiering rond krijgen etc etc. Ben de nodige kilo’s afgevallen , dat is weer mooi meegenomen. Deze ronde slaan we over. Ik ben benieuwd hoe we er over 2 maanden over denken. Maar ik blijf stiekem wel bij jullie als augustus stopper hoor! Ik gebruik tenstotte niets aan anticonceptie :wink:

Wie is de volgende in het wachtbankje!??

Het is even geleden, maar na een drukke tijd op m’n werk en een heerlijke vakantie in Italië, nu weer wat meer tijd om mee te lezen en te schrijven.

Heel jammer Liz! Op naar de volgende ronde dan maar.

Wat spannend bolletje! Nog veel te klussen in huis, of kun je er zo in?

Ik heb morgen mijn nod. Niet dat ik daar veel van verwacht want rondom de eisprong waren we op doorreis in italie en logeerde we in verschillende hotels samen met de kinderen in een familiekamer. De tijd dus niet goed benut. Ach ja. Ik ben al heel blij dat er voor de 2e keer achterelkaar min. 28 dagen tussen zit. Dus waarschijnlijk mijn cyclus eindelijk weer wat normaler aan het worden.

Kato toch beetje spannend denk ik! Want de maand waarin k het de vorige zwangerschap ook helemaal niet verwachte was t bij ons raak! Mar t zou idd al heel fijn zijn als je cyclus normaal is! Hier komede dinsdag mijn laatste pil innemen dus dan kan k ook eigenlijk beginnen!

K ben ook benieuwd wie er verder nog op t wachtbankje zitten…

@ Bolletje dat zullen wel even 2 drukke maanden worden met de verhuizing.

Een ander huis is altijd wel een leuk en spannend vooruitzicht.

Maar het verhuizen op zich is altijd wel stressvol, vind ik.

Wij wonen heel mooi en ruim. We hebben de afgelopen 5 jaar veel verbouwd.

Dat gaf ook al genoeg stress. Wij zitten hier helemaal prima.

Geen verhuis of verbouwplannen meer hier.

Ik ben na Kato denk ik de volgende op het wachtbankje.

Op 12 aug. mijn NOD.

Ik voel natuurlijk van alles. Maar om eerlijk te zijn heb ik gewoon echt geen idee. Dus we zien het wel.

@ Kato Italie lijkt me mooi. Ik ben er nog nooit geweest.

Dus vandaag je NOD, ik ben benieuwd!

Maar inderdaad een regelmatige cyclus is ook al fijn.

Ik had de afgelopen 2 maanden ook keurig een 28 dagen cyclus.

@ Engel bijna klaar met de pil! Yeah!

Hier sinds mijn zwangerschap 1x ongesteld geweest… Inmiddels al bijna 1,5 maand geleden… Ik denk niet dat ik zwanger ben, maar toch maar voor de zekerheid testen morgen… Had voor mijn zs altijd een cyclus van 29 dagen… Nu zit ik daar ruim overheen… Weet niet of we de klusdagen benut hebben, omdat ik nog niet weet wat mijn cyclus is…

Een beetje spannend is het altijd wel, en ook ik voel altijd van alles… En hoewel ik ik inmiddels wel weet dat het niet veel zegt ben ik er dan rond m’n nod toch mee bezig. Tot nu toe nog geen tekens.

Voor jou dus ook weer een spannende week miro.!

Wel leuk om te weten wie de volgende op de wachtbank is. Als m’n cyclus weer regelmatig is zal ik weer zo’n balk onder m’n berichten zetten.

Zo’n 4 jaar geleden hebben we ons huis zelf gebouwd, maar stom genoeg niet echt rekening gehouden met een derde kindje. Dus mocht het gaan gebeuren moeten we nog wel iets verzinnen. Ruimte zat, wel een moeilijk huis qua logische inrichting. Maar ach, eigenlijk vind ik dat verbouwen wel heel leuk!

Hier volstrekt nog niet op ongi gerekend, cyclus van 27 dgn??? terwijl ik normaal op 31 zit… Maar komt me goed uit; volgende week vrijdag gaan we op vakantie ???

Mochten we er deze ronde voor gaan, dan zou ik voor de 3 e keer zijn uitgerekend in mei ???

Maar goed, we zijn er nog niet uit of we nu al los gaan??? maar ik ga wel even een Banner maken ???

Misschien heb je het al eens verteld bolletje, maar dat is me dan even ontgaan. Waarom willen jullie eigenlijk nog niet beginnen?

Wel fijn nu al ongesteld te zijn. Ben je er mooi vanaf voor je vakantie!

Hier nog niets… Gisteren wel erg last van opvliegers. Nooit last van gehad, maar de laatste 4 maanden steeds voordat ik ongesteld werd. Dus ik verwacht dat het niet zal duren. Ook geen andere ‘positieve’ signalen.

@kato, huis is onder voorbehoud verkocht en we hebben een nieuw huis gekocht. Hectische tijd, hoofd staat niet op zwanger worden dit moment ???

Hoop dat ik met manlief komende twee vakantieweken goed kan besteden om hier een beslissing over te nemen.

Succes met verhuizen bolletje!!

En al getest kato? Spannend…

Wanneer ga jij testen Miro?

Bij jou al duidelijkheid Ikke_w??

Fijn dat jullie nu ook kunnen beginnen Engel.

Ik ga dinsdag beginnen met ovulatietesten en verwacht volgend weekend ergens mijn ei. Dus weer aan de slag volgende week haha

30 augustus is mijn nod…hoop zooo dat het deze ronde raak mag zijn.

Ben idd wel blij dat ik gewoon een mooie cyclus had.

Ik ben ook wel benieuwd of er inmiddels duidelijkheid is bij Ikke_w en Kato!

@ Bolletje ineens een kortere cyclus dus!

Ik zou de kinderen liever niet qua verjaardagen bij elkaar in de buurt willen hebben. Maar goed, dat is jullie eigen keuze. :wink:

@ Liz ik dacht dat jij je eisprong goed kon voelen? Maar nu lees ik dat je toch met ovulatietesten gaat beginnen?

Ik ga woensdag testen als mijn ongi uitblijft.

Miro…klopt, bij de meiden voelde ik het heel duidelijk maar afgelopen ronde dus niet echt. Paar steekjes twee dagen, maar weet dus niet of dat het was want werd ook 10 dagen later dus ongi. Misschien heb ik hem dus wel eerder gehad.

Ga vanavond beginnen met ovu testen want ben dus wel benieuwd wanneer ik hem nou ongeveer heb en dus ook wat gerichter aan de slag kan.

Spannend morgen testen…duim voor je.

Hoef niet te testen. Ik ben ongesteld geworden.

Wel een cyclus van 28 dagen. Op naar de volgende ronde.

Zooo ik heb heel wat berichtje gemist… Krijg weer eens geen meldingen van nieuwe berichtjes :evil:

Maar spannend dames! Ikke en kato al duidelijkheid?

Miro jammer van je ongi maar wel een mooie cyclus

Hier is Vl al druk de zolder aan het verbouwen want dan moet S. Zijn kamer straks worden.

Liz ben benieuwd of je duidelijkheid krijgt met je ovu testen!

Hier vandaag men laatste pil ingenomen :lol: dus nu wachten op mijn ongi… Zal vrijdag wel zijn gok ik.

Ik dacht dat ik al had geantwoord, maar zie m’n berichtje er niet bij staan. Waarschijnlijk dus toch iets fout gedaan…

Helaas weer een ronde verder. Afgelopen zondag, zoals verwacht, ongesteld geworden.

Ben erg benieuwd wie de eerste zal zijn met een positieve test!! Wie is de volgende die misschien mag testen?

Ik ga deze ronde ook weer beginnen met ovulatietesten. Toch fijn om zekerheid te hebben en me niet steeds af te hoeven vragen of ik wat voel.

Balen kato! Hopelijk helpen de ovutesten je de komende ronde!

Ik zoals verwacht vandaag ongi geworden.

Ikke jij al ongi of getest?? En zitten er inmiddels nog meer op t wachtbankje?

Afgelopen maandag voor de 2de keer ongesteld geworden… (Zat 41 dagen tussen de 1ste keer en nu :s)

Hopen dat de volgende ongi gewoon weer na 30 dagen komt…

Balen ikke! Maar je geeft nog steeds bv toch? Misschien daarom zo’n lange cyclus?

Idd hopen dat de volgende keer een kortere is!