Augustus 2014 stoppers!!

Gezellig drumstertje!

Ja ik kan het eigenlijk ook maar moeilijk geheim houden zeker nu dat iedereen om me heen telkens vraagt en jullie ng geen plannen voor een 2e…

Heb gisteren tegen mijn beste vriendin wel gezegd dat t weer kriebelt toen ze ernaar vroeg, maar dat Vl nog niet wil… Zo moeilijk om half tegen haar te liegen! Zij wist t de vorige keer ook als enige behalve Vl uiteraard al meteen na men test! Ouders enzo toen pas bij de 11wkn verteld en werk pas bij de 13weken maar wat was dat lastig om zolang geheim te houden!!

Dus ben ook heel blij dat we t er hier gewoon lekker over kunne. Hebben!

Ik doe niet aan ontpillen dus stop met de pil wrs half augustus en dan gaan we er ook gelijk voor! De vorige keer ook zo gedaan

Engel, ja lastig is dat he! Wij hebben het bij onze jongens de eerste 13 weken geheim gehouden, maar dat leek wel makkelijker als nu :smiley:

Het heeft ook wel een beetje een reden dat we pas in september beginnen… Ik ben namelijk gastouder en voor mijn vraagouders is het waarschijnlijk makkelijker als ik zwangerschapsverlof heb in de vakantie. Dus ik hoop dat het in die drie maanden raak mag zijn :pray:

@ Liz spannend je eerste ronde al in!

@ Drumstertje welkom! Wordt een gezellig clubje zo!

Lijkt me wel pittig om als gastouder te werken gedurende de zwangerschap.

Ik vind mijn eigen kindjes dan al een hele uitdaging.

Ik stopte ze vanmiddag in bad en dacht: jee als ik straks zwanger ben, kan ik dit niet meer.

Dan moet ik wachten tot manlief me helpt 's avonds.

En zo waren we wel meer dingen die ik niet meer zo goed kon als zwangere.

Ja ik vind t ook al een hele uitdaging om dingen straks te doen als ik zwanger ben! En dacht vanmiddag ook toen ik snel door de regen in de stad iets moest halen, dat zal straks wel niet meer zo makkelijk gaan met 2 kleintjes! Haha

Ben ook echt soms wel bang dat ik t (te) zwaar/ pittig/ vermoeiend zal vinden 2 van die kleine boefjes, want heb momenteel mijn handen vol aan mijn wereld ontdekkent mannetje! Maar dan zucht ik diep en denk ik maar ach we zijn straks minimaal 10mnd (ga uit van een jaar) verder dus als t goed is kan mijn mannetje dan lopen, wat beter begrijpen(luisteren) en duidelijk maken wat hij wil dus dat zal wel schelen. En ik denk dan maar zoveel

Mensen kunnen t dus moet t ons vast ook lukken!

En bij de eerste had k het ook veel zwaarder verwacht en ondanks het pittige begin zou ik ervoor tekenen om weer zo’n baby te mogen krijgen!!

@ engel twee kinderen is natuurlijk wel iets drukker. Maar daar vind je je weg wel weer in. Ik zie eerder op tegen de combinatie zwangerschap en zorg voor kinderen.

En 3 kinderen lijkt me nog meer een uitdaging want als ouders ben je met zijn tweeën. Dus je komt dan een paar handen te kort. Maar ook daar zullen we wel een draai in vinden. En in mijn eentje met 3 kinderen op stap, zal ook wel een hele uitdaging worden denk ik.

Miro, ik heb bij de vorige twee zwangerschappen geen problemen gehad. Toen ik zwanger was van Tristan was ik ook al gastouder en heb ik zelfs gewerkt tot m’n vliezen braken hihi 't Is natuurlijk maar afwachten of het nu ook allemaal zo goed gaat :lol:

En ik ben ook benieuwd hoe het met drie zal zijn. Bij mij scheelt het dat er wel wat leeftijdsverschil tussen zit. Ferdi doet al heel veel zelf en Tristan begint daar ook al wel mee. Daarbij is het meestal ook een kwestie van doen (ik heb er als gastouder vaak zes meelopen :shifty:)

Engel, het is zoals miro zegt, met twee rol je er zo in! En het voordeel is natuurlijk dat als ze wat ouder zijn, ze elkaar beter kunnen vermaken.

Ja ik denk dat het uiteindelijk ook allemaal wel goed zal komen hoor.

Bij de eerste ook allerlei doom scenario’s door men hoofd gegaan van te voren en uiteindelijk doe je dat ook allemaal maar gewoon ff! En viel t me 100%mee en ik denk met 2ukkies het ff aanpassen en wennen is maar dat we onze draai daar idd oom wel weer in vinden

En denk dat t met 3 ook zo zal zijn!

Lijkt me toch pittig hoor drumstertje!

Ook hier is de ongi gearriveerd. Dus hier begint ook mijn eerste ronde.

Spannend!!! Hier nog een maandje geduld hebben :frowning:

Bij iemand de nod al in zicht??

Nod is 5 augustus…

Ga nu vruchtbare periode in.

Ik laat het weten;-)

Stilletjes hier…

Hier groot nieuws!!!

Ons huis is verkocht!! En we hebben een superleuk huis gekocht zelf!!!

En dat vóór augustus ??

September/oktober zullen we wrschijnlijk verhuizen. En dan gaan er flink doorsparen want de centjes zijn even opperdepop???

Nog even de vraag of we meteen voor kindje drie gaan of eerst eventjes bekijken hoe we het financieel allemaal redden.

zijn er al NOd s in zicht ??

Ja ff stilletjes hier! Maar dat komt vast goed als we dadelijk de nod’s in zicht krijgen!

Bolletje wat super fijn!!! Ben benieuwd wat jullie gaan beslissen over t kindje!

Veel succes met alles inpakken en uitpakken!

Hier afgelopen week aan mijn laatste pil strip begonnen! En ook maar gelijk gestart met foliumzuur, nou ja zo’n complete vitamine pil met foliumzuur! Slikken jullie al foliumzuur?? En gewoon alleen foliumzuur of ook zo’n. Vitamine geval??

En al dames dicht bij hun nod?? En al

Eventuele symptomen?? Spannend hoor!!!

Hoi, hoi, wij zijn net terug van vakantie!

@ Bolletje wat een goed nieuws! Wat fijn dat jullie huis is verkocht en dat jullie al iets anders hebben gekocht.

@ engel ik slik nu los foliumzuur. Daarnaast een gewone multivitamine.

In de zwangerschap slikte ik een multi voor zwangeren.

Mocht ik zwanger raken, dan schakel ik daar weer op over. (minder vit. A daarin)

Volgens mij is Liz de enige die nu op het wachtbankje zit.

Wij gaan de vruchtbare dagen in. Dus hier nog niets te melden.

Ik slik nu al Davitamon mama complete plus visolie of zoiets haha vorige keer ook gedaan en is me goed bevallen toen.

Ik weet niet waar ikke ergens in haar cyclus zit??

Ik ga dit weekend testen meiden, dus ik laat het weten.

Wat super bolletje…ik ben jaloers, ons huis staat ook te koop en wil ook zo graag.

Miro…klusze;-)

Spannend Engel…ookal bijna aan de slag!

Spannend Liz!

Wij hebben onze klusdagen goed benut.

12 augustus NOD.

Maar ik ga pas testen als mijn ongi uitblijft.

Liz en miro wat spannend!!! Mijn duimen draaien voor jullie!!

En Liz al herkenbare symptomen??

Ik ben mijn pilstrip leeg aan het kijken haha 13 augustus laatste pil innemen!!!

@ Liz heb je al getest?

Ik ben benieuwd!

Ik ben ook heel benieuwd…

Ja heb zondag getest maar helaas negatief en zondagavond brak ook de ongi door.

Dus nu ronde twee in…maar gelukkig wel mooie cyclus van 27 dagen.