Augustus 2014 stoppers!!

Ik ben al mama van twee mooie meiden maar willen graag ons gezin compleet maken met een derde wonder…doodeng weer haha.

In augustus wil ik weer stoppen met de pil en het avontuur weer aan gaan…



Wie gaan er nog meer rond augustus stoppen met de pil/er weer voor gaan??

zullen we dan samen hier verder schrijven? :mrgreen:

Vind ik een goed plan haha.

Wij gaan woensdag op vakantie en ben nu aan de laatste pilstrip begonnen…en dan gaan we ervoor.

Wordt ergens begin juli ongi en dan de eerste ronde in…doodeng vind ik het haha.

naar waar gaan jullie op vakantie? :slight_smile:

spannend, was je snel zwanger van de eerste twee?

We gaan naar Tunesië…dus lekker zo’n,zee,strand.



Bij beide meiden was ik in 1x zwanger, dus ben erg benieuwd of me dat nu weer gegund is.



En jij?

Bij L. in juli pil eruit, oktober zwanger. Bij J. januari de pil eruit, mei miskraam, juni zwanger. Dus al bij al viel het wel mee. :slight_smile:

Ben benieuwd wat het nu gaat doen.



Veel plezier op vakantie! klinkt heerlijk :smiley: :thumbup:

Dat is inderdaad ook al snel.

Ben ook heel benieuwd hoe het deze keer zou gaan…



Dankjewel, de koffers zijn gepakt haha.

Zal ik wel…zal ik niet…zal ik wel…zal ik niet… :shifty:

ik zit ook al een paar dagen hier te kijken en te twijfelen om iets te schrijven… Twee prachtkindjes, huis staat te koop,we komen nu veel ruimte te kort, manlief nog niet overtuigd om voor een 3e kindje te gaan…maar o wat een kriebels!!

Jeweldrop, wat houd je tegen :lol: 8) :mrgreen:



@bolletje ja,die kriebels :lol: :lol: ken ze hoor! heb je er al met manlief over gepraat? :slight_smile:

Jeweldrop…hihi erg he, wat is de twijfel ?



Bolletje…hier ook het huis te koop, wou eerst daar op wachten maar voor t zelfde geld duurt dat nog heel lang, er is altijd wel iets…

Ja wat houdt me tegen…

De ene dag denk ik JAAAA

En dan ineens is daar weer een dag dat ik denk nee, misschien toch nog maar even niet.

Nou is het gelukkig nog geen augustus :roll:



Ik weet het gewoon niet zo goed, heb een vrij zware bevalling gehad die eindigde in een keizersnede, daar kijk ik dus sowieso al heel erg tegenop.

Bas is nu anderhalf en slaapt pas sinds kort redelijk, daarvoor waren nachten van heel weinig slaap geen uitzondering, ben nog steeds niet echt op mijn oude energie niveau, maar ja wie zegt dat dat nog zal gebeuren, misschien blijft het wel zo :wink:



Manlief kijkt ook erg tegen de bevalling en slapeloze nachten op. Hij heeft pas nog eerlijk toegegeven dat hij de eerste periode met Bas echt niet leuk vond. Hij had het zich heel anders voorgesteld en het duurde ook best lang voordat hij een beetje een band met hem kreeg. :frowning:



Maar toch kriebelt het wel behoorlijk en lijkt het me vooral voor Bas gewoon erg leuk.



Leuk Bolletje om je hier weer tegen te komen!

@jeweldrop, toevallig dat we elkaar hier weer treffen!! :smiley: Ik kan me je bevallingsverhaal nog wel herinneren, deed me denken aan mijn eerste bevalling. Gelukkig tweede keer stukken beter gegaan ( geplande keizersnede) en ook zelf zijn we veel relaxter met de 2e. Heftig ook voor ml dat hij het zo ervaren heeft, maar ook wel supergoed dat hij dat met je deelt!!



@liz, we wonen nu op 70 m2 met z’n 4tjes. De kids slapen op 1 slaapkamer , wat op zich prima gaat, maar een derde nu hier, dat is geen optie. Hoe wonen jullie nu? Ook erg te klein?



@petatje, jazeker, al meerdere keren besproken. Maar nog niet overtuigd. En zelf heb ik ook weleens twijfel; we hebben het goed nu, het loopt lekker, is goed geregeld met werk en opvang etc. De kindjes zijn voor zover we weten gezond. Wat haal je je dan weer op de hals als je aan een 3e begint … Maar ja, die kriebels he… Ik hoop toch stiekempjes dat ik in augustus mee ga stoppen met jullie! Kan niet wachten op die twee streepjes!!! :mrgreen:

Lang aan het twijfelen geweest of ik vast mee ga schrijven met jullie. Want weet niet zeker wanneer we precies voor een 2e gaan. Bij mij kriebelt het al even, Vl. Wil ook graag een 2e maar twijfelt nog wanneer hij wil beginnen… Maar we hebben het er steeds vaker over! Dus heb stille hoop dat ik heel snel mijn pil ook weg kan gooien!



Heb een heerlijk zoontje van net een jaar en zou het heel leuk vinden als ze ongeveer 2jr met elkaar schelen. Hoe zijn jullie ervaringen met een 2e kindje? En hoeveel leeftijd verschil zit er tussen?



Vind het ook wel doodeng, want bij de 1ste was ik in de 3e maand zwanger maar kreeg bij 8wkn een mk daarna gelijk weer zwanger van S. Maar ben toen spontaan bevallen bij 33w5d dus ben als de dood om weer een mk of prematuur te krijgen. Al doet S. Het geweldig vanaf het begin af aan, maar toch het is niet de start die je wilt!



Maar vinden jullie het goed als ik toch alvast gezellig met jullie mee klets?

Wauw wat zie ik hier een bekenden haha. :lol: ik zag opeens jou naam engel en bolletje en petatje :lol:



Nee hoor gaan niet voor een derde, hopelijk voor sommige snel knopen doorgehakt en succes dan maar :slight_smile: :wink:

Hey sennapen



Wat leuk! Hoe is t met jou kindjes?? Gaat alles goed? En niet voor een 3e nee?

Nee ik ben klaar, finito, done. Geen kindjes meer voor mij. Ik heb van beide smaken 1 en het is meer dan goed zo. Compleet



Het gaat hier wel goed. Oudste echt toe aan de basisschool en de jongste dat is me toch een portret :oops: :mrgreen: , echt zo anders dan de oudste haha. Ik heb echt mijn handen vol aan haar, ondernemend meisje is ze.



Hoe is het met jou en je mannetjes?

Hi Engel, kom gezellig mee kletsen. :smiley:



Bij ons zat er 21 maanden tussen en vond het wel pittig in het begin maar ja, die fase is zo voorbij :wink:



@Sanne hey meis! ik volg je op fb, wat een prachtige kids :inlove: en jij ziet er geweldig uit! hot mama! 8)

Thnx :-* :-* :-*

Ik kom me ook melden… :slight_smile:



Wij willen graag een derde, eerst moet de mirena nog (operatief) verwijderd (hij zit niet waar hij hoort te zitten, niet tof) en ik verwacht dat dat ergens in juli zal zijn, dus in augustus ‘starten’ lijkt me wel accuraat.



Hier net als engel een heftig eind van de tweede zwangerschap, dus we vinden het echt enorm spannend (en ook wel een tikje eng enzo, huuuhh) maar we gaan gewoon uit van een zwangerschap die goed zal verlopen :slight_smile: