Geen bloed geeft moed miro! Daar moet je maar op vertrouwend! En anders misschien gewoon ff wat langer wachten voordat je weer gaat testen!
Ik had de ene week nog een hartstikke negatieve test en precies een week later een goede test!
Verkeerd gelezen D. Sorry
Wat ik schrijf is mijn ervaring maar hoop van hart edathet anders zal zijn!
Nou miro ik zie iig 3 positieve testen! Ik hoop voor jou gerustheid dat ze volgende week nog wat donkerder zijn, maar zoals d. al schreef hoeft dat niet eens :-*
Miro, ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt, maar duidelijk is dat er sprake is van een beginnende zwangerschap! Je kunt niets anders dan afwachten. Met blijven testen maak je jezelf alleen maar gek, denk ik. Misschien morgen die digitale doen en dan stoppen met testen?
Ik blijf je volgen hoor, duim voor een goede afloop en een mooi juli kindje volgend jaar!
Teun, ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk kunnen jullie de aanzet geven voor een grote groep juli/augustusmama’s!
Hoe gaat het Miro?
Helaas is het hier mis gegaan
Vanmiddag begon het bloedverlies met heftige krampen.
Ik had vanmorgen nogmaals getest met een ander merk test.
Er kwam geen eens een streepje opzetten. Toen toch nog een digitale gedaan.
Die zei zwanger 1-2, terwijl ik toch zeker tussen de 2-3 had moeten zitten.
Ik ben dus niet verbaasd dat het mis is gegaan.
En ben ‘blij’ dat het meteen vandaag goed is doorgezet.
‘Blij’ klinkt raar, maar als het langer had geduurd was het ook niet leuk geweest.
Nu is er een einde aan de onzekerheid.
Ik was vanaf test 1 onzeker, dat had ik nog nooit gehad.
Dus wellicht toch aangevoeld dit.
Weet iemand of ik dit nu moet melden bij HA of VK?
En moet ik vandaag gewoon rekenen als cyclusdag 1?
En is je cyclus in principe direct ‘normaal’ na een vmk?
Lieve Teun, ik hoop voor jou dat het bij jou dit keer helemaal goed gaat!
En dat jij in juli een beebje in je armen mag houden!!!
En ik hoop voor je dat je nog gezelschap krijgt van andere juli mama’s. Wellicht sluit ik wel aan als augustusmama
Wat jammer Miro Ik was er eigenlijk al bang voor… Bij mij ging het precies eender, ik heb ook een vroege miskraam gehad voor deze zwangerschap met testen die maar niet opliepen. Dat onzekere gevoel vanaf dag een herken ik ook… Bij mij duurde het wel wat langer voor het echt misging.
Bij mij was m’n cyclus direct weer normaal (en ook gelijk weer zwanger) als ik de eerste dag als 1e cyclusdag rekende. Zolang je geen bizarre hoeveelheden bloed verliest of heftige pijn hebt hoef je de HA of VK niet in te lichten hoor, maar als je het prettiger vind kan dat uiteraard wel. Ik heb uiteindelijk toch nog een echo gehad toen omdat ik erg heftige pijn had en er een kleine kans was dat er een BBZ was, gelukkig niet het geval!
Sterkte meid, ook al is het vroeg, het kan er toch wel inhakken …
Balen miro!!
Maar ik zou vandaag ook gewoon als 1ste cyclusdag rekenen! Ik was na mijn mk(bij 8wkn) meteen weer zwanger! Dus vooral veel klussen als t bloedverlies gestopt is
Hopelijk heb je er niet teveel last van! En is t snel goed raak!!
Bedankt Esther dat je je ervaring deelt.
Dan licht ik verder niemand in.
Het voelt inderdaad wel rot. Maar liever nu een mk dan later in de zwangerschap.
Ahh Miro wat rot :hug:
Sterkte en ik hoop dat je wens snel alsnog uitkomt :hug: :-*
Ahh Miro wat rot :hug:
Sterkte en ik hoop dat je wens snel alsnog uitkomt :hug: :-*
Ach, wat verdrietig :hug:
Als je het prettig vindt kun je het even melden bij de vk, dan kunnen ze kijken of je baarmoeder helemaal schoon is. Maar aangezien het vroeg is en goed doorzet zal dat wel.
Sterkte. :-*
Miro wat Klote meis heb echt echt zitten hopen op goed nieuws van jou kant!
Ik snap je gevoel heel erg goed, als het dan mis gaat beter liever eerder dan later maar verdrietig is het echt wel ja! Je krijgt toch altijd hoop en dat is confronterend… En wat die andere meiden zeggen klopt wel , je bent vaak extra vruchtbaar na een mk! Ik hoop voor je dat je gewoon over een maandje een dikke streep hebt! En hoe lief ben jij om mij moed toe te spreken terwijl je zelf net rot nieuws hebt gekregen, kei lief…dankjewel :-*
Oh wat jammer miro!! Ook al had je er misschien wel al rekening mee gehouden het blijft toch verdrietig.
Ik zou als de bloedingen lang duren in ieder geval wel even contact opnemen met de vk. Gewoon even voor de zekerheid. Ik heb na een vroege miskraam ook wel eens lang bloedingen gehad. Dan checken ze eventueel even of alles ‘schoon’ is. Als het na een paar dagen over is, kun je er volgens mij wel vanuit gaan dat het vanzelf is gegaan.
Voor jou nog mijn felicitaties Teun! Ik hoop dat er snel meer juli/aug mama’s zich melden. En anders kom je toch vast mee kletsen bij de mei/juni mama’s?
Miro, heel jammer zeg. Je gevoel zat dus toch goed. Veel sterkte en hopelijk is het snel weer raak!
Miro ???
Snap ook wel dat je blij bent dat het gelijk op gang is. Voelt een beetje alsof je lijf je voor de gek heeft gehouden.
Ik heb dit destijds zelf ook gehad en niet gemeld bij de VK. Wel toen ik een week dikke strepen had en daarna vage streep. Toen heeft de VK een echo gemaakt na een weekje en dat was wel fijn toen.
Succes verder
Ik krijg dus gewoon helemaal geen meldingen meer :s
Hier weer voor de 2de keer ongi sinds de vorige keer :s nu 26 dagen er tussen :s wel heb ik duidelijk mijn eisprong gevoeld, alleen niet benut, omdat ik dacht dat het hem niet kon zijn, aangezien de vorige keren minimaal 29 dagen tussen zat…
Miro wat vervelend dat het toch mis is gegaan…
Andere dames, hoe is het met jullie kwaaltjes?
Miro wat jammer dat het toch mis is gegaan
Ik vind het toch altijd wel bijzonder dat mensen aan voelen dat het niet goed zit en dit dan ook blijkt te kloppen.
Hopelijk zet het goed door en hoef je verder geen ingrepen te krijgen.
Sterkte! :hug:
IkkeW: balen dat je je ei niet hebt kunnen benutten omdat je niet wist dat hij er eerder was. In de volgende ronde gewoon lekker veel klussen en de periode van het ei ruim nemen
Hier nog steeds veel misselijke en moe, lig eigenlijk elke avond wel rond half 9 al in bed.
Verder onrustige weken, vorige week een kennis overleden, waarvan vandaag de crematie en gister is redelijk onverwachts mijn oma overleden, dus ergens deze week nog een crematie.
Vanavond ook nog de termijnecho en ineens heb ik een heel raar gevoel, ik hoop maar dat mijn gevoel het mis heeft en vanavond gewoon alles goed is.
Och jeweldrop, wat een rot week. Gecondoleerd!
Positief blijven over vanavond hoor! Komt vast wel goed. De kans dat het misgaat bij 11 weken is echt niet meer zo groot. (Maar ik weet hoe het voelt hoor)
Ikke, heb je ook al eens ovulatietesten gebruikt? Wij kwamen er de laatst keer achter dat mijn eisprong 2 of 3 dagen later was dan ik dacht.
Ik had zelfs op woensdag een kleine bloeding gehad, en dacht zeker dat het daarvan kwam. Bij de controle op donderdag bleek het ei nog niet te zijn gesprongen. En buikpijn kan ook al een dag eerder zijn vertelde de gyn. Dus zoals jeweldrop al zei, neem het ruim. Rond de eisprong om de dag dan weet je zeker dat het goed zit! Succes volgende ronde.
Lieve meiden, bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes!
Het helpt enorm.
@ Jeweldrop gecondoleerd. Wat heftig om zo kort achter elkaar 2 mensen te moeten missen.
En succes met je termijnecho! Met zoveel vervelende dingen na elkaar gaat dat gevoel overheersen.
Maar het is vast allemaal goed met je kleintje!
@ Teun natuurlijk verdien jij ook alle steun. Jij hebt ook genoeg voor je kiezen gehad. Ik wens en gun je echt een goede zwangerschap en een gezond kindje!