Hoe is t met iedereen??
Hier vanmorgen ook een goede echo gehad :inlove: ben zelfs 4 dgn vooruit gezet!! Ben nu 11w3d en dus uitgerekend op 30 mei!! En hoe we t voor elkaar gekregen hebben geen idee maar das de verjaardag van ons zoontje :think:
Mar laten we er maar vanuit gaan dat t niet op die dag geboren wordt!
Verder lag het kleintje al flink te spartelen!!
Wij hadden ook een goede echo vanmorgen! Ben 3 dagen vooruit gezet, uitgerekende datum is nu 6-6-2015. Het buikje was alleen nog niet helemaal gesloten, dat is normaal bij deze termijn. Maar volgende week krijgen we nog een echo om te controleren of het dan dicht is! Dus nog een keertje spieken, geen straf
@ Engel wat fijn dat je een goede echo had!
En wauw, 4 dagen vooruit is best veel.
Ik hoop voor je dat dit kindje niet op de verjaardag van je zoon komt.
Die kans is niet zo groot natuurlijk.
@ Johanne jij ook een goede echo.
En ook 3 dagen vooruit gezet!
Hopelijk blijkt bij de volgende echo alles goed met het buikje.
@ Jeweldrop ook een goede echo gehad las ik in het andere topic! Toppie!
Blij dat jullie allemaal goed gaan!
@ bolletje ik lees in jullie mamatopic dat je de combinatietest wilt laten doen.
Mocht ik weer zwanger raken dan wil ik hem ook laten doen.
Bij de eerste twee niet gedaan. Nu ben ik ook 35, bijna 36.
En bij de eerste twee was ik toch wat onbevangener.
Een kindje met een aandoening of handicap was ook welkom geweest.
Maar nu hebben we 2 gezonde kinderen.
Als een derde kindje wel iets heeft, wat betekent dat dan voor ons gezin?
Nu kijk ik daar heel anders naar.
Dus we willen het weten. Maar wat we gaan doen, mocht het zo zijn, dat weet ik echt niet.
Wil ik ook nog niet over nadenken.
Dat zien we wel als we met een dergelijke situatie geconfronteerd worden.
Hier verder niet veel nieuws.
Ik vond de lichamelijke impact van een miskraam best tegenvallen.
Had ik niet verwacht. Veel pijn gehad en vreselijk moe geweest.
Maar nu gaat het goed.
We gaan hier weer de vruchtbare dagen tegemoet.
@miro , ja lichamelijk is het evengoed best pittig hoor. Hopelijk wijkt je cyclus niet teveel af. Ik duim hard voor jullie :-*
ik heb ook de combinatietest laten doen. (Vorige keer niet, om dezelfde redenen als jij) Moet zeggen dat het wat doen we als… Behoorlijk tegenviel. Gelukkig was onze uitslag goed. (En de 20-weken echo ook)
Snap dat het zwaar is Miro. Zowel lichamelijk als geestelijk. Maar beide zijn uitputtend! Zo te lezen ga je er weer helemaal voor, dus ik hoop dat je snel goed nieuws komt brengen!
Wij hebben ervoor gekozen om de combinatietest te laten doen. Bij onze eerste kregen we de test er vanzelf bij (was een test in de regio geloof ik), de uitslag was toen niet super, maar ook niet heel zorgwekkend. Bij de tweede er dus ook maar voor gekozen. Weer een redelijke uitslag. Toen hebben we niet verder nagedacht over wat we zouden doen bij een negatieve uitslag. Inmiddels is dat ook voor ons anders. Net als Miro hebben wij 2 gezonde kinderen en om daar dan ‘bewust’ een zorgenkindje bij te krijgen, lijkt ons niet eerlijk naar hun toe. Maar goed, om nu een beslissing te nemen oevr wat te doen als… dat kan ik eigenlijk helemaal niet. Voor nu willen we het in ieder geval weten en dan zien we wel weer verder.
Morgen is het zover. Afgelopen dinsdag al even mogen kijken toen we bij de gyn waren. Maar morgen de officiele 12 weken echo. Ik vind het gewoon weer spannend!!
Hoe gaat het verder hier?
@ Kato ja dat een miskraam er geestelijk in hakt, dat weet je eigenlijk wel.
Maar dat het lichamelijk zo tegenviel had ik eigenlijk niet verwacht.
Hoe is je echo gegaan vandaag? Spannend lijkt me!
Wanneer krijg je de uitslag?
Nog meer dames hier die een combinatietest laten doen?
Hier een beetje een twijfelcyclus. Normaal voel ik mijn eisprong vrij duidelijk.
Deze keer niet heel duidelijk.
Als het er was, dan was het gister. We hebben wel om de dag geklust, dus hopelijk komt het goed.
Dan zou mijn NOD op 11 december zijn. En mijn cyclus 32 dagen.
Op zich zou een langere cyclus in mijn geval gunstig kunnen zijn.
Ten tijde van mijn eerste 2 zwangerschappen had ik cycli van 35 dagen.
De laatste zwangerschap was een cyclus van 30 dagen.
Andere maanden had ik steeds een cyclus van 28 dagen en was het niet raak.
Dus wellicht ben ik gewoon wat vruchtbaarder wanneer mijn cyclus wat langer is.
Weet niet of dat kan hoor. Maar zo’n idee heb ik er nu bij.
Even testen of de echofoto geplaatst kan worden…
Nou gelukt hoor, beetje klein maar de foto staat erop!
Vandaag dus de echo gehad. En wat doet ie het goed!!! We hebben heel lang kunnen kijken, want er werd niet echt meegewerkt. Vanwege mijn eerder keizersneden kon ze het, door de littekens, niet goed zien met een buikecho. Dus dat moest inwendig en dan moet het kindje wel precies goed gaan liggen. Na ongeveer een half uur was het eindelijk zover dat de juiste metingen gedaan konden worden.
Nu hebben wij helemaal geen haast om te weten of het een jongen of meisje is, maar zag op de bovenstaande echofoto wel heel heel duidelijk het geslacht. De dame van de echo wilde (natuurlijk) niets zeggen, maar was eigenlijk wel overtuigd. Wat denken jullie??
Hier gaan we een goed weekend in… in geweldig mooie echo en gisteren een hele goede uitslag van de mri van onze jongste dochter.
Je weet maar nooit Miro, ik dacht mijn eisprong ook wel eens te voelen en de laatste keer dacht ik dat dus ook. Zelfs met een bloeding erbij. Bleek daarna bij controle dat ik 'm niet eens had gehad :?
We blijven gewoon met je mee hopen!
Fijn dat je echo goed was! Zijn dan meteen alle uitslagen bekend?
Of weet je nu alleen dat de nekplooi in orde is?
Wat betreft het geslacht bedoel je de nub-theorie?
Want in principe zie je nog niet echt geslachtsdelen rond deze termijn volgens mij.
Voor de nub-theorie vind ik de foto wat te klein om er een goed oordeel over te vellen.
Maar ik gok een jongen.
miro, wat verdrietig dat het toch is mis gegaan… had je gevoel het toch goed :*
Iemand vroeg ernaar en ik vind het wel netjes nog even te antwoorden: nee, we zijn niet gestopt met zwanger worden, maar ik merk dat ik bij een derde gewoon echt niet meer zo de behoefte voel om elke stap in het proces met anderen te delen, dat is alles
Vannacht helaas ongesteld geworden.
Balen miro!!
Nou :hug:
Jammer Miro.
Ik begreep van de gyn dat het meestal ook wel een maandje duurt voordat na een miskraam je ovultaie weer ‘normaal’ loopt.
En helaas niet meer kans op een zwangerschap door eventuele hormonen. Maar gelukkig de komende ronde weer nieuwe kansen. We blijven voor je duimen.
Ik zag dat je meeschrijft met de nieuwe groep stoppers. Dat snap ik wel. Is toch fijn om met meiden te kletsen die het zelfde doormaken.
Ik ga je daar ook gewoon een beetje volgen.
HIer gaat alles goed. Met het kindje in ieder geval. Zelf ben ik echt niet fit, ik hoop dat het snel beter gaat. Maar goed, deze week weer een echo gehad en zolang beeb het goed blijft doen tob ik wel wat aan.
Oh meiden wat gaat jullie zwangerschap hard zeg!! Allemaal die eerste 3 maanden voorbij!
Ik ben inderdaad (ook) bij de november/decemberstoppers gaan schrijven. Niet omdat ik daar erg behoefte aan had, maar vooral omdat een oude bekende van mij daar schrijft.
We waren januarimama’s samen en onze dochters worden straks 4 jaar.
Maar ik blijf ook hier schrijven hoor!
Vandaag, 1 dag na NOD, licht positief getest ???
Wow ikke, wat gaaf! Gefeliciteerd! Hoop dat het goed blijft gaan!
Wow ikke, wat gaaf! Gefeliciteerd! Hoop dat het goed blijft gaan!
Wauw Ikke gefeliciteerd!!! :inlove: