Nu vooral ook heel veel duimen voor ikke_w!!
Sorry dat ik even inbreek, gefeliciteerd miro!! Misschien kunnen we samen in een juli/aug groepje gaan schrijven 8) Als alles dit keer goed gaat ben ik 11 juli 2015 uitgerekend!
Miro, wat leuk, gefeliciteerd!
En Teun jij ook, ik gun je een plakkertje!
Bedankt voor alle felicitaties meiden!!!
En Teun wat fijn voor je! Je hebt na je dochter 2 miskramen gehad toch?
Ik hoop voor je dat je dit keer een plakkertje hebt!
Ik houd nog even een slag om de arm hier. Mijn test van vanochtend was net zo licht al die van gister.
Ik had hem toch donkerder verwacht. Dus ik weet niet of dit wel goed gaat.
Beide keren met ochtendurine getest.
Maar goed misschien wel meer gedronken gisteravond en minder geconcentreerde urine gehad?
Ik ga vrijdag nogmaals testen.
Als hij dan wel donkerder is, doe ik eentje van clear blue met tijdsindicator er achter aan.
Miro dat had ik ook hoor, het duurde echt een paar dagen voordat hij donkerder werd, dus het hoeft niks te zeggen.
Bedankt Jeweldrop, dat geeft toch een beetje moed.
Ik had even terug gelezen.
Ik las dat jij 4 dagen na je eerste test pas zag dat het streepje donkerder begon te worden.
Ook bij Kato zag ik dat het heel licht begon. Een dag later nog niet veel donkerder was.
Maar 2 dagen daarna wel heel duidelijk donkerder.
Misschien hier een wat late innesteling gehad.
Ja miro het belqbgrijkste is volgens mij dat hij nie lichter gaat worden, het stijgt bij iedereen verschillend en per zwangerschap ook (ondertussen mijn 5e :shock: ) ik duim super hard voor je door, hopelijk over een paar dagen weer wat donkerder !
Idd 2 miskramen al dit jaar, in feb lege vruchtzak en in juli was het kindje met 10 weken gestopt met groeien… Ik duim voor ons beide dat we straks samen over gezonde zwangerschappen kunnen schrijven (en ik zal jullie groepje nu niet verder storen :lol: )
@teun wrote:
Sorry dat ik even inbreek, gefeliciteerd miro!! Misschien kunnen we samen in een juli/aug groepje gaan schrijven 8) Als alles dit keer goed gaat ben ik 11 juli 2015 uitgerekend!
Hoera, gefeliciteerd!!! Blij voor je :inlove:
En miro ook super gefeliciteerd :inlove:
Jaaaa Miro!!! Gefeliciteerd meis! :inlove: :inlove: :dance: :dance:
Juli kindjes zijn ook zo leuk!! :inlove:
Echt gaaf! Krijg bijna weer jeukende eierstokken. Bijna he… bÃjna :silenced:
Geniet ervan!
:-*
Oooo Teun ook! Gefeliciteerd! :inlove: :dance:
Besje! :shock: 20 weken al bijna!! :shock: :inlove:
Weten jullie het geslacht al? :shifty: :inlove:
Besje! :shock: 20 weken al bijna!! :shock: :inlove:
Weten jullie het geslacht al? :shifty: :inlove:
He miro, wat maf he, blijven gelijke streepjes. Hoe ver ben je overtijd?
miro, ik zie gewoon hartstikke duidelijke streepjes hoor, gefeliciteerd! Een streepje dat lichter wordt zegt niets over de kwaliteit van de zwangerschap
Op 4-11 was het precies 14 dagen na mijn ovulatie.
Maar mijn ovulatie was 's avonds laat.
Dus laten we er vanuit gaan dat 5-11 mijn NOD was.
Dan zou ik nu 2 dagen over tijd zijn.
Ik heb het gewoon nooit zo onduidelijk gehad.
Andere zwangerschappen testte ik op mijn NOD en had ik duidelijkere streepjes als nu.
Vandaar die onzekerheid.
Er zit niks anders op dan afwachten.
Ga maar weer nieuwe testen halen.
En zondag weer testen.
Heb ook wel een digitale in huis. Maar ik denk niet dat die de onzekerheid weg gaat nemen.
Maar wat heeft het dan voor zin om te blijven testen? Kan je niet beter de vk bellen voor een vroege echo, rond 7 weken? Als het mis gaat, gaat het mis he. Dat vele testen zal dan niet helpen.
Bedoel dit niet lullig hoor, maar het lijkt me heel zwaar als je er niet op durft te vertrouwen :-*
Op een echo zie je niets tot een week of 5/6.
Ik heb dit vorig jaar ook gehad , soort hele vroege miskraam??? dus wel eitje bevrucht, maar het gaat al heel snel mis. Dus wel even hcg maar dat neemt daarna weer af.
Hoop van harte dat het toch nog duidelijker wordt miro! Die onzekerheid is slopend.
Ik zeg toch ook rond 7 weken, of was die echo-opmerking niet voor mij bedoeld?
Ik ken heel wat vrouwen die zich heel erg druk maakten om een streepje dat lichter werd, en dat waren allemaal goede zwangerschappen. Vind het zo zonde als vrouwen er vanuit gaan dat het een miskraam wordt vanwege zo’n streepje… :?
Bedankt meiden!
Gewoon maar afwachten dus.
Maar fijn om te horen dat het ook positief kan uitpakken.