Augustus 2014 stoppers!!

Dat kan ik me heel goed voorstellen ook al hebben jullie geen verhoogd risico op herhaling. Als je zoiets eenmaal meegemaakt hebt zal die angst er altijd zijn lijkt me. Ook wel als je het niet meegemaakt hebt, maar dat is toch anders lijkt me.

Wel fijn dat ze iets hebben kunnen vinden.

Hier nog steeds behoorlijke buikpijn :?

Ik ben gezellig aan het menstrueren ???

Wel weer dezelfde tussenperiode als de vorige keer, dus ik hoop dat mijn cyclus zich hersteld heeft…

Aankomende periode dus maar goed aan de klus…

@ Johanne sterkte met de misselijkheid! Vervelend, maar inderdaad een teken dat het goed zit.

@ Jeweldrop wel een goede echo dus! Jammer dat je onzeker blijft door de buikpijn. Ik heb geen ervaring met bloedverlies tijdens de zwangerschap.

@ Bolletje gaat het nog steeds goed? Het is natuurlijk wel een goed teken dat je test naar 3+ is gegaan.

@ Kato ik snap dat je het heel spannend vindt, deze zwangerschap. Ze zullen je vast extra in de gaten houden deze keer.

@ Ikke_w jammer dat het niet raak is. Hoe lang duurde deze cyclus? Heb je al eens teunisbloemoliecapsules geprobeerd? Of ovulatietesten?

Bolletje, fijn dat het bloeden gestopt is! het hoeft niks ernstigs te zijn. Misschien toch even overleggen et de vk/gyn?

Jeweldrop, gelukkig dat je een goede echo had! Een hele geruststelling. Beroerd hè, dat misselijke gevoel. Ik moet ook echt regelmatig wat eten, anders gaat het mis. 'S Morgens sta ik sowieso misselijk op, moet echt rustig op gang komen. Komend weekend heb ik nachtdiensten, ben erg benieuwd hoe t zal gaan…

Kato, ik kan heel goed begrijpen dat het erg spannend is deze keer. Je wilt het geen tweede keer meemaken dat je je kindje moet verliezen.

Ikke, jammer van je ongi. Wel fijn dat je cyclus reglmatig lijkt te worden.

Miro, nogmaals succes met klussen! Komend weekend je vruchtbare periode? Hopelijk heb je over twee weken een positieve test!

Afgelopen vrijdAg een goede eerste vroege echo gehad met een mooi kloppend hartje!!! :inlove: ben morgen rond de 8weken

Heb 4nov intake bij de VK en 11nov mijn termijnecho! Dus nog ff 3weekjes geduld hebben!

Miro vruchtbare dagen kunnen benutten?? Mijn duimen draaien voor je!!

Ikke zonde van je ongi maar idd wel

Fijn dat er weer beetje regelmaat in zit! En ook mijn duimen draaien voor jou voor de komende ronde!!

Hoe is t met de rest??

@ Engel wauw wat fijn dat je al een goede echo had! En 8wk alweer! Gelukkig ook snel weer een echo.

Die eerste periode is zo onzeker he? Dat blijft tot je het kindje voelt bewegen vind ik.

Hier de vruchtbare dagen goed kunnen benutten.

Maar informeer er maar niet teveel naar de komende 2 weken.

Ik probeer het even wat los te laten. Testen voor de NOD doe ik toch niet.

Heerlijk Engel ???

En wanneer ga je het grote nieuws delen op fb ???

Ik hoop niet dat ik in deze groep ook weer de laatste ga zijn die zwanger wordt… Nrt als bij de vorige stoppersgroep waar ik bij zat…

@miro wrote:

@ Engel wauw wat fijn dat je al een goede echo had! En 8wk alweer! Gelukkig ook snel weer een echo.

Die eerste periode is zo onzeker he? Dat blijft tot je het kindje voelt bewegen vind ik.

Hier de vruchtbare dagen goed kunnen benutten.

Maar informeer er maar niet teveel naar de komende 2 weken.

Ik probeer het even wat los te laten. Testen voor de NOD doe ik toch niet.

:pray:

Hoe is t met de dames??

Hier nog alles goed! Wel veel moe en met vlagen wat misselijk maar mijn hoor je niet klagen! Komende dinsdag intake gesprek bij de VK en de week erna (11nov) termijnecho! Ben er nu af en toe al zenuwachtig voor

Want wat is dit toch een onzekere periode pfff! Denk dat k pas een beetje opgelucht en als k dadelijk met mijn termijnecho een mooi klein innieminnie mensje met kloppend hartje zie!

Hier ook alles goed!! Echo gehad vorige week en over 2 weken de volgende echo. Nog niets verteld aan kinderen/familie/vrienden. Maar dat valt niet mee. Buikje groeit al behoorlijk en ben vaak moe en misselijk. Maar goed, dat hoort erbij.

Spannend engel!! Nog iets meer dan een week en dan zie je vast weer dat hartje kloppen! Ik vind het ook heel spannend, maar probeer me er aan vast te houden dat het in veruit de meeste gevallen toch echt gewoon goed gaat.

Ik zal er niet naar vragen miro, maar :pray:

Och ikke, ik snap het wel hoor! Ik heb de vorige ronde ook lang moeten wachten. Maar nu ben je eigenlijk pas net aan de gang toch?! Komt vast wel goed. Maar gewoon gezellig doorklussen. Al rond je evaluatie nu toch?

Engel, fijn dat t goed gaat! We mogen samen aftellen Nasr de termijnecho. Ik ben zo benieuwd, ik ben nl helemaal niet meer misselijk… Hoop maar dat t toch goed zit. Jij wel moe en misselijk, is toch een goed teken!

Ikke, succes met klussen! Als jullie dat regelmatig doen, heb je grote kans dat het echt wel een keer raak is. Je bent een keer zwanger geweest, je hoort vaker dat het een volgende keer dan sneller gaat.

Kato, sterkte met verborgen houden. Hier gaat het nu goed omdat ik nergens last van heb. Hoop dat we het over 8 dagen na een goede echo aan de hele wereld kunnen verkondigen!

Miro, ik waag het toch, vandaag is je NOD toch? Al tekenen van een naderende ongi of een goed gevoel dat je mogelijk zwanger bent? Ik hoop het laatste, ik duim met de rest mee!

Duimen blijven draaien voor Miro en IkkeW

Hier veel moe en misselijk.

Bij mn vorige zwangerschap amper misselijk geweest, dus dit is wel even hele andere koek. Het is ook bijna de hele dag door, wat best vervelend is.

Van t weekend nog ziek geweest, maar knap nu weer aardig op.

Volgende week de termijnecho, vind het erg spannend of het allemaal nog goed is.

Sorry dat ik zo lang op me liet wachten.

Maar ik wilde pas iets melden als ik echt duidelijkheid had.

Ik had zo’n sterk gevoel dat ik ongesteld ging worden. Dus ik zag het somber in.

Ik dacht ook echt dat ik vanochtend ongesteld zou zijn.

Maar dat was ik niet!

Dus getest! :inlove:

Het is nog wel een tuur streepje, maar het is een streepje!

Ik had mijn eisprong al 2 dagen later gevoeld. Op een dinsdagavond.

En nu test ik 2 weken later op een dinsdagochtend. Gezien de lichtheid van het streepje gok ik dat ik morgen echt 4 wk ben. :inlove:

Nogmaals echt niet gedacht.

Ik voel me nog steeds alsof ik ieder moment ongesteld kan worden.

Voel me nog totaal niet zwanger. Maar gelukkig bewijst de test het tegendeel.

Oja, 14 juli uitgerekend ongeveer.

Bedankt voor al het duimen en de gelukswensen dames! :inlove:

En Ikke_w, ik hoop dat het voor jou ook snel raak is meid!

Jeeh super miro :inlove:

Gefeliciteerd!

Nu kun je alsnog wel bij ons aansluiten, breiden we het topic gewoon nog met een maand uit :wink:

Jaaaa miro!!! Wat fijn!!! Ik zie t streepje ook het hoor!! Ik denk dat je over 2dgn gewoon een echt duidelijke streep hebt!!

Nou ikke hoe is t bij jou?? Mijn duimen draaien volop voor je hoor!!!

Spannend meiden al die echo’s voor de boeg!

Maar ook al een aantal goede echo’s gehad geloof ik!

Voelt toch niet helemaal oke om steeds in te breken bij jullie maandmama’s.

Ik heb verder niet zoveel met de andere meiden, maar ik vind het ook niet oke om dan niks tegen hen te zeggen.

Dus ik klets hier wel tegen jullie.

Ik ga niet met jullie maandmama’s meeschrijven denk ik.

Wel heel gezellig natuurlijk, maar het lijkt me niet leuk om de allerlaatste te zijn die bevalt.

Ik wacht wel even tot er meer julimama’s zijn. Of wellicht juli/aug gecombineerd.

Edit: maar bedankt voor de uitnodiging Jeweldrop :wink: Ik las het nadat ik dit bericht had geschreven.

Je bent van harte welkom hoor bij de maandmama’s!! Maar snap je ook wel!

Uitgerekend Zijn in juli is heel leuk!! Heb je heel de zomer verlof!

Ik was de vorige keer 13juli uitgerekend (alleen bij langer na niet gehaald haha)

Gefeliciteerd Miro! Heel gaaf voor je! Van mij mag je ook gezellig meeschrijven, ik zie nog niet zo snel nieuwe groepjes maandmama’s verschijnen helaas :cry:

JAAAAAAA :mrgreen: :inlove: :inlove:

Een juli kindje :inlove:

Wat geweldig, gefeliciteerd! :dance: :-*

Wauw miro!!! Gefeliciteerd!

Ik vind het niet eens zo’n tuurstreepje.

En ook ik zou het leuk vinden als je meekomt schrijven!