Foto lukt niet… Komt dat door het gebruik van m’n mobiel?
Bolletje, wat jammer dat hij niet positief was… Hopen dat de ongi dat snel doorkomt zodat je weer verder kan (of toch stiekum niet )
Kato, wat goed dat de test weer positief was! Begint het al een beetje te bezinken? We hebben nog niemand iets verteld, maar volgens mij had ook nog niemand het echt in de gaten. Het was ook heel druk, dus was vooral heel veel in de weer! Bij mijn vorige zwangerschap had iemand het wel gemerkt: Ben in de eerste drie maanden wat ‘minder zacht’ om het zo maar te zeggen haha :mrgreen: :oops: Ik kan zelf ook geen foto’s zien op mijn mobiel, dus zou best kunnen dat het daar aan ligt, maar het bestand kan ook te groot zijn? Dan moet je hem even wat kleiner maken op de computer…
Morgen zijn manlief en ik vijf jaar getrouwd. We gaan dan uit eten, maar als verrassing heb ik ook een hotelovernachting geboekt. Mijn schoonmoeder komt hier dan logeren, dus vandaag moeten alle bedden schoon en er moet nog zooooveel geregeld worden :mrgreen: Ik ga dus maar snel aan het werk!
Fijne dag allemaal!
Wat ontzettend fijn voor jullie, Kato! Van harte gefeliciteerd! Ik snijd de foto op m’n mobiel bij, zodat hij kleiner is, dan kun je hem wel plaatsen.
Jammer van je negatieve test bolletje Had erg leuk geweest als je me kon naar de juni mama’s. Wie weet, heb je een laat ei gehad en test testte je nog wat te vroeg?
Drumstertje, veel plezier met het verrassen van je man! Geniet ervan.
Ik ben even minder online, manlief heeft een paar dagen vrij, dus we doen wat leuke dingen! Vanaf vrijdag ben ik weer actiever!
Hier gaat het verder prima! Morgen of overmorgen m’n laatste kruitvattestje doen en dan de vk maar eens bellen!
Sorry door wat verbindingsproblemen niet veel online kunnen komen.
En ik moet zo weg.
Ik probeer later vanavond of morgen even bij te lezen en op iedereen te reageren. :-*
@ Kato wauw wat super! Gefeliciteerd!!! Echt heel fijn voor je. Hoef je verder niet al die onderzoeken bij de gyn te ondergaan. :inlove:
@ Jeweldrop wat een mooie digitale test had je! Fijn dat je gesprek bij de gyn zo goed was. Je wordt goed in de gaten gehouden. Dat geeft je hopelijk wat vertrouwen!
@ Johanne ja daar is een super duidelijke test! Nu niet meer twijfelen hoor!
@ Bolletje ik dacht dat jouw NOD 3 oktober was. Dan ben je nu toch 3 dagen te vroeg met testen?
Geen bloed, geeft moed. Misschien had je wel een late innesteling.
Deze ronde is nog niet verloren.
@ Drumstertje gefeliciteerd met je zoon! En gefeliciteerd met jullie huwelijksjubileum. Wij zijn volgend jaar 5 jaar getrouwd.
Zondag is mijn NOD. Ik voel echt van alles. Maar dat had ik in de eerste ronde ook en toen bleek het niet raak. Dus ik heb eerlijk gezegd geen idee.
@ kato: jaaaa gefeliciteerd!!! Wat fijn!
@ bolletje: balen van je test! Maar idd wat miro zegt geen bloed geeft moed… Ik teste ook eerst hartstikke negatief en een week later positief! Terwijl k eigenlijk de 1ste keer al 3dgn na mijn NOD testte! Hopelijk heb je iig snel duidelijkheid want die onzekerheid is vreselijk!!
@miro spannend!!! Weet je al wanneer je gaat testen? Mijn duimen draaien voor je!
Hier nog steeds nergens last van… Gisteren on line het aanmeldformulier voor de VK ingevuld dus nu wachten op bericht van hun (als t goed is binnen 3werkdagrn)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Vanavond een streep !
Na het werk tóch nog een test gekocht, waarom?!
En binnen 1 minuut een streep!
Foto volgt!!!
Bolletje jaaaa! Zie je nou wel!!! Gefeliciteerd!!! :inlove:
Dat 1 dag zo’n verschil kan maken!
Oh ik zit mezelf inmiddels op te vreten.
Ik zou het echt enorm jammer vinden als het niet raak zou zijn.
daar istie dan! Met een avondplasje, totaal niet-geconcentreerde urine…
Ik kan het bijna nog niet geloven!
Miro, ik hoop van harte voor je meid, dat het raak is!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Wauw!!! Mooie test bolletje! Gefeliciteerd! Zo zie je maar, altijd een beetje hoop houden.
Ik hoop het voor jou ook heel erg miro! Weet je al of je eerder gaat testen?
Het is me gelukt om vandaag niet testeb… Ik hoop dat ik het nog een paar dagen volhoud. Ik wil namelijk deze keer wel een knaltest!
Nog altijd erg spannend!!
Gefeliciteerd drumstertje! Geniet ervan. Ik ben zelf ook 5 getrouwd. Of 6 jaar als we uitgaande van ons huwelijk voor de wet, maar toen was ik behoorlijk zwanger en hebben we het heel klein gehouden. 1 jaar later opnieuw getrouwd met iedereen erbij en een groot feest.
Heerlijk zo’n paar vrije dagen, johanne. Hoop dat je wat leuks gepland hebt.
Eerste stap maar de vk is dus al gezet engel. Zul je deze week waarschijnlijk horen wanneer de eerste echo is?
Jaaaaa bolletje!! Gefeliciteerd!!!
Wat een mega vruchtbare maand!!
Miro mijn duimen draaien volop voor je!!
VK praktijk belde me vanmorgen al op! Heb 17 okt. Een vroege echo! Op mijn echo verzoek wat later dan ze normaal doen want weet zeker dat ik nu nog geen 7 weken zwanger ben vanwege mijn eerdere negatieve test. En denk zelf nu rond de 5weken te zitten dus wil zeker weten dat k rond de 7 weken ben voor de echo zodat ze zeker een goed kloppend hartje kunnen zien!! Want bij mijn mk twijfelde ze toen allemaal en een paar dagen later kreeg k die miskraam dus wil absoluut geen twijfel echo dus dan maar even een weekje langer geduld hebben! En dar begreep de VK gelukkig heel goed!
Nou vanmorgen mn laatste testje gedaan, met recht een knaller!
Bolletje, toch zwanger! Super! Gefeliciteerd!
Miro, ik hoop ook van harte dat het raak is voor je! Ik snap dat je het na al die positieve testen van ons, erg jammer zou vinden als het niet zo is. Wanneer denk je te gaan testen?
Kato, we doen zeker leuke dingen, gister high tea gedaan en geshopt in oud
binnenstadje, vandaag gaan we naar de bossen, heb er zin in!
Engel, fijn dat jij al zo snel een echo krijgt, hier pas rond 10-11 weken eerste echo. We gaan maarvan t positieve uit. Ik ga vandaag of morgen de vk bellen.
Vanaf morgen ben ik er weer uitgebreider!
Ik snap dat wel Engel. Wel fijn dat je al een datum hebt afgesproken. Kun je lekker aftellen.
Fijn Johanne als de test knalt!!
Ik heb me toch niet inkunnen houden (was er al bang voor) en vanmorgen een testje gedaan…
Geen knaller nog, maar al zeker weer een stuk duidelijker. (in het echt zijn ze toch echt donkerder?!)
breekt in Kato je kunt er echt niet meer omheen hoor :lol: Gefeliciteerd! :-*
Hey meiden!!
Wat gaat het goed hier zeg!! Bolletje wat gaaf dat jij nu ook zwanger bent!! Oh en Miro, hopelijk is het bij jou ook raak. Ben jij nu nog de laatste dan?
We hebben het erg leuk gehad gister en vandaag met z’n tweeën! Manlief was erg verrast, maar wist ook wel het één en ander al. Blijft toch lastig om zoiets geheim te houden (ze hadden op zijn werk een foutje gemaakt en in de agenda gezet dat hij vandaag vrij was :wall: )
Kom morgen even terug om te kletsen en ga dan ook even uitgebreid op iedereen reageren :-*
Hoi allemaal,
Ik kwam om iedereen te feliciteren met de zwangerschap, wat fijn en snel allemaal
En om me even netjes af te melden (ook al werd ik niet gemist;) ) ik zal hier niet verder mee schrijven. Hoef dus niet in een lijstje
Vanochtend weer getest, en zie hieronder :mrgreen:
Miro, heb je je nog kunnen inhouden, of toch al een testje gewaagd?!?! Ik hoop van harte voor je meid, dat je je kunt aansluiten bij de zwangeren!!!
Kato, jij ook nog getest?! Fijn dat jouw testen ook duidelijker zijn geworden!
Drumstertje; alsnog van harte met jullie jubileum! Leuk even samen er op uit.
Johanne, jouw testen zien er ook goed uit , mooi hoor. Dringt het al een beetje door??
Engel, 17 oktober al een echo! Wauw, dat is lekker zeg. Dat is over 2 weken al :thumbup:
D., wat jammer! Ben je gestopt met stoppen???
Kato en Bolletje, jullie zijn superzwanger hoor! Mooie testen!
Miro, al kwaaltjes? Spannend, dat wachtbankje… Ik duim voor je dat je binnenkort een positieve test in handen hebt!
Drumstertje, fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Wat stom dat ze het op z’n werk in de agenda hadden geschreven! Maar dat mocht de pret vast niet drukken!
D. Ik miste je wel de laatste tijd hoor! (ik heb vanaf t begin mee gelezen) Jammer dat je niet meer meeschrijft!
Als ik niet zou weten dat ik zwanger ben, had ik er geen idee van gehad. Nog geen noemenswaardige kwaaltjes. We genieten er maar ff van, vorige keer begon het ook rond de 6 Ã 7 weken.
Vanmorgen de verloskundige gebeld, ze was erg enthousiast! Ze zei dat het heel bijzonder is dat het voor de tweede keer zo snel raak is. We hebben 27 oktober de intake, dan krijg ik een verwijzing voor de eerste echo (in een echopraktijk, mijn vk doet dat niet zelf).