Ja bolletje je kunt er niet meer om heen!!
Miro mijn duimen draaien voor je!! Heb je er al een teste aan gewaagd?
D. Wat jammer!! Waarom wil je niet meer meeschrijven??
Ja ben ook blij al over 2weken een vroege echo te krijgen! K mocht eigenlijk komende week al maar dat vind k te vroeg aangezien ik zeker weet dat ik nu pas rond de 5weken zit en k wil absoluut geen twijfel echo! Dus wil zeker weten dat het een termijn is waar ze een kloppend hartje moeten kunne. Zien! Dus dan ben k rond de 7weken en dan zouden ze zeker een hartje moeten kunnen zien kloppen!
Ik krijg die vroege echo omdat k ooit een mk heb gehad, dus mocht kiezen of k dat wilde… Uiteraard!!!
Als k die echo gehad hebben weten ze ongeveer op wat voor termijn ik zit en dan moet k ff een intake en termijn echo plannen!
Hier ook nog steeds geen echte kwaaltjes! Alleen af en toe wat ongi achtige buikpijn maar dat is altijd maar super kort, iemand dit nog meer? Ook wel af en toe na t eten een opgeblazen gevoel!
Maar volgens mij kwamen bij mij de vorige rond de 6-7weken idd ook de echte kwalen! Tot die tijd maar proberen positief te blijven denken! En genieten dat k nog nergens last van heb!
Hoe is t met de rest??
Wauw zoveel zwangere :inlove: :inlove:
Gefeliciteerd allemaal.
Ik meld me hier ook af, geven nu even prioriteit aan ons huwelijk. Een derde kindje komt er misschien nog na de trouw maar voor nu gaan we even eerst lekker trouwen :inlove: :inlove:
Geniet er van dames :-* :-*
ergens ben ik wel wat jaloers,wil ook zo graag,maar manlief wil liever eerst trouwen :roll: :inlove:
Dank je wel Smurf!!
Het voelt nog erg onwerkelijk en ik verheug me er ook nog niet te veel op… Eerst die 16 weken maar eens voorbij zijn. (Zal waarschijnlijk nog niet genoeg zijn voor een roze wolk)
Dank dank aan petatje en d. Jammer dat jullie niet meer meeschrijven!
Veel plezier met de voorbereidingen van je huwelijk petatje. Ik kan me voorstellen dat je man dan liever even wacht. Mooie start om tijdens de huwelijksnacht er weer voor te gaan.
Hebben wij ook gedaan en het resultaat van die nacht (dag ervoor of erna eigenlijk want die nacht ging echt niet meer) springt hier lekker rond’
Ik heb ook niet echt kwaaltjes engel. Wel wat rugpijn en hoofdpijn, maar dat heb ik zo vaak. Ook als ik ongesteld moet worden. Ik ga dinsdag nog een keer testen. Dan heb ik ook de afspraak met m’n gyn.
Nog even geduld hebben dan johanne!
Mooie test bolletje!!!
Miro, ik ben zo benieuwd…,
breekt in
Wow meiden… wat gaan jullie goed!! Gefeliciteerd voor iedereen met een positieve test en succes voor iedereen op het wachtbankje!
Ik volg jullie stiekem door Miro. Ik ben heel benieuwd meid!!! :inlove:
breekt weer uit
Helaas zal ik geen juni mama worden
Ben ongesteld geworden.
Lief Matsjo! :-*
Miro wat balen zeg ??? Had het zo voor je gehoopt…
Op naa de volgende ronde en hopelijk een juli kindje!!!
Miro wat ongelooflijk balen!!
Hopelijk is t de volgende ronde raak!!
Bedankt meiden. Ik had me natuurlijk graag bij jullie gevoegd.
Maar ik had vanaf woensdag al het gevoel dat ik ongesteld ging worden.
Wel keurig een cyclus van 28 dagen.
Ik ga jullie natuurlijk wel volgen. En ik hoop dat het bij jullie allemaal goed blijft gaan!
@ D. jammer dat je niet meer mee schrijft. Ik zal je van het lijstje halen.
Maar als je je bedenkt, kom dan gerust terug.
@ Petatje begrijpelijk dat je voorrang wilt geven aan jullie huwelijk!
Wanneer gaan jullie trouwen?
Wat jammer Miro :hug: :thumbdown:
Op naar de volgende ronde dus. Ik duim dat dit jouw ronde wordt!!!
:-*
Jammer Miro, ??? hopelijk snel meer geluk. :-*
@kruisbes wrote:
:shock: :shock: :shock: 15 weken al!!! :dance: :inlove:
@kruisbes wrote:
:shock: :shock: :shock: 15 weken al!!! :dance: :inlove:
Nou miro, toch jammer!!
Maar we blijven hier ook nog kletsen hoor. Wie weet sluit je binnenkort ook gewoon mee aan bij de maandtopic!
Wie zijn er nog meer aan het proberen hier? Ik mis volgens mij nog een paar dames. Kan even niet terugkijken op het lijstje nu.
Ik heb vandaag nog een extra testje gedaan…
Zo’n digitale met weekindicatie. Die was helemaal goed met 2-3 weken erop. Dus da’s mooi!
27 okt 1e echo…Spannend!
@ Kato fijn dat je digitale test aangaf wat je wilde/ verwachtte!
Fijn dat je ook al een echo in het vooruitzicht hebt.
Hoewel je er misschien wel met lood in je schoenen naar toe gaat?
Hoe beleef je de zwangerschap nu?
Nu D. en Petatje stoppen met meeschrijven zijn alleen ik en Ikke_w over.
En zij schrijft niet zoveel. Misschien is het juist wel goed dat het even rustiger is in dit topic.
Ik was toch stiekem wel weer erg veel bezig met zwanger worden.
En dat werkt misschien ook niet echt mee.
Het is wel goed dat ik het even een beetje loslaat.
Miro en ikke jullie sluiten de komende ronde gewoon bij ons aan!!!
Hoe gaat t met de rest?
Schrijven jullie gezellig mee in de mei/juni maandmama’s?
Miro, wat ontzettend jammer! Hopelijk is het de volgende ronde jouw beurt!
Houd je ons op de hoogte? Ik leef nog steeds met jullie mee!
Ikke, hoe staat het er bij jullie voor?
Petatje, veel succes met de voorbereidingen van jullie huwelijk!
Petatje, wat gaaf dat je gaat trouwen!! Veel plezier en succes met de voorbereidingen!! :inlove:
Miro, oh wat balen! Hopelijk is het snel raak!!
Hier verder alles goed! We hebben een leuke avond en nacht gehad samen met ons 5-jarig jubileum Ben wel bij dat het vanaf nu weer wat rustiger wordt hier hihi
oeps… Ben jullie helemaal vergeten…
En nu allemaal zwangeren… Gefeliciteerd allemaal
Ik heb nog steeds geen flauw benul van mijn cyclus… Maar volgens mijn app (waarin ik ingevoerd heb hoe mijn vorige cyclussen waren) heb ik nu mijn vruchtbare dagen met als “topdag” as vrijdag, maar heb het idee dat ik afgelopen woensdag mijn eisprong al had… (Ik had iig goed kramp aan het eind van de dag, na een klusnacht de nacht er voor…)
Uitgaande van mijn app zou mijn nod 24 oktober zijn, uitgaande van de eisprong op 1 okt zou dat rond 15 oktober zijn