Ik kan de foto’s op mijn telefoon niet zien, dus zal straks op de iPad ff kijken!!
Maar jeweldrop begrijp dat je een mooie digitale test hebt?? Super!! En wat zei de gyn?? Ben je tevreden over t gesprek??
Johanne Wow!! Gefeliciteerd!! En gewoon over een dag of 2 nog een keer testen want dan moet t streepje al een stuk duidelijker zijn als t goed is!!
Wat leuk om weer tegelijk zwanger te zijn met je!!
Wanneer zullen we dit goede nieuws is bij ons “oude” clubje van de juli mama’s droppen? Wat zullen die verbaasd zijn!!
En ikke hoe is t met jou?? Al lang niks meer van je gehoord hier??
Hopelijk is de vruchtbaarheid besmettelijk!! En volgen jullie kato, bolletje en miro en ikke (en de rest die ik vergeet) ook nog deze maand!!
Hier nog steeds geen klachten, al denk ik dat soms men borsten wat gevoelig beginnen te worden maar dan een moment later weer hele aal niet … Maar kan ook zijn omdat k graag wat wil voelen ter bevestiging!! Bij mijn mk namelijk helemaal nergens last van gehad dus dat vind k een eng idee! Maar goed t is nog zoo pril!
Johanne wat spannend zeg. Ik kan het op het scherm niet zo goed zien, maar ik weet hoe lastig het is om zo’n licht streepje op de foto te krijgen
Over 2 dagen nog een test doen, dan moet hij toch wel donkerder zijn? Al duurde het bij mij iets langer dan 2 dagen.
Alvast voorzichtig gefeliciteerd in ieder geval
Het gaat echt snel zo. Zou leuk zijn als inderdaad de rest ook aansluit, dan hebben we een mooi groepje bij elkaar om te kletsen. Het forum is verder best wel stil hé?!
Bolletje, Miro en Kato ik zal voor jullie duimen!
Engel: inderdaad een foto van de digitale test, die zelfs 2-3 weken aangeeft, ik had zelf gedacht dat hij 1-2 zou aangeven. Ik zou nu dus tussen de 4-5 weken zwanger zijn.
Het gesprek bij de gyn was heel fijn. Het kwam er eigenlijk op neer dat alles mogelijk is en bespreekbaar en ik gewoon zelf mag bepalen hoe ik het straks wil hebben.
De keuze is nog niet gemaakt en zal van een aantal factoren afhankelijk zijn.
Ik mag nu gewoon beginnen bij de vk, intake op 14 oktober en de 1e echo zal op 24 oktober zijn.
Dan rond een week of 14 wil ze me graag weer zelf zien voor een intake daar en dan ergens rond de 25 weken een suikertest geloof ik. En vanaf 28 weken elke 4 weken een groeiecho.
Verdere controles gewoon bij de vk tot de 36 weken geloof ik.
Het begint nu allemaal langzaam door te dringen dat ik weer zwanger ben, maar ben pas wat meer gerustgesteld als ik een kloppend hartje heb gezien denk ik.
Ik voel nu verder nog vrij weinig, terwijl ik de vorige keer gelijk hele pijnlijke borsten had. Heb even terug gelezen en kon toen al vrij snel 's nachts niet meer zonder bh slapen omdat ze zo zeer deden. Maar ik voel mn borsten nu helemaal niet.
Het enige wat ik voel is regelmatig steken en krampen in mijn onderbuik.
Vanmiddag en vanavond even kort een vlaag van misselijkheid gevoeld, dacht ik tenminste :shifty:
Niet dat ik nou echt op kwaaltjes zit te wachten, maar als je bijna niks merkt, dan krijg ik echt het gevoel dat het mis zal gaan :oops:
Manlief ziet het streepje ook, dus ik zie geen spoken. Het moet alleen nog ff bezinken! Hij had wel verwacht dat in een keer raak zou zijn, maar ziet nu weer allerlei beren op de wrg. Maar goed, nog ruim 8 maanden om eraan te wennen!
Als we straks een mooie echo hebben, Engel? Of kun jij je mond zo lang niet houden? Zet jij je nieuws er dan maar op, dan reageer ik daar tzt (als ik een duidelijkere test heb) wel op. manlief kijkt nl vaak mee op mijn fb en hij heeft t er niet zo op dat ik zulke dingen zo vroeg deel.
Fijn dat je een goed gesprek gehad hebt jeweldrop. Ze gaan jou en je kindje goed in de gaten houden dan, met groeiecho’s etc. Fijn idee!
Misschien is de huid van je borsten al wat meer opgerekt door je vorige zwangerschap, dat je daardoor nu minder last hebt. Maar niet te druk om maken, elke zwangerschap is anders!
Het is inderdaad maar stilletjes hier. Hoop dat wij wel een actief groepje blijven! Vind zp zo groot! Dit vind ik echt een leuk forum. Jammer dat het dood lijkt te gaan… :?
Manlief ziet het streepje ook, dus ik zie geen spoken. Het moet alleen nog ff bezinken! Hij had wel verwacht dat in een keer raak zou zijn, maar ziet nu weer allerlei beren op de wrg. Maar goed, nog ruim 8 maanden om eraan te wennen!
Als we straks een mooie echo hebben, Engel? Of kun jij je mond zo lang niet houden? Zet jij je nieuws er dan maar op, dan reageer ik daar tzt (als ik een duidelijkere test heb) wel op. manlief kijkt nl vaak mee op mijn fb en hij heeft t er niet zo op dat ik zulke dingen zo vroeg deel.
Fijn dat je een goed gesprek gehad hebt jeweldrop. Ze gaan jou en je kindje goed in de gaten houden dan, met groeiecho’s etc. Fijn idee!
Misschien is de huid van je borsten al wat meer opgerekt door je vorige zwangerschap, dat je daardoor nu minder last hebt. Maar niet te druk om maken, elke zwangerschap is anders!
Het is inderdaad maar stilletjes hier. Hoop dat wij wel een actief groepje blijven! Vind zp zo groot! Dit vind ik echt een leuk forum. Jammer dat het dood lijkt te gaan… :?
Nou Johanne, ook al zie ik het zelf niet, ik geloof toch dat het lichtste streepje al een zwangerschap betekend! Van harte!!
Had je nog iets leuks bedacht om het aan je man te vertellen?
Jeetje ik vind het nu steeds spannender worden. Zoveel zwangere… statistisch gezien zou het toch niet raak kunnen zijn nu?? :? Toch heb ik er best een goed gevoel over, maar dat is eigenlijk nergens op gebasseerd. Hooguit wat gevoelige borsten, maar dat zou wel erg snel zijn. Nog 6 nachtjes slapen!!!
Kato, het zou je echt zo gegund zijn! Als het kon, wilde ik mijn zwangerschap zo aan jou geven! Wij hadden echt nog wel even kunnen wachten…
Misschien niet helemaal vergelijkbaar, maar ik wilde bij m’n vorige zwangerschap zo graag een meisje (we wisten het niet van te voren), maar iedereen in m’n omgeving (4 van de 5 van mijn zwangerschapsclubje etc) beviel al van een meisje, dus ik verwachtte echt dat het bij ons wel een jongetje zou zijn. Maar het was toch echt een meid! Dus waarom zou het bij jou deze maand niet raak kunnen zijn? We duimen voor je! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ik heb niet echt iets bijzonders bedacht, maar gewoon de test aan hem gegeven en gezegd: wil je hier even op kijken? Hij zag het vrijwel gelijk, en zegt: o, nee hè, weer die ellende… Hij moet het echt ff verwerken, heb gezegd dat hij er toch echt zelf bij was en dat ik er erg blij mee ben.
Hij zei, dat hij echt aan het idee moet wennen. Maar dat was de vorige keer ook, en nu is hij ook superblij met haar, dus t gaat echt wel goed komen!
Hij denkt ook gelijk verder in t praktische, van hoe gaan we dat allemaal doen met twee, ook financieel gezien. Maar als t er eenmaal is, kun je het ook niet meer wegdenken.
Eerst maar zien of de streep duidelijker is, maandag, en of het allemaal goed blijft gaan!
@ jeweldrop fijn dat t gesprek Zo fijn is verlopen! En beetje extra echo’s en controle kan nooit kwaad toch?? Ik herken je angsten zoo!! Hier hetzelfde eerst maar is dat kloppend hartje zien en dan kan ik denk k pas echt blij zijn!! Ga denk ik maandag die digitale test doen en als die goed is dan ga k me aanmelden bij de VK.
Ben ook benieuwd of ik gewoon de hele zwangerschap bij de VK mag blijven of dat Ze me toch overdragen aan de gyn (gezien mijn voorgeschiedenis) het is hier geloof ik sowieso dat je de eerste 12weken (tenzij je al bij een gyn onder behandeling bent of sowieso naar de gyn moet) altijd eerst bij de VK blijft en dan bespreken ze geloof ik 1x p/w alle zwangeren met bijzonderheden die rond de 12wkn zijn met de gyn en dan wordt besloten wat waar je onder controle komt.
@johanne ja die mannen toch altijd met hun reactie haha maar idd uiteindelijk zijn ze er helemaal wild mee dus komt vast goed idd enne ze besluiten zelf ook mee toch?
@ kato ik duim ook heeeeeel hard voor je!! Erg he dat wachten!!
Hoi meiden, de spanning neemt bij mij weer toe!!! Moet ineens heeeeel vaak plassen vandaag en ben met vlagen misselijk… Ik denk dat ik morgen een-testje ga kopen ???
Spannend bolletje!! Mijn duimen draaien!!
Spannend Bolletje, mijn duimen draaien ook.
Heb je al getest vanochtend, of moet je straks eerst nog ergens een test kopen?
En johanne al opnieuw getest?
Ben de komende weken even offline maar blijf voor iedereen duimen
Lijkt mij duidelijk toch?
Hier ben ik nog even, foto is testje van vanmorgen, in t echt is hij nog duidelijker. We kunnen er echt niet meer omheen nu!
Engel, hoe was je digitale test? Vk al gebeld? Het lijkt mij dat ze jou op een gegeven moment wel bij de gyn onder controle zullen houden, gezien wat je meegemaakt hebt bij S.
Manlief is er nu gelukkig ook wel blij mee, maar hij is wel heel stellig dat dit de laatste keer is… Ach we praten over een jaar of vier wel weer verder, wie weet denkt hij er dan anders over.
Bolletje, spannend zeg!!! Ik heb restjes van de action, 2 voor € 1,50, echt koopje en betrouwbaar.
Jeweldrop, waarom ben je komende weken niet online? Jammer hoor! Kom je daarna meekletsen bij de mei/juni mama’s?
Gefeliciteerd Johanne, daar kun je inderdaad niet meer omheen!
Bolletje en kato, oh jullie nod is bijna! Succes met wachten!!
Johanne, gefeliciteerd!!! Geweldig zo supersnel! Op de tweede foto is hij echt heel duidelijk!
Haha en die mannen toch! Hij was er toch zelf bij en hij went er idd vanzelf wel aan
Jeweldrop, mooi dat het gesprek met de gyn goed was en dat je nu ook weet waar je aan toe bent.
Het is hier op het forum idd veel rustiger dan vroeger. Als je dan inlogde na een weekend was alles op roze, dat is nu totaal niet zo. Laten wij dan maar wat nieuw leven inblazen, misschien komen er dan vanzelf wel weer meer mensen spieken!
We hebben hier verder een heel druk weekend gehad met de verjaardag van Tristan. Het was erg gezellig, maar ook erg vermoeiend! Gisteren lekker twee uurtjes geslapen en ik was daarna een stuk beter te pas. Haha manlief wordt al gek van mij, ben echt zoooo chagerijnig soms! De misselijkheid is wel alweer over, heb alleen wel last van mijn borsten. Vandaag heb ik me aangemeld bij moedersvoormoeders :thumbup: En even gekeken vanaf wanneer ik mij kan aanmelden bij de vk. Daarvoor moet ik nog een weekje wachten…
Liefs,
Jantina
Net toch de clear blue test gedaan!! zie foto! :inlove:
@ Johanne: JAAAA!!! gefeliciteerd!!! wow jullie zijn echt een heel vruchtbaar stel!
@ bolletje & kato: Al getest?? of duidelijkheid??
En de rest??
Hoe is het met de zwangeren? gaan jullie ook mee schrijven bij de mei mama’s 2015? (Is namelijk nog geen juni mama’s en mei mama’s zijn er nog maar heel weinig)
Hier verder nog steeds nergens last van, dus vind het wel nog heel eng! zoo bang dat het weer mis gaat…
Morgen maar het aanmeld formulier van de VK invullen en dan is het wachten op de vroege echo of we een kloppend hartje zien! zoo spannend!
Ik weet het niet meer!!!
Vanmorgen bedacht ik me dat het op woensdag 1 oktober precies 4 weken na m’n vorige menstruatie is. Ik weet dat mijn eisprong pas op dag 16 is geweest en ga dus uit van een cyclus van 30 dagen.
Nu heb ik bij mijn vorige zwangerschappen ook altijd 2 dagen eerder al positief getest en toen wist ik ook niet precies wanneer m’n eisprong was. Dus ik dacht vanmorgen; ik waag er eens een testje aan.
Na 2 of 3 minuten zag ik geen streepje en dus heb ik niet meer gekeken. Nu wilde ik net de test weggooien, maar zie ik een een behoorlijke duidelijke 2e streep. En nee, het is geen indroog streepje. Ik weet hoe die er uit zien.
Iemand ervaring met testen die te laat afgeleZen worden??
Ik weet dat ik nu nog 2 dagen geduld moet hebben alvorens weer te testen, maar oh wat spannend!!!
Sorry, moest echt even m’n eigen verhaal kwijt. Heb dus nog niet echt iets terug gelezen. Dat doe ik straks. Ben nu veel te hyper!!
Engel, wat een mooie test!! Nou is het echt he :mrgreen: :dance:
Kato, oh wat lastig zeg! Bij mij stond de eerste keer ook pas na een minuut of vier het streepje er, maar hoe langer je wachtte hoe beter je hem kon zien. Ohhh hopelijk is het ook raak bij jou!!
Spannend kato!!
Ik heb vandaag ook nog een kruidvat testje gedaan lag hier toch nog maar die deed t geloof k niet helemaal goed want de controlestreep en de 2e streep kwamen beide pas na dik 5min in beeld!!
Ik hoop t zooo voor je kato!! Mijn duimen draaien!!
Vanochtend getest, maar helaas niks. Bij vorige zwangerschappen zag ik op deze termijn al een streep. Ik verwacht dus m’n ongi nu vrijdag of zaterdag.
Jammer bolletje, ik heb ook altijd 1 of 2 dagen vroeger kunnen testen. Maar dat wil nog niet altijd zeggen dat het niet is gelukt. Nog 2 dagen afwachten.
Wanneer ga je weer testen engel?? Ik dacht dat je zwangerschap inmiddels wel zeker was? Het blijft natuurlijk spannend.
Gek eigenlijk. Als je zwanger wil worden is het zo spannend elke maand, maar dan ben je eenmaal zwanger, en dan begint het eigenlijk pas. Het blijft spannend van controle, tot echo, tot geboorte!!
Gefeliciteerd met je zoon drummerstje. Heeft de familie al iets in de gaten gehad, of heb je al iets verteld over de zwangerschap?
Lief van je johanne, maar ik denk niet dat het nodig is.
Het is nogal pril, dus nog even een spannende tijd, maar vandaag heel licht positief getest. Teststreep was er binnen 5 minuten, maar werd pas na 7 minuten zo donker als ie nu is. Foto toevoegen lijkt niet te lukken. Ik ga het zo nog eens proberen.
Fijn dat het gesprek met de gyn goed is gegaan jeweldrop. Nu even lekker op je af laten komen en dan voel je zelf op een gegeven moment wel wat goed id voor jullie!