Augustus 2014 stoppers!!

Bedankt allemaal!

Het is nog zo onwerkelijk en net als de vorige keer kan ik het denk ik echt pas geloven als ik een echo gehad heb. Het blijft gewoon in mijn achterhoofd spoken dat er nog van alles mis kan gaan, maar voor nu voorzichtig toch een beetje blij.

Vrijdagochtend doe ik nog de digitale test, ben benieuwd wat die aangeeft, maar neem aan dat het 1-2 weken is.

Engel spannend hoor, hopelijk heb je morgen een positieve test. Na een week wachten zou je toch wel iets meer duidelijkheid moeten hebben en anders gewoon snel ongesteld zodat je weet waar je aan toe bent.

Drumstertje: ja leuk dat we nu ongeveer tegelijk uitgerekend zullen gaan.

Zag dat de meimama’s maar met z’n tweeën zijn, dus misschien is het een idee om daar bij aan te sluiten? Of wil je een junitopic?

Vrijdag moet ik naar de gyn. In grote lijnen kunnen we nog steeds hetzelfde bespreken, alleen kan ik er nu dan gelijk bij vertellen dat ik al zwanger ben, wie had dat gedacht!

Johanne: hopelijk heb jij ook snel duidelijkheid, zo lastig als je niet weet waar je aan toe bent.

Oh weer 2 zwangere dames erbij!!! Gefeliciteerd drumstertje en jeweldrop!

Fijn dat jullie niet alleen duidelijkheid hebben, maar ook nog op deze manier!

Wie weet maakt de gyn toch alvast een echo jeweldrop. Ik heb er ook wel eens een gehad met 6 weken. Nog wat vroeg voor een kloppend hartje, maar het werd er toch al een beetje echter door.

Verder nog even spannend voor miro, johanne en engel! Wie weet…

Ook ik zit weer op de wachtbank. Waarschijnlijk afgelopen vrijdag of zaterdag m’n eisprong gehad. De gyn kon het goed zien en het zag er ook allemaal prima uit. Vrijdag bloedprikken om te kijken of het progesteron goed stijgt en dan een weekje afwachten.

Hoe leuk zou het zijn om allemaal mee te gaan naar de juni mama’s!!

Help!! Ben in shock!! Heb net toch meer weer een testje gedaan (precies een week na mijn knal negatieve test!)

En er staan gewoon 2 streepjes!!! :smiley:

Het streepje is nog niet zo donker als de controlestreep maar t is echt een duidelijke streep!! (Ik zal straks kijken of ik de foto erop krijg)…

Maar ik denk dus dat ik kan zeggen… Ik ben zwanger!!! :inlove:

Al klinkt t nog heel onwerkelijk, heb ik nog trillende zweethanden en een hartslag van 200, maar t streepje staat er echt!!

Waarschijnlijk dus ergens begin juni uitgerekend! Want denk dat k nu dus pas rond de 4weken ben aangezien vorige week nog helemaal niks op de test te zien was!

Dus ik kom de juni mama’s gezellig vergezellen!!

Engel, dus toch! Gefeliciteerd! Superleuk!!!

Begin nu wel beetje zenuwachtig te worden, terwijl ik zo relax was! Zou het bij ons dan ook al raak zijn of toch niet…? Weet echt niet wat ik moet denken!

Erg he johanne die onzekerheid!!

Ik kan het nog niet echt geloven hoor!!

En ben als de dood dat het als nog mis gaat!

Bij deze dan de foto van mijn test vanmorgen…

Jullie zien het streepje toch ook?? Of wordt ik gek?

Ohhh Engel, ja duidelijk hoor!! Wat leuk zeg, gaat goed hier :mrgreen: Gefeliciteerd meid!!! :dance:

Jeweldrop, ja bij de meimama’s aansluiten is ook een prima idee en misschien ook wel gezellig :mrgreen: Succes alvast morgen met de echo!

Johanne, kan me voorstellen dat je een beetje onzeker wordt… Hopen dat je ook snel meer duidelijkheid hebt…

Miro, succes met wachten :smiley: Fijn dat je eisprong goed te zien was :thumbup:

Drumstertje ik heb al een berichtje geschreven bij de meimama’s want die zijn ook maar met weinig geloof ik.

Jeweldrop succes morgen bij de gyn!!

Engel, om die streep kun je niet heen hoor! Superduidelijk! Hoe reageerde je vriend?

Hoop met alle zwangeren mee dat de kleintjes blijven plakken!

Drumstertje, echt gaaf hoor, ooit ook nog een vierde erbij. Zoals jij het beschrijft, eerst twee, en als die wat ouder zijn nog twee, zo zou ik het ook heel mooibvinden. Maar of manlief zover te krijgen is… Succes met voorbereiden van de verjaardag van je zoon!

Jeweldrop, morgen naar de gyn! Hopelijk kan hij jullie vragen bevredigend beantwoorden.

Kato, fijn dat het er allemaal goed uitzag bij de gyn! Hopelijknis het ook bij jullie deze ronde raak!

Heb het idee van alles te gaan voelen wat kan duiden op een zwangerschap. (steekjes in m’n buik enzo…) Zit mezelf echt een beetje gek te maken, heel stom!

Kan me gelukkig nog weerhouden om te testen, ben pas 23 dagen geleden gestopt met de pil!

En nu gaan we lekker buiten van het mooie weer genieten!!

Nou hahaha Engel om die streep kan je inderdaad niet heen!

Gefeliciteerd meid!

Echt leuk, denk dat de uitgerekende datums van ons drieën straks best dicht bij elkaar ligt!

Johanne: hopelijk heb je snel zekerheid en kun je ook bij ons aansluiten!

Drumstertje: ik heb morgen nog geen echo hoor. Ik neem tenminste aan dat de gyn daar nog niet aan gaat beginnen. Volgens mij is er met 4 weken nog niet veel te zien.

Kato: jij ook naar de spannende wachtdagen dus. Fijn dat het er bij de gyn er in ieder geval goed uit zag.

Hier nog steeds wel een beetje onzeker. Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik bijvoorbeeld heel erg mijn borsten en dat heb ik nu helemaal niet.

Heb alleen maar steken in mijn buik en of dat nou zo goed is.

Ben benieuwd wat de digitale test van morgen zegt.

Wauw!! Jullie gaan snel meiden!!! Gefeliciteerd Engel!

Ik hoop me snel aan te kunnen sluiten ???

Wauw Engel wat super! Dat is echt een hele duidelijke streep zeg!! :inlove:

Van harte gefeliciteerd!

Een knallend einde aan al die onzekere dagen/weken!

Dit is wel een vruchtbare maand zeg!

Ik hoop dat ik me over een dag of tien bij jullie mag aansluiten samen met de andere dames :inlove:

Even snel… Gefeliciteerd engel!!! Aan die streep hoef je niet te twijfelen.

Wie is de volgende die mag/kan/wil testen??

Mijn nod is 3 oktober… Denk ik…

Thnx allemaal!!

Vl is ook erg verrast maar ook heel

Blij! Hij is alleen bang als deze zwangerschap goed blijft gaan dat dit kleintje dan misschien op dezelfde dag geboren wordt als S. (30 mei) Marja een zwangerschap en bevalling zijn zo lastig te plannen he! En bij mij zegt een datum helemaal niks haha aangezien k de vorige keer 6,5week ben afgeweken van die datum!

Jeweldrop al een digitaal testje gedaan?? Die wil k na t weekend ook nog gaan doen! Heb nachtdienst vanaf vanavond dus daarna denk ik.

Ik hoop ook dat de rest heel snel volgt!! Kunnen we gezellig allemaal

Samen verder schrijven bij de 9 maanden mama’s! Mijn duimen draaien voor jullie!!

Jeweldrop succes bij de gyn vandaag!

:inlove:

Mooie test Jeweldrop! Ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen.

Engel, het is inderdaad niet te plannen, dus je doet er weinig aan! Ze zullen je deze zwangerschap wel extra in de gaten houden ivm de vroeggeboorte van S! En jij moet je natuurlijk veel rustiger gaan houden :slight_smile:

Kato, Miro en bolletje, hopelijk zijn we straks met z’n allen zwanger, zou wel heeel bijzonder zijn! Ik denk dat ik begin volgende week weer een testje waag.

Wat een mooie test!!!

Ik hoop dat ik volgende week ook zo’n plaatje kan plaatsen!!!

NOD is 3 oktober

O wat ben ik toch een juffrouw ongeduld… Toch een test gedaan, was zo moe en zoveel afscheiding… Er staat in de verte gewoon een streep! Zien jullie het ook?

Denk lastig te zien op de foto, maar in t echt staat hij er echt en is licht roze…

Wat ongelofelijk bijzonder, voor de 2e keer in een keer raak. Zit ook nog te shaken hier, en vraag me af hoe ik t manlief moet vertellen, hij wil t liefst samen testen! Maar ff een leuke verrassing bedenken :smiley:

Hoe geweldig, ik ben gewoon zwanger! :inlove:

Hopen en bidden dat het allemaal goed mag blijven gaan!

(Wordt al een aardig groepje juni mama’s zo!)

Ik vind het lastig te zien op de foto. Als ik de foto kantel, lijk ik inderdaad een vage streep te zien.

Maar als jij hem in werkelijkheid gewoon duidelijk ziet, dan is het gewoon raak!!

Wauw super! Gefeliciteerd! :inlove:

Nog helemaal geen idee van je cyclus en dan in 1x raak!

Nou dit is wel een hele vruchtbare maand!!! :inlove: