Augustus 2014 stoppers!!

JA! Drumstertje! Gefeliciteerd meid!

Fotootje???!!! :smiley:

Engel, je geduld wordt wel behoorlijk op de proef gesteld zeg! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Jeweldrop wat spannend!! Streep is streep… Hoe ver ben je in je cyclus? Kan me niet voorstellen dat je tot vrijdag kunt wachten …

:mrgreen: Vindt het altijd al knap om tot de volgende ochtend te wachten met testen… :eh: :smiley: Ik kan me helemaal gek maken met die testen.

Twee jaar terug had ik ook 2x positieve test maar werd het heel snel weer een vager streepje. Had m’n zusje dus ook vorige week. Ben dus wel benieuwd hoe blij ik straks kan zijn als er een streepje is…

@miro, we gaan inderdaad gelijk op !Gezellig hoor

:mrgreen: Gisteren heb ik volgens mij mn eisprong gevoeld, en benut… :wink: Het grote wachten is weer begonnen nu. Vermoedelijke NOD 3 oktober. Gelukkig voldoende afleiding, want 10 oktober krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis!!! :inlove:

@drumstertje, mijn zusje weet inderdaad ook dat wij ‘bezig zijn’ voor een derde kindje. Superleuk om het zo samen te delen! Lief en leed… Ik hoop ook echt dat we samen een goede zwangerschap zullen hebben, en wat mooi als het gelijk op zou gaan!!!

Jeweldrop, spannend! Kun je je nog inhouden om niet te testen?

Fijn dat je vrijdag naar de gyn kunt!

Bolletje, sterkte met wachten! Fijn dat je genoeg afleiding hebt! Wanneer moeten jullie je huis uit zijn? Ga je veel opknappen in t nieuwe huis?

Leuke tijd, lijkt mij!

Hier nog steeds niks, ik voel ook niks bijzonders. Maar dat had ik m’n vorige zwangerschap ook. Dus het blijft spannend!

ZUCHT

Hier in inmiddels cyclusdag 38 en nog niks… Maar ook geen klachten/ symptomen… Wordt gek van die onzekerheid!!!

Hopelijk houd ik het vol om woensdag of donderdag pas te testen… Of wie weet wordt k onderhand anders is een keer ongi, want denk nog steeds dat ik niet zwanger ben!

Waarom is een vrouwenlijf zo ingewikkeld :frowning: :frowning:

Bolletje wat leuk en spannend verhuizen! Idd wel mooie afleiding!

En ik kan me inderdaad ook gek maken met die testen daarom wil k ze ook niet te snel doen.

Johanne voor jou ook spannend dan… Enig idee wanneer je nod ongeveer zou zijn?

Hoe is t met de rest??

Drumstertje nog een nieuwe test gedaan?

Om gek van te worden, Engel! Hopelijk heb je wat afleiding!

Ik heb geen idee wanneer ik m’n NOD moet verwachten, volgende week dinsdag 4 weken met de pil gestopt, dat hou ik maar een beetje als richtlijn. Maar geen onterkkingsbloeding gehad, dus heel lastig.

Bolletje: ik zit nu op dag 45, maar ben dus heel onregelmatig en langste cyclus tot nu toe was 54 dagen.

Voor jou dus nu ook het grote wachten begonnen!

En straks drukke tijden met het nieuwe huis. Moet er veel aan gebeuren of kunnen jullie er zo in?

Engel: wat vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt :hug:

Had je toen de vorige keer wel klachten/symptomen?

En een vrouwenlijf is inderdaad erg lastig te pijlen, het kan je soms zo gruwelijk voor de gek houden.

Johanne: lastig dat je niet echt weet wanneer je NOD is, vreemd ook wel dat je geen bloeding hebt gehad na het stoppen van de pil. Slikte je hem normaal altijd door of had je wel vaker geen bloedingen tussen de pilstrippen?

Hier ook nog steeds in de onzekerheid :shifty:

Vanochtend toch getest :oops: en hij blijft echt heel licht.

Dus nu ga ik echt wachten tot vrijdag, als die dan nog niet donkerder is dan ga ik er maar vanuit dat het of een vmk is of die testen gewoon niet goed werken.

Het vreemde is wel dat ik ook nog ovutestjes had liggen en ik had gelezen op internet dat die ook hcg kunnen ‘vinden’.

Had er zaterdag eentje gedaan om te kijken en vandaag ook eentje ter vergelijking en die streep is dus wel veel duidelijker geworden.

Hij was nu zelfs donkerder dan de teststreep.

Of zou ik dan nu pas een eisprong hebben op dag 45?? Lijkt me niet toch? :think:

Waarom maak ik mezelf zo gek??? :roll:

Jeweldrop, ik slikte de minipil, die slik je altijd door. Had wel onregelmatig wat spotting en lichte bloedingen. Toen ik stopte had ik juist ook een bloeding, dat was snel over, dus zie ik niet als een onterkkingsbloeding, want dat was al begonnen toen ik de pil nog slikte.

Als je ovulatietest positief is, zou ik toch voor de zekerheid aan de klus gaan! Het kan natuurlijk dat je ovu test reageert op een zwangerschap, maar t kan ook zijn dat je zwangerschapstesten reageren op je eisprong.

Wat maken we onszelf toch gek hè… Ik voor de zekerheid ook maar ff een goedkoop action testje gedaan, niks op te zien, had ik ook wel verwacht, maar je weet maar nooit hè… :roll:

Kunnen zwangerschapstesten ook op een eisprong reageren dan?

Ik dacht dat ik ergens had gelezen van niet.

Jammer dat er nog niks op de test te zien was, maar ja je hebt dan natuurlijk ook nog geen idee wanneer je iets zou kunnen verwachten.

Hopelijk krijg je snel een beetje zicht op je cyclus, of heb je natuurlijk snel alsnog een positieve test :wink:

@ Engel wat vervelend die onzekerheid. Een vrouwenlijf is zeker vreemd.

Hopelijk krijg je deze week wel duidelijkheid.

@ Johanne en Jeweldrop volgens mij kan een zw.test niet reageren op een ovulatie. Een ovulatie test kan wel reageren op zwangerschap.

@ Jeweldrop spannend! Ik snap dat je nog even wilt wachten tot zo’n streepjestest positiever wordt voor je een digitale test doet.

Maar het HCG hormoon schijnt erg snel te verdubbelen bij zwangerschap.

Je zou woensdag toch echt een donkerder streepje moeten zien als je zwanger bent. Ik zou het knap vinden als je tot vrijdag weet te wachten.

Mocht het stiekem toch je eisprong zijn, dan zou ik nog even flink aan de klus gaan als ik jullie was haha!

@ Johanne lastig dat jij ook nog niet echt zicht hebt op je cyclus.

Jammer dat je test negatief was. Lastig he? Wachten!

Hier gisteravond mijn ovulatie gevoeld. Volgens mij deze ronde wel weer goed benut. Nu zit ik weer op het wachtbankje.

Gezellig samen met bolletje!! :wink:

Jeweldrop wat lastig dat t nog steeds een ligt streepje is… Om gek van te worden!!! Mar 54dgn!!! Pff k hoop dat toch niet te gaan halen hoor! Wordt nu al gek van die onzekerheid!

Ik had de eerste keer totaal geen klachten (maar kreeg toen ook met 8wkn een mk) en er was toen gezegd dat t meestal 6wkn duurt voordat je na je mk weer ongi wordt maar na 5,5week deed zich een situatie op t werk voor waarvoor t van belang was dat k wist of k zwanger was of niet kon risico’s met zich meebrengen dus heb toen meer voor de zekerheid een test gedaan en die was toen knal positief en volgens mij had k redelijk kort daarna wel symptomen (zere borsten en wat onderbuikspijnen)

Dus daar kan k ook niet echt op varen…

Is het al donderdag… :wall:

@ Engel ik werk ook in de zorg. (als behandelaar)

Maar ik heb dat ook wel eens gehad dat ik bepaalde clienten niet kon zien tijdens de zwangerschap, omdat ze iets besmettelijks hadden wat gevaarlijk kon zijn bij zwangerschap.

Ik weet niet meer wat allemaal. Wondroos geloof ik?

Lastig als je zoiets tegenkomt als je pril zwanger bent en het liever nog niet wilt delen.

Laatst kreeg ik een shiatsu massage van een collega. (heerlijk! echt een aanrader!)

Als onderdeel van haar behandeling moest ze me vragen of ik zwanger was.

Was toen net ongesteld, dus ik kon gelukkig nee zeggen.

De volgende vraag was of ik nog een kinderwens had. (was van belang om te weten schijnbaar) Dus ik: euh… ja?!

Ze zei: oohh je hoeft niet zo te blozen hoor!!! haha! Ze houdt het wel voor zich gelukkig. :wink:

Hallo meiden!!

Iedereen bedankt voor de felicitaties!! We hebben het druk gehad dit weekend, dus vandaar was ik er nog niet aan toegekomen om hier even te spieken. We hebben gisteren nog een testje gedaan (zie foto :mrgreen:) Verder hier alles goed. De misselijkheid begint alweer wat weg te ebben, dus dat is wel fijn. Zolang ik maar op tijd en niet te veel eet. Ben alleen wel heel moe, maar daar valt gelukkig iets aan te doen :zzz: :thumbup: Maar mag niet klagen dus :mrgreen:

Bolletje, spannen op het wachtbankje dus!! Ik hoop dat het gelukt is bij jullie :pray: En idd erg leuk als je het zo met iemand kan delen. Zou wel super zijn als jullie tegelijk zwanger zijn! Mijn vriendin en ik wilde ook graag een keer zwanger zijn, maar zij heeft besloten om volgend jaar eerst te trouwen en wij konden eigenlijk niet wachten omdat het nu zo supergoed past met de opvang. Wie weet komt het er nog een keertje van… :angel:

Johanne, ook al zo in onzekerheid. Succes meid!! :hug:

Jewel, wat lastig zeg! Ze zeggen altijd een streep is een streep, maar zo blijft het wel onduidelijk :hug:

Engel, wat duurt het lang inderdaad! Hopelijk komt er voor jou ook snel duidelijkheid.

Ik stuur alle hormonen naar jullie toe! :mrgreen: Hopelijk helpt het een beetje :pray:

Ga nu snel Tristan ophalen van de psz!

Miro ik heb t toen gelukkig maar tegen 1 arts en 1 collega/ vriendin hoeven zeggen (en 2 collega’s/ vriendinnen wisten van mijn mk) en die vertrouwde k wel dat ze verder wel hun mond zouden houden! Dus dat was gelukkig niet zo erg.

Ik werk op een spoedeisende hulp en had toen een heel ziek kind gehad met uitslag en was mogelijk 5e of 6e ziekte en 1 vd 2 (weet ff niet meer welke) kan heel gevaarlijk zijn voor een ongeboren kindje… Dus vandaar. Uiteindelijk bleek t toen gelukkig om een iets heel onschuldigs te gaan dus dat scheelt weer! Maar heb tijdens mijn zwangerschap behoorlijk wat situaties meegemaakt waarin t weer niet handig was dat k zwanger was haha

Mar goed dat komt goed!

Drumstertje wat fijn dat ook deze test goed was!! (Zie alleen geen foto?)

Hier inmiddels dag 40 en nog niks… Om helemaal gek van te worden!! Maar gelukkig gisteren en vandaag werken dus dat geeft een hoop afleiding! En dan morgenvroeg toch nog maar een keer testen denk ik … Is dan een week na mijn vorige test! Of zouden jullie nog langer wachten met testen?? Heb nog steeds nergens last van??

Even snel want ik moet werken…

Hier einde aan de onzekerheid

Durf nu heel voorzichtig te zeggen dat ik toch zwanger ben :inlove:

Streepje vanochtend ruim binnen de tijd zichtbaar en een stuk duidelijker dan van t weekend. Ik kan het nog niet geloven :oops:

Jeweldrop jaaaaaaa!!! Fijn!!! Gefeliciteerd!!!

Dan ga je zeker ineens met een heel wat vrolijker gevoel werken of niet??

Ga je ook nog een clear blue test doen?? En heb je de gyn vrijdag gelijk iets te vertellen!! Haha

Drumstertje is zie je foto nou ineens wel!! Het is meteen een stuk echter voor je gevoel he als t er zo duidelijk staat of niet??

Hier net ineens wat menstruatie achtige buikpijn… Zou ik dan toch ongi worden :o

Wow Jeweldrop, wat leuk! Gefeliciteerd!

Positieve ovutest betekende toch zwanger! Ik heb op zwangerschapspagina wel eens van mensen gelezen dat ze een tuurstreepje op zwangerschapstest hadden bij de ovulatie. Vandaar dat ik dat schreef.

Engel, wat een rottige periode, als je niet weet waar je aan toe bent! Hopelijk ben je snel ongi of zwanger natuurlijk! :wink: Lastig of je nu moet testen of niet, als je nog niet ongi bent. Denk dat ik me niet in zou kunnen houden, maar wel rekening houden met een negatieve test.

Bolletje en Miro, sterkte met wachten!

Hoop dat jullie je over 1,5 / 2 weken bij de zwangeren kunnen aansluiten :slight_smile: Gaat wel vlot zo in t groepje hier!

Miro, gelukkig dat je collega kan zwijgen! Wel apart dat ze dat moest weten voor de massage! Zou er zelf niet naar durven vragen! Ben jij arts of een ander soort behandelaar?

Drumstertje, mooie test hoor! Een goede zwangerschap toegewenst!

Zou je ooit nog wel een vierde willen, dan, denk je? :slight_smile: Lijkt mij ook superleuke, maar manlief zegt nu dat hij twee genoeg vindt… Hoop dat hij ooit, als de tweede er mag komen, nog overstag gaat voor in iedergeval een derde! (hoop stiekem dat dan een tweeling is, hebben we er alsnog vier :stuck_out_tongue: )

Hier nog steeds niks, gewoon helemaal niks! Geen bloed, geen kwaaltjes, vraag me ernstig af of ik al wel een eisprong gehad heb. volgende week ga ik nog een keer een testje doen, verwacht er weinig van.

@ Jeweldrop dus toch!!! Van harte gefeliciteerd meid!! :inlove:

@ Drumstertje wat heerlijk zo’n test!! Voelt wel heel echt als je het zo ziet staan.

Ja stuur die hormonen maar onze kant op! :inlove:

@ Engel ik zou inderdaad morgen weer eens een testje wagen. (als je niet ongesteld bent geworden)

Je bent een week verder, dus dan zou je in het geval van een zwangerschap nu toch wel duidelijkheid moeten krijgen.

Klussen jullie voor de zekerheid verder? Het kan zijn dat je eisprong later plaatsgevonden heeft.

@ Johanne wauw een wens voor 4 kindjes! Dat lijkt me zwaar.

Wij willen het in principe bij 3 houden (als dat lukt)

Mocht ik nou zwanger raken van een tweeling, tja dan is dat maar zo.

Maar liever niet haha!

Zo’n shiatsu massage is een drukpunten massage en kan blijkbaar van alles losmaken in je lijf.

Ik kan me voorstellen dat ze moet navragen of ik zwanger ben.

Maar kinderwens kan daar niet echt mee linken inderdaad.

Jewel, gefeliciteerd meid!! Wat super dat het toch raak is zomaar :mrgreen: Kunnen we een juni groepje op gaan richten? Superleuk! Wanneer moest je weer naar de gyn toe?

Engel, och ik heb wel met je te doen! :wall: Hopen dat er snel duidelijkheid komt :roll: En idd, als er dan ‘zwanger’ staat daalt het toch wat meer in :smiley:

Johanne, onze wens is idd vier kindjes. Eerst twee en als die wat groter waren dan nog een keertje twee. We zijn al lekker op weg :mrgreen: Gelukkig staat manlief er hier ook helemaal achter, dus die hoef ik niet meer om te praten hihi

Miro en bolletje, succes met wachten meiden! Het schiet al mooi op :thumbup:

Vandaag ben ik druk bezig geweest met het in huis halen van de boodschappen voor de verjaardag van Tristan. Nu staat het eerste stukje van de taart in de oven. Moet nog in twee boekje van de juffen van de peuterspeelzaal een stukje schrijven en dan vanavond nog weg… Drukdrukdruk :smiley:

Nog geen ongi hier… Ik denk dat ik mezelf gek aan het maken ben…

Denk telkens zijn mijn borsten nu gevoeliger… Maar k denk dat k dit graag wil voelen…

Ik hoop echt morgen duidelijkheid te krijgen en uiteraard op een positieve test maar ga evan uit dat hij negatief is

Gek wordt ik ervan!!

Hoe is t met de rest van de wachtende?? Johanne ook zo onzeker allemaal…

haha engel, tegelijk! Nog steeds niet dus, maar wel superknap dat je hebt gewacht met testen! :pray: voor morgen!!