Augustus 2008 stoppers deel VI

Ik zal even kijken, heb vast ook wat liggen! En dan neem ik stiekem ook een Engels boek mee wat je gelezen MOET hebben (heel eenvoudig, ik had het in 2 uur uit)…

Welke dan Flien??? Ik lees wel veel engels namelijk…

Shopaholic (en dan de hele serie), maar de meest brilliante voor een aanstaande mama is toch wel:“Shopaholic and a Baby”… Echt :lol:

Die heb ik allemaal al gelezen geloof ik!

wwb, ik heb nu 4 boeken voor je klaarliggen. Ik heb er ook nog een paar van Harry Potter als je wilt en van Dan Brown (Het bernini mysterie en de Delta deceptie). Verder heb ik eigenlijk vooral veel detectives van Jonathan Kellerman en Faye Kellerman. Ik vind ze heerlijk weglezen en het zijn alles behalve psychologische of uberspannende thrillers. Dus zeg het maar, ik kan er nog wel een paar voor je meenemen als je wit. Overigens heb ik nu ook 2 detectives voor je klaargelegd van Janet Evanovich, maar die zijn meer hilarisch dan detective-achtig moet ik zeggen. Verder heb ik Vijf Fat Ladies en Watermeloen van Marian Keyes voor je klaarliggen.

Jij roept, ik neem mee! :mrgreen:

Ga ik net mijn mail nog ff snel checken…kom ik dus via de msn-pagina en zie daar Heidy haar msn tekst…Heidy heeft enorme trek in vlaai! :lol: :lol: :lol:

Geweldig meis! Doe mij ook maar een stukkie! :-*

En nu ga ik aan mijn eten beginnen. Ben er morgenochtend denk ik pas weer. Vanavond moet ik voor de tv hangen, want de laatste 2 afleveringen van Private Practice wil ik niet missen he!

A demani!

Ik ben al bezig met koken… Lekker eenvoudig en dadelijk alles in de pan mikken :wink:

Trouwens, ik heb Heidy al op haar kop gegeven :oops: Dankzij haar nu ook al trek in VLAAI :wall:

Ja dat ik ook gelezen, vanavond krijg ik een stukje want is nog over van mijn verjaardag :drool: :drool:

Oohh nu zit ikjullie lekker te maken he :shifty:

Vriendlief komt zo thuis dus ik ga ook, ben benieuwd wat ik nog krijg…

Heej houd eens op met kletsen :stuck_out_tongue:

ik zit bij te lezen en ben pas op pagina 9…

maar krijg nu weer de hele tijd mailtjes dat er bij is gekletst… :smiley:

(ff tussendoor :slight_smile: NETTE GEFELICITEERD meid :slight_smile: ene lekker verwent leuk :slight_smile: )

oh Thanks :slight_smile:

nu ben ik weer helemaal bij…

zitten jullie mij hier gewoon even op mijn kop te geven… en op de messenger ook al…

:smiley: gaat mijn zin toch niet van weg :mrgreen:

ene Nette… inderdaaaaaad ik ben jaloers :slight_smile: wat voor een vlaai ga je eten :slight_smile:

:smiley: ik heb ook nog een berg boekje wwb… (flutroman) maar zal ze maar niet mee nemen … anders sjouw je je een breuk… met je krukken enzo… op 7 maart… komt inderdaaaad al lekker dichtbij :slight_smile:

:thumbup: goed dat je nu volledig ziek thuis bent… tjonge jonge… heb wel respect voor je hoor :-*

ene mijn duimen draaien voor Deb en Nette :slight_smile: … zou nu toch (zo voor 7maart) extra leuk zijn…

Flien meid… hopelijk blijft je misselijkheid gewoon lekker weg nu :slight_smile: en kun je weer een hoop lekkere dingen eten…

misschien is marinda… ook dat mailtje kwijt… waarin staat dat er een nieuw bericht is… (ik had hem zeker op volgen gezet… maar mailtje… :think: misschien weg geklikt… en dan krijg je hem niet meer he…)

dus… ik had heeeel wat bij te lezen :shock:

nu hier… net te horen gekregen dat mijn neefje… (je weet wel van ongeveer eerste post hierzo…) morgen alle uitslagen al krijgt… die er morgen bekend zijn… en daar is ie van het weekend over opgebeld…

ik vind het fijn dat ze morgen al iets meer weten… maar daarnaast ook erg verontrustend…

vandaag heeft hij een ct-scan van de buik gehad om te kijken naar de lymfe aldaar…

zoooo benieuwd

Vlaai :drool: … Het is dat manlief al bij de jumbo is geweest…

Spannend heidy, voor je neefje. Hou je ons op de hoogte?

Nou dat is voorlopig voldoende lijkt me hihi… Heb ik dadelijk weer lekker leesvoer. En die wieg, is misschien makkelijker de 7de (dan heb je je jongens ook niet in de auto he). Ga jij vanavond maar lekker op de bank, voor de tv hihi… zwijmelzwijmel haha…

Ik ga koken… macaroni…

tot straks…

oohhh…

:drool: :drool:

en ondertussen een zak drop aan het leeg eten…

tis echt erg…

lijk wel zwanger :shock:

Heidy dat kan ik ook hoor. MIjn favo:

wat een rotmeiden zijn jullie zeg… :twisted: :roll: :wink: :mrgreen: :lol:

nu kan ik die vlaaien dus niet meer uit mijn hoofd krijgen he… :wall: :wall: :wall:

:drool:

Meiden, ik heb zojuist een pittige viscurry (ja compleet met cocosmelk) op… Zonder :sick: te worden!!!

FLien, je bent weer beter van de buikgriep!! En mocht je nu heel onzeker hiervan worden, vk bellen!! Misschien mag je wel eerder babyloeren.

En Deb, als troost maak ik morgen maacchiato (en iets lekkers erbij hihi) Hebben die meiden niet :dance:

:clap: :clap: :clap: Flien! Was het toch gewoon een buikgriep! Gelukkig maar!

Ondertussen denk ik nog steeds aan vlaai…kersenvlaai om precies te zijn…

Ik verheug me er nu al op meis! :-*