Ik heb nog een verhaal meiden… ff zoon naar bed schoppen en dan kom ik met iets heel aparts…
Oeoeoe, WWB, ben erg nieuwsgierig! Je bent toch niet opeens zwanger van een drieling he
Ik heb ook trek in vlaai! Rijstekersenvlaai van de HEMA… Of Rijstevlaai van Lok (in Vaals) die is zoooooooo goddelijk! De beste rijstevlaai die ik ken!
Dan kom ik straks toch nog ff loeren hier in de reclame ofzo…dit maakt me toch wel errug nieuwsgierig!
En rijstevlaai is inderdaad ook wel errug jummie ja…ik kwijl nog ff verder geloof ik…Ondertussen ga ik ook een paar boeffies op bed leggen!
Succes!!!
Eigenwijsje ligt hier al op bed!
Nou ben ik weer…
Vanmorgen ging mijn zoon met de oppas naar een speeltuintje waar een klasgenootje woont. Zoonlief ging heel enthousiast dat jongetje halen om mee te spelen. Vertelt de grotere zus van dat kindje dat mama een baby had gekregen gisteren, en dat zij dus een zusje hadden.
Toen de oppas dat vertelde zei ik goh ik wist niet dat ze zwanger was. Nee zei de oppas, dat wist die mama ook niet. Surprise surprise… Oeps…
Ik weet niet goed wat ik daarvan moet denken hoor. Als je al 2 kids hebt gedragen, herken je een zwangerschap dan niet? En een paar maanden, oke, maar een voldragen zwangerschap?? Vreemd he. Qua figuur zou het kunnen dat ze het niet gemerkt heeft, al lijkt me dat toch apart, maar het is een stevige mama (ik ben echt een heel stuk slanker dan zij).
Rijstevlaai is ook jammie hihi… eigenlijk zijn er maar weinig vlaaien die ik niet lust (ik hou niet van aardbeienvlaai, en bavarois nu, omdat het geen lekkere verse aardbeien zijn)
:shock: Bizar verhaal! En dat is echt waar?! Die zus verzon het niet?!
Lijkt me wel bizar, dat je opeens aan het bevallen bent… Heb je helemaal niks geregeld enzo…
Mijn man gaat zo hardlopen, en raad eens welke route hij neemt :lol: zoek de roze slingers… zoek…
Ik denk niet dat het meisje het verzon… ze is een jaar of 8 denk ik…
Nee, dat verzint ze niet idd… En inderdaad… Zoek de roze slingers man van WWB!
erg he… ik ben zo benieuwd naar haar verhaal. Bizar gewoon…
Ik ben ook wel benieuwd! Meeeeeen, wat bizar…
Hier nogsteeds drang naar taart!!!
ff naar 't station hihi…
Bij ons op het station hebben ze geen taart… Komt morgen wel
Dan gaat het nieuwe maandbudget weer in…
hier hadden ze een multivlaai op het station (of die er nog zit weet ik eigenlijk niet). Ik wou dat ik makkelijker de deur uit kon, dan ging ik morgen ook ff… maar helaas Deb moet het doen met een koekje van de jumbo hihi…
(en ik denk dat ik dat erger vind dan zij hihi…)
Goed voor de cirkel zegt een bekende van mij altijd… Ipv lijn dus…
Ach tonnetje rond ben ik toch al…
Manlief heeft net foto’s gemaakt… ik zal ze ff online zetten… Duurt ff omdat ik ze verwerk in die collage…
Leuk, leuk, leuk!!! Ben nieuwsgierig…
Oh, ik ben zo moe… Ik ga zo lekker liggen op de bank, dekentje erbij
:o jeetje…dat lijkt me “bijzonder”…
Maar goed, ik heb het vaker gehoord. Nog niet zo lang geleden kwam een kokster er ook pas bij 22 weken zwangerschap achter dat ze zwanger was he…en ook die had al 2 kids.
Overigens…geloof ik dat ik ongi wordt vanavond of morgen. Net een paar drupjes bloed gezien op de wc…
Zou kunnen natuurlijk, want ik heb de eerste dag van de vorige cyclus maar een beetje “gegokt”. Die zou ook net wat vroeger begonnen kunnen zijn.
Ach, hoe dan ook, dan kan ik wel zeggen, dat mijn cyclus weer aan het herstellen is! En daar word ik toch ook wel een beetje blij van.
Ja oke 22 weken snap ik… maar voldragen?? Ik zou denken dat je leven zou moeten voelen, en het word toch zwaarder enzo.
Manlief schrok van mijn verhaal. Ik zei, je hoeft hier voor mij niet bang voor te zijn. Ik voel al voor mijn test dat ik zwanger ben (beide zwangersvchappen, en bij de eerste was ik daar dus niet mee bezig) en ik heb te veel klachten om het niet op te merken.
Ik ben om al deze redenen wel heel nieuwsgierig naar haar verhaal. Jammer dat het nu vakantie is
Het zou jammer zijn als je ongi word, maar goed een regelmatige cyclus is ook heel fijn, en dan heb je daar ook weer zicht op.