Augustus 2008 stoppers deel VI

En WWB, wat heb jij een super lief kind zeg en ook al zo lief zelf drinken pakken :thumbup:

Ik ben niet gek, ben hoogstens prettig gestoord!

Trouwens een voordeeltje ontdekt aan Matthijs die thuis studeert! Ik heb daarstraks van half2 tot kwart voor 3 mogen slapen van hem!!! En hij heeft op Leine gepast :mrgreen:

Flien, ik heb net zoveel zin in 7 maart als jij geloof ik! :mrgreen:

Dus nee, ik vind je niet gek. Biedt dat troost of niet?

En worstenbroodjes naar je toe zappen? Ik wou dat ik dat kon, dat zappen…maar helaas!

Nette, ik weet zeker, dat als je ons eenmaal ontmoet hebt, dat je zoooo blij bent dat je doorgezet hebt. Ik kan je zenuwen niet wegnemen, maar wij vinden jou allemaal heel lief, en een heel waardevol lid van ons groepje. Dus meid, het komt echt goed!! :-*

Ik heb er ook onwijs veel zin in, ik maak me alleen een beetje druk over mijn fysieke situatie. Hoe ga ik het houden… maar goed, dan maar paracetamollen mee, en de dag erna volledig rust houden. Ik heb het er voor over!

Ow Deb, nog ff een (beetje brutale) vraag. Jij bent ook zo’n leesmonster he? Heb je nog van die 'niet nadenken maar gewoon lekker weglezen’boekjes? Ik hou niet van bloederige of hele psychologische verhalen…

Flien, jij krijgt het heel druk met rijlessen zeg…

WWB; Wil je alleen Nederlands lezen? Of ook Engels eventueel?! Want dan kan ik nog wel een zooi boeken voor je meenemen de 7e!

En als je lijf het niet aan kan, ga je gewoon midden in het restaurant plat liggen! :stuck_out_tongue:

Deb; Ik zit me net te bedenken dat het handig is om bij de reservering te vermelden dat we met een hoop zwangere dames komen, zodat ze daar rekening mee houden. Dus bv geen gerookte zalm uit vacuumverpakking enzo…

Nette; Het gaat echt helemaal goed komen! I’m sure!

Dit is misschien heel gek WWB, maar daar heb ik ook over na gedacht hoe jij dat die dag gaat redden, maar ik wist het namelijk niet… :oops:

Trouwens… Marinda hebben we al een tijdje niet gezien… Waar zou ze zijn?!

Oohh en nog een vraag moeten we ook contact houden tijdens het reizen stel dat 1 van ons vertraging op loopt en daar door later aan komt, ja dat hoor je zo vaak he met treinen, of is dat niet nodig en zien we wel…

Lief Flien, alleen engels lezen is te ‘vermoeiend’ voor me. Ik moet me dan zo onwijs concentreren, dat ik de moed opgeef.

Ik heb een onwijs leuk boek over de Tao of Pooh, zoo leuk, maar het is me te moeilijk vertalen (al vind ik de levensvisie van pooh wel super). Ik ben er dus al wel 50 x aan begonnen, en nooit afgemaakt.

Ik waag me er dus niet meer aan (ik wil lekker makkelijk kunnen lezen hihi)

flien, misschien heeft ze het erg druk… of is ze ziek…

@nette wrote:

Dit is misschien heel gek WWB, maar daar heb ik ook over na gedacht hoe jij dat die dag gaat redden, maar ik wist het namelijk niet… :oops:

en anders bombardeer ik Deb tot rolstoelduwer hihi… Nee hoor, ik neem mijn krukken mee. En gewoon niet zeuren… de ‘prijs’ betaal ik later wel. Ik wil hoe dan ook mee hoor!

Jammer WWB; Heb van die lekkere weglees boekjes “Chicklit” zeg maar…

Ja FLien, daar zeg je 2 dingen…

Marinda, gaat het goed met je??

En we moeten inderdaad maar mobiele nummers uitwisselen voor die tijd. Lijkt me ook wel handig. Stel dat iemand iets tegenzit inderdaad.

Flien, ja zoiets bedoel ik inderdaad…

Tuurlijk wil je mee, wil jou ook graag onmoeten hoor, alleen vind het een vreselijk idee dat je dan die dag daarna of meerdere dagen daarna dan zoveel pijn hebt, overal waar we een bankje of stoel zien ga je maar even zitten, even uit rusten…

Nette, daar kies ik zelf voor he! Ik kan ook zeggen dat ik dat niet meer doe. Maar dat wil ik absoluut niet!! Ik wil jullie allemaal ontmoeten!

Ja ok, dat is waar sorry :shifty:

geen sorry zeggen. Ik wil gewoon niet dat je je er zorgen om maakt. Het is mijn pijn en mijn keus… Ik zal heus wel in de gaten houden wat beter is en zo. Even zitten, even lopen enzo.

Komt best goed, we gaan er een leuke dag van maken toch?

Tuurlijk doen we dat.

wwb, ik duw met liefde en plezier een rolstoel als het nodig is maar dat weet je! Verder gaan we zowiezo natuurlijk proberen het voor jou zo comfortabel als maar mogelijk is te houden he…

En ik zal straks ff een paar boekjes verzamelen. Heb er niet veel, want ik lees veel van de bieb, maar een paar heb ik er wel voor je hoor! Neem ik morgen meteen mee!

Heb ook zitten denken om het wiegje morgen alvast mee te nemen, maar dan moet ik het nog wel even uit elkaar halen enzo…Dat beloof ik dus niet. Weet niet of ik daar straks nog wel zin in heb :oops:

En Nette, ik weet ook 100% zeker dat de meeting je 1000% gaat meevallen! Het wordt gewoon hartstikke gezellig en jij bent net zo hard een van ons dan wie dan ook!

Wat reserveren aangaat…ja, aangeven dat we met een bubs zwangeren aankomen is misschien geen gek idee…En het uitwisselen van mobiele nummers lijkt me ook geen overbodige luxe…

Marinda…inderdaad…Meis waar ben je???