En wat die arts betreft…tsja, die kan moeilijk doen, maar meid op je werk hebben ze nu toch ook echt wel in de gaten dat je je er niet “makkelijk” vanaf maakt he…Dus wat kan die arts dan nog moeilijk gaan doen?
Hmm het is ook verwarrend allemaal he… In een paar maanden van mk, bijna einde relatie, geen kindje naar wel kindje, maar misschien ook niet, en toch weer geen zorg er voor willen dragen.
Het is veel bij elkaar. Hopelijk word er door een kindje een eind gemaakt aan deze besluitloosheid. En dat kan wat mij betreft niet snel genoeg zijn hihi… Ik hoop het zo voor je.
(kan jij mijn super leuke lakentjes lenen als je wil :inlove: )
Op het werk staan ze zeker achter deze beslissing hoor. Het is alleen die arts, en ik voel me dubbel… KOmt wel goed hoor, ff aan het idee wennen.
Ow ja…die lakentjes…die wil ik die wil ik die wil ik!!! :inlove:
Weet je, het is ook allemaal knetterveel geweest de afgelopen maanden…als ik het zo lees wordt ik er weer knetter van. Maar goed, aan de andere kant hebben we nu ook wel alletwee het gevoel dat we er uiteindelijk beter van geworden zijn. Nu zitten we alleen nog met het issue wel/niet nog een kindje. Ik ben er alweer een aantal weekjes gewoon niet over begonnen en Rene doet alweer een aantal weekjes helemaal niet meer zijn best om het te voorkomen. Dus…
En iedere keer als ik een rake opmerking naar zijn hoofd gooi over het een of ander reageert hij met “pfffff…ben je zwanger ofzo?”.
Maar ik hou stug vol, ik begin er voorlopig niet meer over. We zien wel!
Ergens brengt dat ook wel een stukje rust eigenlijk…maar niet in die laatste cyclusweek…dan is de rust ver te zoeken!
Ik denk dat Rene gewoon niet hard wil zeggen dat hij voor een kindje wil gaan, omdat dat zo beslist klinkt. Maar als hij geen actie onderneemt om het te voorkomen dan heeft hij volgens mij wel besloten dat het niet perse nee is. Anders koopt hij wel regenjasjes.
En inderdaad de confrontatie niet aangaan geeft rust, maar zoiezo iedere cyclus waarin het mogelijk word, geeft onrust zo tegen het einde.
Nette; Jij bent goed verwend zeg!!! Ben benieuwd wat je van Mathijsje krijgt!
WWB; Ik kan me voorstellen dat je bang bent voor de reactie van de arts… Maar uiteindelijk gaat het allemaal goedkomen natuurlijk. Je kiest nu voor jezelf en daar moeten ze het maar mee doen.
Deb; Nee hoor, raar is het niet… Ik kan me ook voorstellen dat het vreselijk spannend is, zeker als René totaal niet zijn best doet om te voorkomen dat…
Euh tja, het is moeilijk om niet te denken dat als de misselijkheid weg is… Ach, over 2 weken mag ik alweer loeren naar de Beeb…
Ik denk er net zo over als jij wwb…Ik weet dat hij heel graag nog een kindje wil, ik weet ook dat hij geen zin heeft in nog een zwangerschap. Maar ja, comes with the kid he…
We zullen dus wel zien hoe het gaat lopen en deze week komen we dan vast en zeker ook nog wel door!
Weet je, ik dacht eigenlijk gewoon dat mijn ongi er aan ging komen, maar toen was het bruinverlies opeens weer helemaal weg…En ik had echt net het idee dat mijn lijf weer een beetje normaal ging doen…
Maar goed, we’ll see. Voor hetzelfde geldt word ik vandaag of morgen toch gewoon ongi he. Of over een week.
Flien tuurlijk is het moeilijk om dan niet te gaan denken…
Weet je, gun je maag vandaag nog ff rust en begin dan morgen weer eens met eten zoals je gewend was.
Ik gok eigenlijk ook op het feit dat het gewoon een buikgriep is geweest.
En de komende twee weken komen wij gewoon “to the rescue” als je van je af wilt praten hoor!
Deb, ik kan je helemaal begrijpen is toch ook best spannend nu…
WWB, ik hoop voor je dat die arts niet moeilijk gaat doen , maar je werk staat wel achter je he… en gelukkig dat je er zelf ook schter staat nu, je kiest voor je zelf en dat is goed.
Flien, 2 weekjes nog en dan weer beebje kijken super hoor.
oh wwb…morgen uurtje of 11 bij jou? Ik neem worstenbroodjes mee!
nette, zit bij jou de spanning er ook weer meis? Zitten we samen op het wachtbankje meis…Duimpjes draaien voor je hoor! :-* :-* :-*
Deb, 11 uur is prima!! Lekker worstenbrood hihi… jammm…
Jij en Nette allebei op het zenuwbankje deze week… Ik hoop dat het feest is bij de aug.stoppers dit weekend… spannend !!
Ja klopt, ik had het nog niets gezegt, ik weet het namelijk niet, wil me zelf natuurlijk niet gek maken, maar heb zo’n idee dat ik toch iets voel in mijn buik, en dan vooral savonds, kijk daar krijg je wel erg veel hoop van he, maar dadelijk zijn het gewoon mijn darmen, en is er niets aan de hand, dit heb ik een paar dagen al, als ik dat voel krijg ik hoop, maar dat wil ik niet, want ben bang dat het niets is en dan de teleurstelling zo groot is, ik heb gewoon geen zin in weer een baal dag, kan ik volgende week echt niet gebruiken.
:thumbup: :thumbdown: Ik duim voor je Nette, met heel mijn hart!
En ook voor jou natuurlijk Deb… Tis dat ik geen 4 handen heb, anders hadden jullie elk je eigen paar handen, maar nu moeten jullie delen!
Ik lees worstenbroodjes… MJAM… Pas maar op dat ik niet ook voor de deur sta opeens… Ik weet nu waar je woon WWB :mrgreen:
Erg is dat he Nette…dat je zo bang bent dat je jezelf blij maakt met niks…heb ik ook hoor. Hoort er toch een beetje bij vrees ik. Het zou mooi zijn als het raak is voor je…Mooi soort van verjaardagskadootje nog!
Ik heb trouwens geen enkel teken gehad van mijn lijf dat er weleens sprake zou kunnen zijn van een beeb in wording. Behalve dan dat beetje bruinverlies, maar dat kan ook iets anders geweest zijn he.
Oh en wwb, dit weekend zal er wat mij betreft in ieder geval nog niet gefeest worden hier. Mijn banner staat op nod 2 maart en ik denk dat ik toch wel heel erg ga proberen minstens zo lang te wachten met testen. Op zijn vroegst maandag dus. Als er dan nog geen ongi is, wil ik in ieder geval weten waar ik aan toe ben.
En ik ben morgen om 11 uur bij je!
Zal ik een paar extra worstenbroodjes meenemen dan Flien? :mrgreen:
Kun je ze niet hierheen zappen ofzo?! Denk dat ik morgen nog even een dagje thuis blijf! De rest van de week elke avond rijles en volgende week ook… 6 maart TTT… En 7 maart…
Jaaaa, nog maar 12,5 dag en dan gaan we meeten!!! :dance: :dance:
Oohh flien jij hebt er zin in zeg.
:oops: :oops: Gek? :oops: :oops:
@Flieniemama wrote:
:oops: :oops: Gek? :oops: :oops:
dat wisten we toch al… dat jij gek was!!!
En deb, dan niet dit weekend, laat mij toch plaatsvervangend dromen…
Nette, ik ga niet zeggen dat het hoopvol is of niet… ik ga heel stil heel hard hopen… (net als ik voor deb blijf doen)…
Ik heb net liggen slapen op de bank. Mijn apie zat ademloos tv te kijken, en heeft zelf drinken gepakt enzo :inlove: Nu ben ik wel een beetje misselijk… (ik lag wat ongemak geloof ik)
Nee tuurlijk niet, dat is niet gek maar normaal, ik krijg de bibbers als ik er aan denk, dat is gek.