Find a happy place Boss!!!
:-*
hmmm happy place??? waar is da??
Palmbomen, wit zandstrand, tuquoise zee, cocktailtje en een ober in zwembroek met een pracht van een wasbordje?!
Perhaps?!
hmmmm ja dat klinkt goed…
heb jij nog leuke plannen voor morgen?
Nope, dnek dat ik richting dierentuin vlucht…
ow maar dat is ook leuk! De dierentuin is toch geweldig voor je dame!
Yup… Hahaha… Maar hoop wel dat het weer meewerkt
Goedemorgen trouwens!!! Hier was ik lekker “optijd” naar bed… Om 11 uur lag ik K.O. Matthijs was nog aan het leren (die is naar beneden gegaan toen ik naar bed ging) komt hij om half 3 naar bed, met veel kabaal en gaat hij met zijn ijskoude lijf tegen me aan liggen! Toen was ik natuurlijk KLAARwakker en daarna, dankzij zijn gesnurk ook echt niet meer geslapen… Jullie snappen het al, Flien heeft een ochtendhumeur!!!
Ow, ook zo leuk… Matthijs begint altijd aan een klus en maakt het dan niet af. Zo ook het project lamp vervangen in de badkamer… Zaterdag mee begonnen en nu zit er nog geen lamp! Vannacht dus 3 keer al stuntelende in het donker naar het toilet gegaan :roll:
Las ik iets over een lekkere vent met een wasbordje??? :mrgreen:
Mogguh meiden!
Allereerst:
Nette, gefeliciteerd met je verjaardag lieverd!
Straks meer hoor! Eerst Finn zo even op bed leggen.
Kus Deb[/b]
hallo meiden!!
Nette, ben je jarig?? Proficiat meid!! Ben je verwend door je mannen??
Hier gewerkt… 2 uurtjes, en toen huilend bij mijn baas van de pool gezeten. Ze reageerde heel lief, en wilde een spoedafspraak maken bij de verzuimarts. Deze was er niet, dus ik moest het zelf ff proberen.
Toen ik dat deed, hadden ze geen plaats voor vandaag, dus in overleg met diens secretaresse meld ik me voor 100% ziek, en heb ik over 1,5 week een afspraak.
Ik ben nu dus thuis… Zoonlief is niet thuis, die is met de oppas naar buiten, maar hier is hetheel vies weer, dus ik ben benieuwd hoe die het heeft gehad.
tot later (ze komen net aanlopen)
Hoe zwaar dat ik denk dat dit je ook zult vallen wwb…ik geloof dat het wel het beste is nu.
In ieder geval: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Deb en WWB, dank je wel voor de felicitatie’s, ja vandaag ben ik jarig, maar heb gister al het bezoek al gehad, heb echt hele leuke dingen gekregen, van mathijs nog niets dat komt vanavond, en dat van vriendlief mag ik vandaag uitzoeken en zal dan van de week ergens komen denk ik.
En WWB,jeetje meid, valt ook allemaal niet mee he, :hug: :hug: :hug:
Nette, gefeliciteerd met je verjaardag!!!
WWB; Waarschijnlijk zul jij heel erg balen, maar ik denk net als Deb dat dit echt het beste is. Ik moet zeggen dat je wel een vreselijke doorbijter bent, daar heb ik erg veel respect voor! :-*
Deb; Spuit 11… Ik was WWB aan het helpen een “Happy Place” te vinden…
Nette; Wat heb je allemaal gekregen?!
Hier gan ik niet naar de dierentuin. Het weer is veel te donker en onvoorspelbaar! Dierentuin is leuk, maar niet als je zeiknat regent en alle diertjes binnen staan vanwege diezelfde regen… Ik ga me wel op een andere manier Nutteloos vermaken
Door hier rond te hangen ofzo Flien! Goed voor heel wat uurtjes vermaak hoor!
Ik ben met mijn huishouden bezig…op de flylady manier…15 minutes at a time…
Ja, idd… Ben nu Kiddo, op naar de volgende rang
Nee, door lekker languit op de bank te liggen…
Trouwens, met de :sick: gaat het al een stuk beter… Dus toch buikgriep?! De andere optie durf en wil ik niet eens over nadenken!
Dames kom met zijn allen dan hier heen, hier is het mooi weer zonnetje er bij, geen regen te zien hier, en flien in leeuwarden hebben we dan een heel leuke dierentuin
Wat ik allemaal heb gekregen…
- Een armbandje
- Bedels voor het armbandje
- Bedels voor een ander armbandje
- Een plank met 5 hele mooie glimmende glaasjes er op waar waxinelichtjes in kunnen
- Een houten bak met bloempjes er in
- Een vaasje met blauwe druifjes er in
- Handoeken
- Toetje kommetjes
- Geld
En dan vanavond krijg ik nog wat van mathijsje…
Goed verwend Nette!
En wat een heerlijk weer is het bij jullie! Genieten joh!
Flien, die andere optie? Hoezo? Het feit dat je nu even niet zo misselijk bent betekent toch niet automatisch dat het niet goed zit meis…Ik begrijp volkomen dat je daar bang voor bent, maar misselijkheid is daar echt geen goede graadmeter voor hoor! Echt, niet eens over nadenken meis! :naughty: :naughty: :naughty:
Oh…en is het heel gek dat ik toch een beetje soort van zenuwachtig word nu mijn banner op nog 7 dagen staat…
Wow Nette, wat ben je verwend… lekker hoor!
En over mijn ziekmelding… ik was ondertussen wel op het punt dat ik dit ‘wilde’. Alleen baal ik van die arts. Ik ben bang dat hij moeilijk gaat doen, maar goed… dat is pas over 1,5 week.
Flien, je had gewoon de buikgriep!! Andere opties zijn bakerpraatjes!!
owja Deb, dat kan ik me voorstellen. Heel spannend weer, ookal geef je het zelf weinig kans (of is dat idee veranderd nu)
ik weet het niet wwb…ik probeer er eigenlijk gewoon “niks” van te denken hoe moeilijk dat ook is. Toch is er die stiekeme hoop he…Kans is gewoon klein, maar niet afwezig. En Rene doet nu dus ook al helemaal niet meer zijn best ook maar een beetje “voorzichtig” te zijn en dat speelt ook mee in mijn gevoel. Tis gewoon een “apart” gevoel zeg maar.
Oh en…het feit dat het bloed/bruinverlies helemaal gestopt was en er gisteren “opeens” weer even wat bruinverlies was, wat daarna ook meteen weer helemaal weg was…dat speelt ook mee…