Augustus 2008 stoppers deel VI

Jij bent veel eerder, dus dan heb ik pech!!!

hihi… dat is mijn voordeel dan ja hihi… we hebben namelijk maar 1 jongensnaam die we super vinden… Erg he… meidennamen meer dan voldoende… maar die zijn niet nodig.

Wij hebben juist totaal geen meiden namen meer… Die zijn opgegaan aan Leine :wink:

moeilijk is dat he, dat namengedoe.



Ik heb net 30 min onder de douche gestaan, en nu lijk ik me wel beter te voelen. Gelukkig maar.



ook gegeten… had uiensoep gemaakt (lekker zoutig) Misschien had ik wel een tijdelijk lage bloeddruk (al is die bij controle altijd goed)

Kan best, van die lage bloeddruk… Had je ook opeens trek in zout?! Dat heb ik dan altijd…

nee ik had helemaal geen trek… voelde me eerder misselijk, weeeig

Ow… Hmmmmm…



Whahaha, weet je dat ik nu gewoon echt zit te hopen dat we een jongen krijgen?! En dat ik dus baal, want ik moet nog zo lang wachten voor ik het weet :shock:

ja ik kan me helemaal voorstellen dat je het andere smaakje wil hihi… Ik zou dat ook willen… maar helaas,… ik ben dadelijk de enigste vrouw in huis.



En het lange wachten… niks is zeker tot je de beeb op je buik hebt hoor…

Ja, dat is ook weer waar…



Voor de kleertjes wil ik een dametje (heb ZOVEEL leuks) en voor de naam een heertje… Kunnen we daar iets van maken? :roll:

een travestietje :lol:

Dat ik dat zelf niet bedacht heb :wall:

inkoppertje hoor hahah

I know… Stom dat die niet verwacht had… Zat echt te bulderen van het lachen hier op de bank…

hahaha… heb ik toch iets bedacht…Matthijs boos, omdat ik zijn kindje tot travestietje veroordeel?? hihi

Nee hoor… Matthijs zit boven te leren, dus die heeft niks door…

ow gelukkig haha…



maar hoe is het vanavond gegaan met de soep? En wat voor soep had je?

Weer groentensoep en dat ging goed…



Heb zelfs een paar happen pasta carbonara op en dat ging ook goed!

ow gelukkig, dat voelt een stuk beter he!

Fijn hoor!!

Ja, die pasta vult tenminste!!! Haha… Nu gewoon weer opbouwen… Ik voelde me vandaag ook beter…



But, enough about me, how are you?!

hmm moe, chago en pijn, maar what else is new??