Augustus 2008 stoppers deel VI

hoe is de soep gevallen Flien? En hoe is het deze morgen met de :sick:



Ik heb de babyspullen uitgezocht daarstraks. De babykamer is nu iets overzichtelijker. 4 verhuisdozen vol hebben we nu. Wat een bult spullen voor z’n klein wezentje.

Soep is echt goed gevallen! Vanavond weer (heb een grote pan gemaakt)…

Vandaag ook minder misselijk, zou ik dan de remedie gevonden hebben???



En 4 verhuisdozen… WOW…

Hai!

Ik kom alleen maar even zwaaien meiden. Heb geen drol te vertellen eigenlijk…

Dus…bijzonder he? Deb zonder geklets? Vind ik eigenlijk wel hoor…



Overigens word ik hoe langer hoe benieuwder hoe mijn cyclus gaat verlopen…Ik gok dat ik nog deze week ongi ga worden…Voorgevoel.



Nou, ik ga weer verder doelloos rondstruinen!



Kus Deb

Flien, fijn dat je je beter voelt met de soep. Je moet toch zoeken naar iets wat binnnen blijft, want met een lege maag voel je je ook gammel.



Deb, ik zwaai terug!!



Ik voel me raar en een soort van beroerd. Zou het zijn van me druk maken, en van het gebrul? Ik heb al extra bloedsuikers geprikt, maar die zijn goed. Ik snap er niks van.

Wat voel je precies meis? Hoe “beroerd” bedoel je beroerd? Op wat voor vlak dan…bedoel ik.

licht in me hoofd, raar gevoel in me buik, maar nog net niet misselijk… gewoon beetje unheimlich ofzo…

Drukt je beeb op die grote ader? Lig je plat of zit je rechtop?

Zwaait ook naar Deb…



Hmmm, WWB… Misschien gewoon een beetje weeig ofzo…



Hier weer heerlijke darmkrampen die zo laag zitten dat ik me net kapot schrok :oops:

En hoe’st met je hartslag? Je bloeddruk?

Flien… :hug: :hug: :hug:

Deb, ik lig nu, maar het werd niet minder door te zitten. Het hielp ook niet om een banaan te eten. Maar goed, komt wel weer hoor. Het zijn vage klachten, dus het gaat vast weer over.



Mijn pols is nu 68 en mijn bloeddruk is gewoon goed bij controle (ik kan thuis niet meten) 125/65



Flien, die darmen van jou blijven je plagen he… Lastig hoor, want die krampen doen je meteen aan iets anders denken he.

En als je op je zij gaat liggen?

ik lig afwisselend op mijn rug en rechter zij… maakt voor me gevoel niet uit. Maar maak je echt geen zorgen hoor, want het komt wel goed.



Mijn mannen zijn terug van carnaval, de kleine man was vervelend schijnbaar. Hij wilde maar snoep kopen, en bleef zeuren. Toen hij wat had gekregen, ging hij wel los, maar papa had toen zijn geduld op. Lekker stel hoor…

Tuurlijk komt het wel goed, maar het zou fijn zijn voor jou als dat een beetje snel was he!



Ik ga zo langzamerhand eens nadenken over het avondeten…



Kus!

wij eten broodje hamburger met allerlei rauwkostjes erop… jamm

Lekker! Ik denk dat het hier vandaag spaghetti wordt.

Ik eet soep en Leine en Matthijs pasta carbonara…



Ja, die darmen blijven plagen, maar goed… Dat zal ik, zeer waarschijnlijk, de rest van mijn leven blijven houden…

toch lastig mop!!



En deb, pasta is ook heerlijk!!

Tja, ik moet gewoon leren niet zo in paniek te raken…



Ik ben trouwens helemaal :oops: op een jongensnaam, maar weet bijna zeker dat Matthijs het niet wil… :roll:

als het maar niet de onze is :evil: :-*