Augustus 2008 stoppers deel VI

Deb, zijn advies is bindend! Hij is verbonden aan het uwv. Ik kan een second opinion aanvragen, of volgende week (na het te proberen) opnieuw een consult aan vragen. Maar ik ben zoo moe, ik word gek van het knokken wat ik moet doen. Sorry, het klinkt misschien alsof ik druip van de zelfmedelijden, dat is niet zo… ik voel me gewoon in de steek gelaten.

Mijn werk is lief, alleen ze knijpen hem. Er ligt waanzinnig veel achterstallig werk, en als ik uitval word dat een probleem. De artsen zijn heel lief, alleen ze willen niet verder kijken (want dan meoten ze iets met het ‘probleem’). Mijn collega wil niet meer dan haar contracturen werken (heeft afgelopen jaar gemiddeld 12 overuren per week gewerkt), en die weet het ook niet De artsen beloven haar geen vervanging voor mij.



Ik voel dus overal druk. Iedereen zegt dat ik goed voor mezelfd moet zorgen, dat ik moet genieten, dat ik lief moet zijn voor mezelf, dat ik aan mezelf en de beeb moet denken. Maar als het in hun straatje komt, dan is het afgelopen.



ik kom straks wel op msn… maar ik krijg net koffie van mijn man… ff opdrinken

Oohh WWB jeetje meid :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:



En heidy jij ook :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

heidy, ik weet dat jij soortgelijke probs het.

Mijn man doet al alles in het huishouden ( echt alles behalve strijken, en dat doet dus mijn s.moeder) Ik lig alleen maar op de bank als ik thuis ben… dus hoeveel meer kan ik doen om rust te krijgen??



Deb, die agenda word bepaald door gyn, echoscopie, internist, diab.verpleegk., werk, caesartherapie. Allemaal op andere dagen, onmogelijke tijden… vertel maar wie ik moet schrappen? Ik weet het niet?



Ja ik weet het wel, maar dat mag dus niet. Sorry hoor, maar op het moment dat ik toegaf dat het gewoon niet meer ging, is er een knopje om gegaan blijkbaar, en het lijkt wel of er geen begrip voor is op de plekken die zo nodig zijn.



nu ga ik ff capucino drinkgen.

Flien, al weer wat minder misselijk… :hug: :hug:



Oohh WWB, ja hoe moet je dat dan doen, ik wou dat ik je kon helpen en je het antwoord kon geven maar ik weet het ook niet…geniet van je cappucino.

Truste meiden! You are the best!



Dikke kus!

fijne nacht… :-*



en slaap lekker…!!

:-* :-* :-* :-*



Trusten!!!

Moge!!!



De wekker ging vanochtend weer veel te vroeg en ik moet veel te veel doen vandaag… Heb geen zin…

Alles blijft een beetje liggen door dat stomme potknuffelen!

He Flien, wat rot zeg dat je je zo :sick: blijft voelen. Ik hoop voor je dat niet te lang duurt en dat je dan kan gaan genieten van het broeden.



Ik heb vanmorgen uitgeslapen tot 10.30. De kleine man had zwemles, dus het was lekker stil in huis.

Vanmiddag gaan de jongens naar carnaval, dus heb ik weer lekker rust. Ik ben er ook echt aan doe, zo erg… maar goed.

Heerlijk WWB, dat wil ik ook wel! Maar mijn vent heeft een masters-tentamen dinsdag en die zit even het hele weekend te leren… Geen steun aan… En mijn band is lek (dus kan nergens heen fietsen) en moet nog boodschappen halen…

ow flien, wat irritant zeg dat je dan niet weg kan. Ik zal je niet lekker maken dan.

Kan je niet lekker met Leine naar blijdorp ofzo? Of iets anders doen??

Tja, denk dat ik zo eerst maar eens heel diep na ga denken over eten… Iemand nog ideeen? het moet vooral lichtverteerbaar zijn…

:slight_smile: geen tips… of misschien een visje en wat groente roerbakken?



:slight_smile: maarja groente ging niet zo lekker op het moment he?



maaruh… ik heb tot 20minuten geleden… liggen luieren :smiley: op bed!!! Heeerlijk :slight_smile:

wat denk je van een lekker soepje met een stokbroodje. Lekker makkelijk (als je zo :sick: bent is uitgebreid koken ook niet wat), en licht.



Wij eten vanavond wraps… ook heerlijk maar bewerkelijker en pittiger… maar misschien valt dat ook wel goed. Ik kan het niet inschatten voor je.



Heidy, lui ding… :naughty: savonds grote meid, smorgens grote meid he hihi… (hoor mij, ik heb ook uitgeslapen hihi)

heej heej… ik heb geslapen tot 8uur…



toen moest ik … weer eens… voor de verandering plassen… :mrgreen: :mrgreen:



en toen nog een beetje liggen soezen… televisie gekeken… boekje lezen luieren enzovoort… was wel lekker hoor… :wink:

Middag! Hier al lang en breed op hoor. Boodschappen al gedaan enzo…



Flien, lichtverteerbaar he…Ik zou ook voor een visje ofzo gaan denk ik. Een simpel kabeljauwtje ofzo?



Ik kwam alleen maar even hoi zeggen. Basten wilde even de laptop gebruiken. Tot later dus!



Kus Deb

Mijn zoon wilde dit geschilderd op zijn gezicht voor carnaval… maar dan met een blauw binnenkantje (en dat vertelde hij toen ik zijn neus al rood had met geel randje, en de punten van de ster al had gedaan:







dit is een pokemon, genaamd staryu voor de niet-pokemon-kenners onder ons (pfff krijg maar jongens hihi)







later besloot hij ook blauw haar te willen:





Hij kijkt niet vrolijk, maar dat is zijn ‘stoer’ gezicht hihi

Het wordt soep, Matthijs begon te protesteren, dus hij krijgt een pizza…

Mijn kerel protesteert dan ook vaak, maar hij krijgt dan tosti’s erbij, of inderdaad iets anders warms (pizza is een heel goed alternatief)

Punt is gewoon dat ik op het moment van heel veel dingen alleen bij de gedachte eraan al ga potknuffelen… Zo valt dus echt al enorm veel af :?



Vis gaan we van de week al eten, al neemt die draak van een vent dan weer zalm mee :sick: Ik ben heel erg benieuwd!