Augustus 2008 stoppers deel VI

Nou ik ben woest nu. Ik heb nog maar een keer zelf gebeld. Zijn de diabetesverpleegkundigen gewoon eten. Hebben ze mijn briefje niet afgehandeld van te voren, terwijl erbij gezegd is dat het spoed was.

Ik heb gevraagd dan maar doorverbonden te worden met de arts-assistent van dienst. NOu dat ging allemaal niet, toen maar weer de pieper van de diabetesverpleegkundige.

Die was in het restaurant en wilde me terug bellen als ze klaar was met eten. Daar ging ik enorm van huilen, en zei dat ik daar niet meer op wilde wachten. Ondertussen was ik al ruim 1,5 uur aan het proberen ze te bereiken.

Ik heb dus mijn verhaal gedaan, en mijn vragen gesteld. Ik ben nu dus doodop, en heb nog niet kunnen rusten. Om 14.00 komt mijn zoon thuis, en daarna moet ik volop aan de bak. De baby van mijn vriendin is hier. Ze slaapt nu, maar straks moet ze eten, en dan zal mijn zoon ze ook wel willen vastouden enzo… Dus dan moet ik bezig gaan.



Ik kom vanavond wel weer online…

he jakkes wwb…dat doen ze dan zomaar he…totaal geen rekening houden met een ander…bah! Ik kan daar niet tegen, dat soort volk. Maar goed, daar heb je ook geen bal aan natuurlijk.



Ik kan me voorstellen dat je doodop bent nu en dan heb je ook nog een fikse middag voor de boeg…Hopelijk komt je vriendin beeb weer een beetje op tijd halen…



Flien, ik ben gewoon zo nieuwsgierig dat ik je ook bij de okt.mama’s volg…erg he…



Nette, ja dan bedoel ik inderdaad dat je soort van door moet pakken. Nou…niet moeten natuurlijk, dat bedoel ik niet…maar je snapt me wel. Maar als ik lees dat het veel beter gaat als je Mathijsje dan gewoon even in zijn sop gaar laat koken denk ik dat je al een prima oplossing gevonden hebt! Finn pikt dat dus niet…dan gaat hij nog harder krijsen…



Ik zal vanmiddag ook niet veel online zijn trouwens. We moeten met zijn allen om de beurt naar de kapper en daar gaat dus nogal wat tijd in zitten. Vanavond ben ik wel van de partij!



Tot straks dus!

Oohh WWB, wat een ongeintereseerde mensen daar, kan me voorstellen dat je doodop bent, jeetje meid rustig aan doen lukt nu ook even niet natuurlijk, :hug: :hug: :hug:



Deb, ik begrijp je helemaal, maar bij mathijs is dat dus net anders om die gaat door het lint als je door pakt niet altijd maar vaak wel, ik ga het toch eens proberen als het nog wat te doen is dank je wel, en als het echt niet te doen is dan laat ik hem maar even in zijn eigen sop gaar koken.



Veel succes bij de kapper, nog een andere coupe in gedachten of gewoon puntjes bij knippen…



Ik weet niet of ik vanavond ben…zal wel even zien…

Ik weet het nog niet Nette…Heb straks ff tijd om daar de boeken in te duiken als de kids geknipt worden, dus wie weet!



Flien, jij krijgt zo ook een pb!

Enne…nee je hoeft niet te stalken hoor! :wink: Ben ondertussen wel weer helemaal overtuigd van zijn gevoel voor mij en dus zijn goede gedrag. En het feit dat hij niet kan drinken omdat hij nog naar huis moet rijden helpt daar ook wel bij :oops:

Okay Deb, anders geef je maar een virtuele (weet je dat ik opeens vreselijk twijfel over hoe je virtuele schrijft?) brul!



Nette; Hier staat de verwarming altijd op 23 graden :oops: Ik ben echt een koukleum eerste klas! Bij 19 graden zit ik al onder een dik dekbed op de bank!

Flien, ja als je koukleum bent is 23 graden misschien wel lekker, maar ik had het echt heet, 20 graden is het hier beneden, en boven zijn de verwarmings uit, dus daar is het nog kouder, en daar heb ik het soms warm en lig ik op de dekens ipv er onder,zo ook gister moest zo lachen, mijn vriend kwam uit de badkamer en kwam de slaapkamer in lopen en hij had het echt koud, terwijl ik het warm had, wel grappig dan, ik lig op de dekens en mijn vriend tot aan zijn kin onder de dekens :lol: hij zei nog tegen me je voelt wel koud aan nou dat had ik het echt niet hoor.



Maar flien als het dan zomer is en het is zo heet heb jij het dan goed en helemaal niet heet…

Nee, dat klopt dan weer! Hier is het precies andersom… Hij op de dekens, ik tot aan mijn kruin eronder!



Overigens loop ik als het 28 graden is nog in lange mouwen hoor… Pas bij 30 graden denk ik over korte mouwen na :wink:

Oohh nog een vraagje, op het scherm helemaal rechts onder staat een balkje met verenigde staten (iternationaal) dat heeft er nog nooit gestaan, ik kan er niet op drukken en krijg het ook niet weg, iemand een idee wat dat nu weer is…

@nette wrote:

Oohh nog een vraagje, op het scherm helemaal rechts onder staat een balkje met verenigde staten (iternationaal) dat heeft er nog nooit gestaan, ik kan er niet op drukken en krijg het ook niet weg, iemand een idee wat dat nu weer is…




Ik gok dat dat je toetsenbordinstellingen zijn…

nette, als je er met je linker muisknop op klikt, dan krijg je een klein menuutje, waar je nederlands aan kan klikken waarschijnlijlk.



Hier ook zo’n knopje. Maar soms geeft nl problemen met tekens (haakjes etc) en dan is eng juist fijner.



Hier ook niet echt ene koukleum hoor, maar de verwarming staat hier op 20 ongeveer… soms op 19 en soms op 20,5. Als ik lig, lig ik wel onder een deken, maar dat komt omdat als je in beweging bent, je de kou niet zo voelt.



Ik zal blij zijn als het voorjaar weer komt (wie niet)



Ik kom vanavond verslag doen van de bedrijfsarts… ben het niet met hem eens, en weet niet hoe ik dat aan moet pakken.

Ik moet ook even zeuren hoor…



Doordat ik moe ben extra misselijk enzo… De wcpot alweer veel te vaak gezien!!!

Zo! Iedereen geknipt, Basten en Finn op bed, Aschwin aan het carnavallen, Rene op stap. Deb is klaar voor een avondje bankhangen! Heb mezelf net een heerlijk glaasje rose ingeschonken. Ik ga niks doen! Tenminste…als Finn het toe laat…Die ligt nog te huilen in bed. Wilde niet gaan slapen, maar het is toch echt zijn bedtijd. Het ventje is snotverkouden dus dat helpt er ook niet echt aan. Hopelijk gaat hij het zo opgeven en lekker in slaap vallen.



wwb, ik ben benieuwd naar je verhaal over de bedrijfsarts…



Flientje…potknuffelen sucks…Hopelijk ben je daar snel weer vanaf.

Joehoe…ik verveel me een beetje meiden…Of eigenlijk…ik heb nergens zin in.

NOu Deb, daar ben ik ff, maar ik ben mega chago. Ik ben al een uur aan het brullen.



Ik ben dus bij de bedrijfsarts geweest… Ik heb gezegd (heel eerijk en open)dat ik zo’n harde buiken heb, en dat de bekkenpijn niet te harden is mn savonds.

Hij vond het geen reden om mij thuis te laten zitten. En heeft mijn werken nu gereduceerd naar 3 x 3 uur (ipv 3 x 4uur). Als het niet gaat, verminder ik zelf naar 3 x 2 uur. Dat is wat hij voor me kon doen. NOu lekker is dat he. Ik ben zooo op… en daarna dus nog dat gedoe met de insuline.



Ja meisje, je moet ook rustig aan doen, en lief zijn voor jezelf… hele dikke piep!!! Hoe moet ik dat doen… ik kan niet meer hoor… ik ben zoo op… en ik heb totaal geen energie meer voor wat dan ook… en dan moet ik toch… ik weet het niet meer hoor. Zijn beslissing is geldend he… ik moet me daaraan houden.



Sorry hoor, ik zie het gewoon ff niet meer. ik ben moe, heb enorm veel pijn en voel me totaal niet serieus genomen, en enorm in een hoek gedreven.

:hug: :hug: wwb… ik snap je radeloosheid… wat een klote gevoel…



denk aan jezelf meid… :frowning: ik weet niet goed wat ik moet zeggen …

@HeidY wrote:





denk aan jezelf meid…




Hoe?? Iedereen lijkt mijn agenda te bepalen… ??

wwb…als je het nog trekt…gooi je msn even aan…



Meid…als jij het niet trekt, en dat geef je aan, dan moet je “gewoon” stoppen met werken. NU, niet morgen, maar NU. Zet die knop voor jezelf om en doe dat. Die bedrijfsarts kan lullen wat hij wil, maar hij zal nooit en te nimmer voelen wat jij voelt. Je hebt je al hartstikke lang stoer gehouden. Genoeg is genoeg he…



En bindend? Zijn advies? Lijkt mij niet hoor…Zeker niet als jij aangeeft dat het met de dag slechter gaat en dat je echt merkt dat het beter gaat op de dagen dat je niet werkt, omdat je dan volledig je eigen houding kunt bepalen. En…na wat ik van je gehoord heb over je werkgever, geloof ik ook dat die je groot gelijk zal geven als je het bijltje er voor nu even bij neer gooit. Kun je anders niet een week vrij nemen ofzo? Dat je even “op adem” kunt komen en dan de week daarna weer voorzichtig aan probeert?



Ik wou dat ik meer voor je kon doen…

Hoe… jah… makkelijker gezegd dan gedaan…



daar kan ik dan serieus over meepraten… :frowning:



Ik weet voor mezelf niet eens hoe :frowning:



langer douchen… echt naar huis gaan als het niet meer gaat, bellen naar je werk dat je NIET komt… als je een klote nacht hebt gehad…



nog eens met je mannetje praten… vragen om zijn hulp…





maar een ding weet ik helaas… makkelijker gezegd… dan gedaan… :cry:

En iedereen lijkt je agenda te bepalen? Daar moet je dus ff een dikke streep onder zetten. Nu is het de tijd dat anderen zich naar jouw planning gaan voegen in plaats van andersom. Klinkt heel simpel natuurlijk, maar er is even tijdelijk geen andere optie lieverd…Pleur die hele agenda de deur uit en laat het gaan!



Als er iets is wat ik van je kan overnemen, moet je het zeggen! Ik heb dat ritje er graag voor over! Echt doen!!!

En Heidy…voor jou hetzelfde dus he…Echt, voor een keer…ben egoistisch! Laat de rest van de wereld zich maar eventjes naar jou voegen. Het is heel moeilijk, ik weet het (ook uit ervaring), maar het kan echt!