owja hahahaha… blond hahahaha…
Ik kom hier even iets heel anders leuks vertellen.
Mijn zoon is tv aan het kijken. Kim possible voor de kenners.
2 slechte figuren in het filmpje zijn tweeling, en maken ruzie. Ik zeg wat een rare film kijk jij zeg. Dat doen broer en zus toch niet…
Nee mam ze zijn achterbroer en zus. (komt omdat we nogal wat achterneefjes en nichtjes hebben enzo… en de peettante van de beeb is eigenlijk een achternichtje van beeb… vandaar dat hij er zo mee bezig is)
Ik vond het wel schattig gevonden.
Oohh dat is best knap zeg, en schattig dat hij daar aan denkt.
Die boef van je! Kim Possible…ja, ken ik wel! :mrgreen:
wwb–> hihi schattig echt zo’n leuke kinderuitspraak. Super toch dat je bloeddruk zo mooi is mag toch ook wat wel goed gaan bij jullie. Heb je ook verdient. Hoe gaat het nu je ziekgemeld staat?
Deb–> Met mij gaat het wel hoor stroomde wat over qua drukte maar gelukkig is het ergste nu voorbij en helpen 2 collega’s door taken over te nemen. Daarnaast voelde het goed de cursus even af te breken om er voor kleine man te zijn. Nu wat werk aan doen om schade te herstellen ivm werk. Hoop dat kleine man zo wakker wordt zodat we nog even kunnen zitten met hem en daarna een goede nacht hebben en hij snel opknapt. Het is o zielig hem zo te zien.
angel &deb–> misschien onaardig maar heb niks te maken wat er tussen jullie is en ga me er dus niet mee bemoeien…
even een zwaai van mij…
ben erg moe… :-*
tot snel weer… met een beetje energie… hoop ik…
Marinda, nee zeg…ga je er alsjeblieft niet mee bemoeien! Is ook niet mijn bedoeling geweest hoor! Maar…nou ja…laat ook maar! Never mind!
:-* :-* :-*
Heidy…rustig aan meis! :hug: :hug: :hug:
Marinda, beterschap hoor (was ik vergeten te zeggen geloof ik :oops: ) Zoo zielige he als je kleine man ziek is. Hopelijk slaat de AB snel aan, dan voelt hij zich een stuk energieker.
Met mij gaat het nu wel iets beter geloof ik… in ieder geval lijk ik meer energie te hebben in de ochtend. Smiddags en svonds is mijn bekken verrot, maar in de ochtend onderneem ik nu wat, en dat lijkt te gaan. Dat is al heel veel winst he, want dan voel ik me wel iets meer wwb dan zwangere…
Heidy, neem je rust meid! :hug:
Nette, hij is een kei in verbanden leggen hihi… hij heeft ook een geniaal bedenksel over bevallen…
Mijn vriendin was zwanger,en hij vroeg aan mij… wanneer komt de dokter met de babyboor (en hij trok een heel angstig gezichtje).
Ik snapte hem niet, en toen ik doorvroeg zei hij: De baby wordt toch geBOREN. Nou geniaal toch?
Flien, hoe is het gegaan vandaag?? bij je vriendin (rijles had je niet geloof ik he)
wwb–> fijn dat je je iets beter voelt. Alle beetjes zijn winst he als het zo gaat met je bekken.
heidy–> doe rustig aan! Hopelijk gaat alles straks weer de goede kant op voor jullie.
Nick slaapt. Alleen doet nu de wasmachine gek Mark kijkt ernaar ben benieuwd,
Marinda; Beterschap voor Nick… Vervelend zeg… Het blijft toch een zwakke plek he?!
Heidy; :hug:
Hier een leuke middag gehad! Lekker broodje gegeten bij die vriendin, hoop chocolade weggewerkt en daarna met een andere vriendin nog even geshopt. Zomerjasje voor Leine gescoort…
Daarna heeft vriendin 2 hier gegeten en net samen wie is de mol gekeken…
Het gevoel… Tja… Ik heb een mailtje gestuurd en ik hoor het wel… Die vriendin kwam nog wel met de optie om eventueel morgen de HA te bellen…
Flien, dat kan je ook nog doen inderdaad! Al denk ik persoonlijk dat die je weer zal doorverwijzen naar je vk…Maar als het je echt hoog zit, zou ik het zeker even proberen hoor!
Fijn dat je toch zo heerlijk op pad geweest bent gisteren joh! Heeft het je goed gedaan?
Marinda, fijn te lezen dat het met jou in ieder geval goed gaat! Knap dat je het nog volhoudt al die drukte (en de nodige stress die dat met zich meebrengt).
Ik zat gisterenavond nog eens te denken he…Het is nog maar een goeie week voor onze meeting meiden! Wat moeten we nog regelen? Onderling mobiele nummers uitwisselen en een goede plek afspreken waar we elkaar ontmoeten? En de verschillende aankomsttijden misschien even afstemmen, zodat we daar een beetje rekening mee kunnen houden?
Of zit ik me nu te druk te maken om niks? :oops:
Hoe dan ook…ik heb er keiveel zin in!
Oke…nog eventjes…
Meiden, ik vind dat ik jullie een excuus schuldig ben…Ik heb me gisteren vreselijk laten kennen en dat is helemaal niet “mij”…Ik baal er dan ook als een stekker van en heb er oprecht spijt van.
Ik hoop echt dat ik door mijn gedrag niet de hele stemming verpest heb…ben ik wel een beetje heel veel bang voor eigenlijk.
Dus bij deze: het spijt me verschrikkelijk! Echt waar!
Mallerd :-*
Niet nodig!!!
Hai meisjes!
Ben ik weer eens.
Sorry voor de stilte, maar heb een goede reden hoor. Ik vind t jammer, maar het is even niet anders. Als jullie MSN ofzo hebben, PB me eventjes.
Alles gaat goed, buik is huge vind ik, voor bijna 13 weken…
Maandag heb ik weer echo. Kijken of het buikvlies nu wel goed gesloten is. Ben best bang maar ook weer niet. Komt vast wel goed. Ik hoop dat jullie ook goed gaan!
Ga zo even terug lezen.
Kus!
Nou…zit je net te pb’en!
Buikvlies? Huh…heb ik wat gemist? Hoe dan ook…ik duim als een gek voor je! :-* :-* :-*
Christine, spannend hoor maandag!!
Marinda hoe is het met de kleine man? Laat hij je wel slapen? (omdat ooronstekingen zo heftig zijn als ze in bedje liggen qua pijn en dus huilen)
Flien, wat lees ik nu weer, bergen choco weggewerkt?? grapjas…
Ik heb gister nog ff met Flien op msn gezeten en daarna gezellig ruzie gemaakt met manlief… bah… HIj heeft gedoe op zijn werk, en kuurt dat door negativiteit hier op ons uit. Het heeft dus ff flink geknald hier en ik heb de nodige traantjes eruit gegooid. Het is nu wel weer goed geloof ik… en het kwartje is gevallen bij hem…
Ik ga terrorpeuter op bed leggen en er zelf achteraan! Strijken slaan we maar over deze week… Loopt iedereen maar een keer in kreukelkleren!
truste flien