Augustus 2008 stoppers deel VI

deb–> hoera nu hopen op een normale ongi.

wwb–> heerlijk kibbeling of flinke gebakken vis. Hier durf ik het alleen niet teveel te eten ivm hoge bloeddruk en vocht bij nick. Heb je nog last gekregen van de huishoudklusjes van gister?

flien–> hoe was je lunch?? Gevoel al beter ? anders gewoon mailen stalken en desnoods noodnummer inspreken hoor.

Nette–> hoe is het bij jou? Duim op eeen mooi bericht over paar daagjes na de teleurstelling van gister.

Hier thuis van cursus nick was zo ziek dat mijn mams naar huisarts wilde ik natuurlijk mee dubbele ooronsteking en keelontsteking gelijk antibiotica grr hebben wij weer. Zo druk en dan dit ook nog is nu ligt kleine boeffie te slapen in bed zo zielig hij is altijd druk en ligt nu telkens…

Ow arme Nick…dan heeft hij het wel heel flink te pakken he…Hopelijk doet de ab snel zijn werk.

Trek je het verder nog een beetje meis?

Omdat Angel&Luna op haar hart getrapt is heb ik “uit respect” deze post verwijderd…

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Ow wat ben ik toch ook een trut…waarom keek ik er uberhaupt…

Oh en angelique…ik wil hier ook best neerzetten dat ik geen zin heb om verder op jou te reageren hoor. Wat jij wilt. Laat de pb’s dan verder maar achterwege ok?

Ben hier echt niet voor in de stemming!

Jij laat hier alleen als het jou uitkomt je kop een keer zien, de laatste keer zelfs met de opmerking dat je voor mij hoopte dat ik weer snel zwanger zou zijn, terwijl als je even je nek uit had gestoken je best geweten had wat er allemaal speelde.

Dat doet zeer en daar heb jij ook gewoon schijt aan!

En ja, dit had ik via pb moeten doen, maar daar heb ik ook geen zin in!

ik snap niet dat je dat hier verder moet doen hoor :think:

wat heb ik jou gedaan??

Misschien moet je dan de vorige post even lezen…

Maar laten we er alsjeblieft maar gewoon over ophouden. Wordt hier een beetje verdrietig van.

Angelique, sorry als ik je verkeerd benaderd heb. Ik zal mijn dag wel niet hebben…

@Debke wrote:

Oh en angelique…ik wil hier ook best neerzetten dat ik geen zin heb om verder op jou te reageren hoor. Wat jij wilt. Laat de pb’s dan verder maar achterwege ok?

Ben hier echt niet voor in de stemming!

Jij laat hier alleen als het jou uitkomt je kop een keer zien, de laatste keer zelfs met de opmerking dat je voor mij hoopte dat ik weer snel zwanger zou zijn, terwijl als je even je nek uit had gestoken je best geweten had wat er allemaal speelde.

Dat doet zeer en daar heb jij ook gewoon schijt aan!

En ja, dit had ik via pb moeten doen, maar daar heb ik ook geen zin in!

ja ik weet dat ik hier veelte weinig m’n hoofd laat zien

en dan heb ik geen zin om alle berichten door te lezen

en sorry dat ik jou tegen het zere been heb geschopt waarvan ik niks weet

en ja je had zeker via pb dan moeten zeggen van sorry maar jou opmerking over dat je hoopt dat ik snel zwanger ben is verkeerd gevallen dan had ik sorry kunnen zeggen

ipv wat je nu doet want dit klopt net zo min als dat ik mij niet verder heb verdiept in jou ik dacht gewoon aardig te zijn… sorry

Angelique, ik heb sorry gezegd. Ik zou nog veel meer kunnen gaan zeggen, hier of in pb, maar ik kies er voor om dat niet te doen. Voor mij is het nu afgerond.

prima :thumbup: en ik zal hier niet meer komen kan ik ook geen verkeerde dingen meer zeggen :thumbup:

Angelique, je bent wat mij betreft welkom hier, maar niet als je niet bereid bent je een beetje te verdiepen in de rest van ons…

Het moet van 2 kanten komen he…

Uh…nu spreek ik natuurlijk puur en alleen vanuit mezelf he…Niet vanuit de andere meiden! Laat dat duidelijk zijn alsjeblieft…

:-*

Remember your song… Relax, take it easy!!!

Thanx Ineke! Je bent een lieverd!

:shock: Kom ik kijken, en heb ik blijkbaar behoorlijk wat gemist. Ook geen melding in mijn box dat er gepost is!

@Ineke78 wrote:

Remember your song… Relax, take it easy!!!

Hee Ineke, hoe is het met jou meid?

Marinda, de kibbeling gaat dadelijk de oven in. Mijn bloeddruk is netjes (126/65) dus wat zoutjes meer is niet zo erg voor mij. We eten er spinazie bij :drool: Ik heb er zoooooo’n zin in.

Ik ga ff verder kok-surfen

Goed hoor :slight_smile: Ik heb alleen de laatste paar berichten gelezen hier, dus ik heb geen idee wie hier allemaal aanwezig is, daarom maar gewoon even een zwaai naar iedereen :smiley:

hihi… maar je weet toch wel wie ik ben he?? hihi…

Ik snap de reden van je komst wel :lol: Jij mag altijd komen zwaaien he! :-*

Ja natuurlijk weet ik wie je bent :slight_smile: Duhhh, ik heb je hier als eerste gespot, anderhalf jaartje of zo geleden, weet je nog? 8)