Augustus 2008 stoppers deel VI

Ik ga bellen…

Flien! Niet miepen! Bellen! Dan vinden ze je maar een aansteller (wat ze niet doen natuurlijk!) maar als ze jou gerust kunnen stellen is dat alles wat telt!

Wij wachten wel even… :mrgreen:

Is dit een SPOEDgeval??? Nee toch… Telefonisch spreekuur is al voorbij… Moet ik nou tot maandag wachten?!

En nog 1 aanvulling, als je bang bent dat ze je een aansteller vind, dan vraag je maar of ze dat vind. ZIj zal het je uit je lieve hoofdje praten, want het is gewoon menselijk… Je bent een hormoonbommetje, en hebt iets vreselijks meegemaakt. Psychosociale begeleiding is een van de belangrijkste dingen die een vk doet behalve klinische controles.

JIj hebt die kennis en ervaring van haar ff nodig om verder te kunnen. Ik vind het heel normaal dat je daar ff voor belt!

Doen hoor!!

hoezo morgen dan? Hebben ze dna geen telefonisch spreek uur?

Nee, voorheen wel…

Maar nu alleen nog maar op maandag hele dag, dinsdag hele dag en donderdag tot 11 uur…

Nee…is geen spoedgeval. Maar…als je zo toch de deur uit hobbelt…Kun je dan niet even langs de praktijk lopen ofzo? Er zal daar vast iemand aanwezig zijn toch?

Dan zou ik wel bellen, en zeggen dat je niet tot maandag wil wachten. Dat het geen directe spoed is, maar wel te lastig om tot maandag te overbruggen.

kan je niet mailen naar de praktijk? Ik kon dat wel

Dat kun je ook doen!

Ik ga nu eerst Leine uit bed halen, die ligt te krijsen alsof ze neer geslagen wordt en dan lunchen en met die vriendin… En als ik me dan nog k*t voel… Dan mail…

Flien…ik begrijp je…maar dit gevoel zit er al een tijdje he…Dat zal straks niet opeens “weg” zijn. Wel naar de achtergrond verdrongen, maar niet “weg”.

Het lijkt mij verstandig om een mail naar de praktijk te sturen. Uitleggen wat er met je aan de hand is en of het mogelijk is de komende echo te vervroegen of een extra echo in te plannen.

Je kunt hooguit “nee” als antwoord krijgen he…

Flien, ik hoop dat je het toch gezellig en leuk hebt met je vrienin, en samen lunchen is toch gezellig.

En dat je je zo voelt is toch heel begrijpelijk, ik zou als ik jou was toch even contact met de vk zoeken en een mail sturen als dat kan en anders misschien even langs gaan…en je bent zeker geen aansteller, dat moet je zelf echt niet denken hoor :hug:

WWB, dus weer terug van de markt, en zo te horen geslaagd voor wat je wou, en nu weer rustig aan doen je hoeft lekker niets meer.

Jippie! Ongi gaat doorzetten!!!

Het voelt alweer als “vanouds”! Sjongejonge zeg…als een kind zo blij met een ongi…wie had dat nu gedacht…

Nu ga ik verder met hopen dat hij ook als vanouds niet al te lang aanhoudt. Een dag of 6 vind ik eigenlijk wel meer dan genoeg hoor… :pray: :pray: :pray:

Ik hoop het ok zo Deb… 5 -6 dagen is meer dan zat he…

Oohh deb gelukkig, kan me voorstellen dat je blij bent, eindelijk.

Oh ja…ik ben echt zeker te weten ongi nu…IK HEB TREK IN VEEL VETTE HAP!!! Vreselijk zeg…

Ik zit al de hele tijd de bedenken wat ik nu eens kan pakken…

Haha deb, en heb je al wat bedacht wat je kan hebben…

:oops: ja… ik vond nog een half zakje cashewnootjes…

En, omdat ik ongi ben, heb ik mezelf toegestaan een vervelende reactie achter te laten in het discussieforum.

wwb, mag jij raden op welk topic :mrgreen: :wink: