Augustus 2008 stoppers deel VI

Jawel…

Maar Matthijs wilde het gesprek van gister afmaken…

Blurgh

owjee… en nu??

zal ik ff op msn komen?

Goeiemorgen meiden!

Ten eerste…mijn ongi wil nog steeds niet…sinds gisteren ergens in de ochtend geen bloed meer gezien. There we go again…Maar goed, ik word hoe langer hoe geduldiger geloof ik…

Heidy, tuurlijk is het allemaal even heel heftig. Ik denk wel dat wwb de spijker op zijn kop slaat trouwens…met dat je al alles doet wat je kunt doen door er gewoon voor hem te zijn. Met de opmerking dat er vast een hoop “vrienden” van hem af gaan haken, omdat ze simpelweg niet met de situatie om kunnen gaan. Je bent gewoon een kanjer!

Flien, is het gesprek van gisteren nog wat meegevallen? Ik heb de avond ervoor (door dat stomme msn en mijn verbinding) al veel van het verhaal gemist natuurlijk, dus ik heb geen idee hoe heftig het er aan toe gegaan is, maar ik geloof dat het behoorlijk heftig geweest is dus…Hopelijk is nu alles weer “goed”…Dikke knuf voor jou!

Nette, hoe voel je je vandaag? Denk aan je hoor…en als je wilt kletsen, weet je me te vinden.

wwb, balen van die kibbeling…Nou is zuurkool ook wel lekker, maar kibbeling toch wel beter…Vandaag nieuwe poging?

Moge…

Heidy; Ik vind het echt geweldig hoe je met het nieuws van je neefje omgaat en ook hoe je er voor hem bent…

Nette; Hoe voel je je vandaag meis?

Deb;
Pffff, nou over “duidelijkheid” gesproken… Schiet echt heel erg op geloof ik he… Je geduld wordt flink op de proef gesteld!

Blurgh nog even verder :oops:

Ik heb gister tegen Matthijs gezegd dat het me verstandig lijkt om af te wachten waar hij werkt enzo… Voordat we echt gaan besluiten waar we willen wonen… En dat hij zijn wens iets beter aan moet kunnen geven dan:“Ik wil ergens wonen waar het bruist en leeft.” Dus een wijk ofzo :stuck_out_tongue:

He bah Deb, dat doet dat lijf van jou vervelend zeg! Daar word je niet vrolijk van.

Het moet maar eens afgelopen zijn met die flauwekul, zodat je weer de toekomst in kan kijken, ipv telkens weer de nasleep van die mk te hebben.

Ik ga zo met de kleine man naar de markt. Ik weet dat het hoog gegrepen is, maar we hbben hier een piep klein marktje (met een visboer :dance: ), en ik wil bij de jola (tegenover de markt) nieuwe broeken voor hem gaan kopen (omdat hij dus alle broeken op de knieen opeet :? )

Deb, je krijgt de groetjes van de kleine man.

Flien, goed gedaan! Geen toestanden ervan maken, want zijn eisen zijn niet echt voor een gezin geschikt. Gewoon kalm blijven, en zeggen dat de tijd niet rijp is voor beslissingen!

wwb, doe hem de groeten maar terug! En zeg maar dat zijn tekening hier een mooi plekje gekregen heeft!

Flien, ik denk dat je het mooi “opgelost” hebt zo! Inderdaad eerst maar eens kijken hoe het met werk en zo verloopt en dan moet hij maar gaan nadenken over een iets concreter iets dan alleen “daar waar het leeft en bruist”…

En dat lijf van mij…tsja, we’ll see. Ik ga er een beetje vanuit dat over een paar daagjes de ongi gewoon goed op gang gaat komen. Dat dit de “voorbode” is zeg maar. Ik zou ook eigenlijk (gezien mijn oude banner) nu nog een paar daagjes te gaan hebben he.

wwb, veel plezier op de markt en bij het shoppen. Het is misschien hoog gegrepen, maar de rest van de dag hoef je niks meer he…En een keer je huis uit komen is wel zo prettig! Enjoy!

Mijn mannetje begint te stralen hier hihi… Apie :inlove:

Ik hoop dat je gewoon weer een normale deb’se cyclus gaat krijgen, want dan weet je waar je aan toe bent!

Ik hoop het ook! En bijkomend voordeel is ook dat mijn hele lijf zo voelt ook op het moment. Zit echt te wachten op de doorbraak nu.

Hey allemaal,

Hier gaat alles goed.

Deb, ik hoop zo voor je dat het doorbreekt nu, en dat het weer gewoon word.

WWB, veel plezier op de markt, en visjes eten :drool: en verder met shoppen…

Flien, dat heb je goed gezegt zo, ik denk dat dat inderdaad voor nu wel even een “oplossing” is.

Oh meiden… Ik ben echt erg!!! Heb net anderhalf uur zitten wii-en (Mariokart) in plaats van strijken… Nu heb geen tijd meer om te strijken, maar ook een Wii-duim! Mijn hele rechterduim is helemaal stijf en pijnlijk!!! :oops:

Ik ga zo lunchen met een vriendin… Ben echt al onwijs lang niet weggeweest (op rijles en dierentuin na) en ik vind het stiekem een beetje eng om naar buiten te gaan :oops:

M’n huisje is zo veilig…

Ik vond je al zo rustig Flien! :mrgreen:

Maarre…naar buiten gaan is niet eng! Het is juist heerlijk nu! Hier komt langzaam een waterig zonnetje door…Heerlijk!

En lekker lunchen? Niet verkeerd hoor!

Dus hup! Lekker weg jij! :-*

Ik ben al onze inkomsten en uitgaven weer eens op een rijtje aan het zetten…wat een baggerklus zeg…

pfff ik ben thuis… ben blij dat ik nu niks meer hoef.

Zoon heeft een spijkerbroek en een joggingbroek (om met papa te hardlopen hihi)

we hebben een pond kibbeling (voor ons tweetjes) ik heb me getrakteerd op een mega bos tulpen!

Flien, bij mij kwam de mensenmenigte ook een beetjeop me af hoor… Maar je moet er wel doorheen, anders isoleer je alleen maar. Wel gezellig toch bij een vriendin lunchen!

Nette fijn dat het goed gaat, houden zo joh hihi

Ja… Ik weet het… Normaal was ik elke dag op pad, maar nu… Sinds deze zwangerschap vind ik het eng om de deur uit te gaan lijkt wel :oops:

Ik zit gewoon te huilen hier… Geen idee waarom… De high van vorige week, met het mooie knipperlichtje is helemaal weg… Ik ben zo bang dat ons zo gewenste kindje het weer niet redden gaat. Geen idee waarom… Tegelijkertijd wil ik niet te negatief denken, gewoon omdat ik bang ben dat het dan een self fulfilling prophecy wordt…

Ik wou dat ik positiever kon denken… Maar ik durf het gewoon niet, bang om (weer) blij te zijn met een dode muts… Maarja, ga ik hiervoor nou de VK bellen?!

Ja! Daarvoor ga je de vk bellen! Dat heb ik hier al eerder gezegd he…Ze hebben vorige keer niet voor niks gevraagd hoeveel echo’s je nodig hebt om bevestiging te krijgen he! Bellen hoor! Al was het maar om even je verhaal te kunnen doen tegen iemand die er “verstand” van heeft!

En daarmee ben je geen zeur ofzo…Ze horen daar wel gekkere dingen hoor! Dus…

misschien wel… ze zal je wel snappen. Hormonen doen veel met je he. Maar meid, je kindje heeft er nisk aan als jij je opsluit in je huis. En Leine ook zeker niet. Die dame heeft de buitenwereld ook nodig om zich te ontwikkelen. Kopop meid,… je beinvloed je zwangerschap niet door binnen te blijven of naar buiten te gaan.

Je angst is normaal echt! maar je moet je er niet door laten leiden hoor! Dan isoleer je dadelijk nog. Kom op… je vriendin verheugd zich vast op jullie komst!

Maar ik ben zo bang dat ze me een aansteller vinden…

Da’s dus ook zo ongeveer wat ik nog wilde zeggen…

nou dat denk ik niet! Je angst is heel begrijpelijk, en dat is zeker geen aanstellerij! Bellen!!! :evil: NU!!