Augustus 2008 stoppers deel VI

:mrgreen:

Gewoon iedereen van dit cluppie, iedereen van mijn juni 06 cluppie, iedereen van het mk/ma-topic en de meimama’s…

Heb er bijna een dagtaak aan gewoon!!! :lol:

oohh gezellig kletsen is best leuk toch

of even je hart luchten…

pcies!

ik was de april 07 mama’s nog vergeten in mijn lijstje he…

Ik ga puinruimen (alweer) en mijn soep opwarmen!

Bye!

eet lekker zometeen :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

dat gaat goedkomen!

Jij ook vast!

ja eerst nog bedenken wat we moeten eten

Verdullemie… manlief zou kibbeling halen… verheug ik me daar al heeeeeel de dag op… is de visboer om 17.00 gesloten… bah!! Nog geen verse kibbeling :frowning:

Och WWB, dat is niet leuk he…

Wij gaan pizza eten, vriendlief is het nu halen.

heeeeeeeeeej… kletsmajoors…

jeeeeeetje zeg :smiley:

Nette… je was gewoon veel te vroeg met testen meid… ik heb een ‘regel’ (voor mezelf he) test nooit voor je NOD… kan je alleen maar teleurgesteld worden… wat is je reden behalve ‘gevoel’ om voor die tijd te testen… (jaaa nieuwschierigheid… maar dat is zonde van je geld natuurlijk… HOEWEL… ik het wel snap…)

Mijn mannetje… is vandaag thuis gekomen… van schiphol… met 4 verschillende stukken vlaai van de multivlaai… speciaal en alleen voor mij…

Hij was eerder thuis… want … inderdaad een vliegtuig neergestort… als hij op ‘de grens’ was geweest had ie het druk gehad… maar hij had een meekijk dag bij forensische recherche… en… ja… die hadden ‘ineens’ iets anders te doen… …

dus was vroeg thuis…

we hebben hier redelijk geslapen… zijn nog steeds een beetje met stomheid geslagen over het nieuws van gister… het is/wil/kan nog niet goed doordringen…

Een ding weet ik wel… ik wil mijn neefje heel graag steunen in alles en meer!! :frowning:

en nu maar weer de status afwachten aannemen daarin…

meiden… ik ga pizza eten… uit de oven… ik heb best trek moet ik zeggen

ow jammm… pizza… heb ik gisteren op (toen man aan het zuipen en kind aan het logeren was)

Wij hebben zuurkool op uiteindelijk met sausijzen.

Werkt je man bij de douane Heidy? En 4 stukken vlaai,… ow wat is hij lief voor je… Heel schattig. En ook heel lief van jou dat jij het met ons ‘deelt’ dat hij dat gedaan heeft.

Natuurlijk wil je je neefje steunen! Je hebt een speciale band met hem toch? Ligt hij nu opgenomen? Of is hij nog thuis in afwachting op therapie?

de grens wordt niet bewaakt door de douane… de paspoort kontrole wordt ook niet gedaan door de douane…

de douane… die werkt eigenlijk voor de belasting dienst… en die kijkt alleen maar als je het land in komt… of je iets aan te geven hebt of niet… (nadat je de kofferst hebt opgepikt…)

dus… nee :mrgreen: hij werkt niet bij douane :lol:

ene… inderdaad speciale band met mijn neefje… is een oogappeltje van me… :evil: baaaaaal hier ook echt zooooo van!!

maar hij heeft een afspraak op 3 maart en dan wordt de eerste chemo gepland. voor die tijd krijgt hij nog een extra onderzoek om te kijken in welke categorie het valt (1 tot 4 categorien heb je) hij zit nu in 2… (dat is met uitzaaiingen naar andere lymfe… kan ook 3 zijn, dat wordt dus onderzocht of er uitzaaiingen zijn naar andere organen…

afwachtennnnnnnnnnnnnnnnnn

behandelen die kerel… hupsa… niet te lang meukelen he… Hij is te jong om aan te modderen!

En je kan er alleen maar voor hem zijn… Heel veel belangstelling tonen, bellen, mailen, sms-en kaartjes in het ziekenhuis, bezoekjes etc… Dat is het aller belangrijkste wat je kan doen. Je zal namelijk zien dat velen het af laten weten om dat het confronterend en eng is. De ‘zieke’ komt in een isolement he… Zeker tussen de opnames door, als voor iedereen het leven door gaat is het fijn als hij aandacht en belangstelling krijgt. (en als je straks verlof hebt heb je tijd genoeg :smiley: )

En wat ben je lekker cryptisch over je man’s werk hihi…

Ik herinner me ineens een heel mooi en stoer uniform van een bruidegom :lol: :lol: marechaussee???

1-0 voor wwb :slight_smile:

haha

overigens… ik heb natuurlijk al vorige week kaartje gegeven… en nu cadeautje (grote kikker) en een boek…

bedankt ie me net ‘voor de aandacht…’ HEEJ>>> even klein beetje boos geworden hoor (heeeeeeeel klein beetje hoor) :mrgreen:

heb hem gezegd… dat ie moet weten… dat ie verdorie altijd kan bellen en altijd kan langs komen ook al is het midden in de nacht…

‘dat wist ie wel’

ik heb hem ook nog even aan het lachen gemaakt… :wink:

Dirk Jan hele erge kutzooi!!! zegt:

maar ik moet er achter komen waardoor ik veel niet opsla, of dat alleen met thuis studie is, alleen op school, of combinatie

Heidy zegt:

door vermoeid heid

Heidy zegt:

dat weet ik eigenlijk wel zeker

Heidy zegt:

en daar is die klotuh ziekte de schuld van

jah dat zei de dokter ook

Heidy zegt:

kijk… ben ik nog niet zo heel gek

haha idd

Heidy zegt:

zoo stom… maar om de een of andere reden … wil ik jou gewoon knuffelen…

haha, zijn ergeren dingen vor mij hor

Heidy zegt:

jah…

Heidy zegt:

nouuuuu geknuffeld worden door mij is ook heeeel erg

haha nee toch?

of heb jij een hele erge rare manier je zelf aan geleerd van knuffelen de laatste tijd?

Heidy zegt:

eh… neuh

Heidy zegt:

volgens mij niet…

Heidy zegt:

of ja… met kikkers

Heidy zegt:

nee hoor

hahaha

hmm schattig hoor… Goed van je dat er voor hem bent, al klinkt het voor jou vanzelfsprekend, dat is het niet!

Heidy, tuurlijk wil je er zijn voor je neef en dat komt wel goe dals ik het zo lees.

En de reden was echt puur mijn gevoel, ik voel zo veel dat ik zo veel hoop kreeg dat ik dacht als ik een test doe dan zal het vast wel positief zijn, maar dat was dus niet zo, ik kan dus echt niet op mijn gevoel af gaan, maar nu wacht ik zeker tot na mijn nod, als ik overtijd ben denk ik weer aan een testje doen.

Blurgh…

ging de rijles niet lekker flien?