Augustus 2008 stoppers deel VI

ow meiden, ik heb nog 2 leuke egostrelende berichtjes over mijn werk.

In augustus of september ofzo heb ik 2 sollicitatiegesprekken gehad in een paar dagen tijd.

Bij de ene was ik aangenomen (waar ik nu voor werk) en die andere was ik door voor de laatste ronde (met nog 1 andere kandidaat). Die ander had betere papieren en is aangenomen. Ik zou in de portefeuille blijven, en kreeg in nov. een aanbod. Toen werkte ik dus net bij de baan waar ik tot deze week werkte. Vanmorgen kreeg ik weer een aanbod voor een geschikte vacature. Ik vind het wel stoer dat ze nog aan me dachten. Het wsa ook een leuke instelling moet ik zeggen.

Ook nog een ander nieuwtje. Toen dinsdagmorgen de arts te horen kreeg dat ik uitgevallen, raakte hij wat in de stress… Hoe moet het nu, wanneer is haar verlof afgelopen en wanneer komt ze terug. Ofwel, zij willen me graag terug na mijn verlof. Het is maar de vraag hoeveel uur ze te bieden hebben uiteraard maar is dat een beetje in de buurt van wat ik wil, dan ben ik dus verzekerd van een leuke baan.

Dat was ik allemaal nog vergeten te vertellen, maar het is in ieder geval enorm egostrelend he hihi.

Terrorpeuters idee van slapen is anders dan dat van mij :roll:

rubberen hamer flien… :lol:

Hey meiden,

Heb globaal gelezen en niet alles, sorry ok.

Deb zag wel dat je je excusses maakte voor gister, joh helemaal niet nodig, dat hoeft toch niet.

even een beetje zeuren sorry weer, maar oohh meiden de spanning is echt zo groot nu, mijn gevoel zo raar ik bibber als een rietje weet je dat.

Gelukkig heb ik het weekend hele goeie afleiding, dus eigenlijk geen tijd om na te denken, en natuurlijk wil ik het weekend voor anderen niet verpesten (famillie).

Verder weet ik het ook allemaal even niet hoor, jeetje zit hier gewoon even met tranene in mijn ogen dus ik stop tot later.

Ach lieverd, het klinkt alsof je nog heel veel hoop hebt, maar gewoon doodsbang bent voor de teleurstelling? Ik wou dat je hier om de hoek woonde, dan kwam ik naar je toe waggelen en ff een dikke knuffel geven.

Nette…zet je msn eens even aan!

:-*

zwaaaai…:slight_smile:

net bij arbo arts geweest… ‘moet’ me aan 50% houden…

anders denkt ze dat ik eerder als 22april volledig ben uigeschakeld…

zowww not me… zitten janken daar om de teleurstelling in mijn lichaam… en dat ik me gewoon niet aan de 50% kan houden…

maaaar we gaan ‘ons best’ doen…:wink:

nette meid :hug: snap je… en ik :pray: voor je … spannnning… spannnend :-*

ene lekker nieuws wwb :mrgreen:

en nice to see you christine je hebt pb van me :wink:

deb… geen verontschuldiging nodig… but next time… :mrgreen: (geintjuh)

HEIDJUUUUUUUUUUUUU!!! :lol:

Oh, hier terrort de peuter lekker door… Iemand peutertje hebben??? Prijs is n.o.t.k.

fliennnnnnnnnnnnnnnn :-* :-*

ik wil haar best hebben hoor… gratis… voor 1 nachtje … :mrgreen:

Als ze dan net zo is als nu heb je spijt dat je aan kinderen begonnen bent!!!

zucht Ze is nu kruimel voor kruimel haar boterham op de grond aan het gooien…

Adverteren op gratis af te halen ofzo? :mrgreen:

Owja! Das een goede!!!

hmmm :think:

ik krijg een jongen… :mrgreen: :mrgreen: dat is anders :stuck_out_tongue:

:lol:

Oohh ik wil leine ook wel even hebben hoor

Uhuh, dat denk je Nette… Dat denk je :stuck_out_tongue:

Heidy…hoezo is een jongen anders? Die van mij niet hoor… :roll:

heej laat me in die waan ja … :mrgreen: