Augustus 2008 stoppers deel VI

tuinbonen…ook zoiets…

dus Flien…vertel! Werkt dat?

:mrgreen:

Deb gaat nu haar emmer sop vullen en de badkamer poetsen…

Heee Deb, heb je de weersverwachtingen gezien??? Komend weekend :dance: :dance: rond de 10-12 graden… jippieeee

Ik moet zeggen dat het vooral bij zoetigheid werkt blijkt uit deze test…

SPruitjes had een mwaaah effect…

Paprika en en Ui een :sick: effect!

Jaaa! maar wel nog met haast geen zon…en dat vind ik dan weer minder. Maar goed, het begin is er he!

wacht ff dan…nieuw testje…

fudge! (zag een reclame laatst voor fudge met choco… :drool: )

Oke, flien, ik ga het goed maken…

chocolade mouse met slagroom

appeltaart met vanillesaus

leonidasbonbons

:lol: :lol:

ja potjedorie Deb, dit is het begin hoor… het zijn al goede temperaturen… misschien ff deuren open… voor frisse lucht in huis… En die zon… die komt echt wel… (zou wat zijn als wij 7 maart mooi zonnig weer hebben he)

Maar Nette meid wat ben je stil??

Oh, meiden jullie zijn gemeen :twisted:

Nette is naar de drogist! Maar we mochten dan niet gaan zeuren om een test…

ow spannend…

Hey meiden, hier ben ik weer, ben net even bij de drogist geweest en heb een testje 1ntje maar, die andere jeetje wat afgrijselijk dur had niet zoveel geld meegenomen dus.

het is een clearblue digitale test waarmee je 4 dagen voor je menstruatie mee kan testen, dus die kan nu wel, maar ik hoef niet te plassen nu…

De test zit nog helemaal in de verpakking en bij het alleen al vast houden van dat ding krijg ik al spontaan de bibbers

Ow meid, het is ook mega spannend. Je wil maar 1 antwoord he, en je behoed jezelf voor een teleurstelling.

Neem je tijd, en als je moet plassen dan gauw wat opvangen en testen (niet nu heel veel drinken he, want dat verdunt je hcg te veel, en dan krijg je een vals negatieve uitslag)

Ik hoop dat je strakkies jubelend de uitslag komt vertellen… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Ik heb net 2 slokken gedronken, dus dat valt wel mee he…

ja joh je mag wel drinken,… maar niet ineens een hele pot thee ofzo. Een beetje drinken is niet verkeerd!!

pfffff, weet je dat, het plasticje is van het doosje af.

Er staat in de bijsluiter dat het met ochtendurine moet…ja heb inmiddels het doosje ook maar open gemaakt :shifty:

ze zeggen dat je ochtendurine moet gebruiken, omdat de concentratie hcg verhoogd is smorgens… maar als je vandaag weinig gedronken hebt dan kan je nu best testen hoor

nette…ik heb toen ook niet met ochtendurine gestest…kan best, als je inderdaad maar niet net een pot thee op hebt ofzo…

Moet je al plassen???

Ik heb inderdaad weinig gedronken, dus dat zit wel goed, heb net even de bijsluiter gelezen, ja ik heb geen plasgevoel dus nog even geduld denk ik.