Augustus 2008 stoppers deel VI

malox denk ik wwb…

oh en rene komt niet in beschonken toestand thuis, want feest is in R’dam en hij moet nog naar huis rijden!

En het is ook niet goed voor mijn cirkel! Morgen ga ik naar de stad!

Dan gaat ze toch later, of slapen in de wagen? Of lukt dat niet? Je moet soms echt ff lief voor jezelf zijn hoor mop!

Deb, ik ga malox opzoeken!

En Flien, morgen iets leuks kopen dan he…

Hier vliegen mega veel heli’s zou dat komen door schiphol, of hebben ze gewoon oefening?

maalox mag ook niet. Heel veel van die zuurbindende middelen mogen niet, omdat er een stof in zit, die stenen kan maken als je er gevoelig voor bent.

Ik neem wel niks, ja een hap vanillevla als het erg is. En dan vraag ik het maandag wel aan de gyn.

Ik heb namleijk geen zin in weer een steenaanval, brrrr dat is echt heeel pijnlijk.

oh da’s lastig…er is nog zo’n middeltje…hoe heet het ook alweer…

ik kan er niet opkomen…

even bellen met huisartsassistente?

ik heb het bij Basten ook heel erg gehad…vond het verschrikkelijk en niks hielp…

er zijn er vele hoor Deb, antagel etc… maar ze werken ongeveer hetzelfde. Met dezelfde kalkachtige absorptiestofjes.

het is nog niet erg hoor, gewoon lastig. Maar bij de kleine man kon ik snachts niet meer slapen soms van het zuur… bah…

iets homeopathisch misschien?

vanillevla heb ik ook veeeeeel geprobeerd. maar schoot ook niet echt op.

Cola wilde nog weleens helpen, voor even. Zou eigenlijk niet moeten kunnen he…

ik ga nu echt ff wat zinnigs doen…schiet niet op vandaag…

cola is te suikerrijk…

en 9 doden op schiphol, brrrrr

light mag je ook niet dan he…

9 doden…pfffff…bah

light zit aspartaam in, ben ik allegish voor… lastig he…

en die persconferentie is ook heftig he… brr

ik ben niet aan het kijken. Finn kijkt een dvd…

ja dt moet ook doorgaan hihi… Moet hij nog niet naar bed :lol: Nee hoor… geintje… ik ga weer lezen…

Aaaaargh… Ik lees vanillevla en ik denk:“HEBBUUUUUUUUUUUUUH!!!”

Dit is echt niet normaal meer! Zet hier wat raars neer en ik krijg er trek in!

Flien, als jij nog twijfelt of je zwanger bent, dan krijg je klapjes hoor! Gekke troel! We kunnen het niet over eten hebben of je krijgt spontaan honger hihi…

:oops: Tis echt erg he!!! :oops:

ff testen…

spruitjes!

ik kan nog wel iets zeggen hoor Deb… paprika en uien gnagnagna