Achja, die Polderbaan is ook een rotbaan natuurlijk… Zo ver weg enzo… Piloot wou zeker graag wat dichterbij de Terminal landen, hoeft hij niet zo lang te taxieen…
wwb, misschien RTL7?
nee, ik ga niet heel de tijd kijken… ik ben er van uit mijn wiebel… ik ga zo ff lekker lezen… boekies van Deb…
Ik kijk straks wel weer of er nieuw nieuws is…
ik zap hem naar 7… alleen dat is ook niet reeel, ooggetuigenverslagen zijn ook aagedikt enzo he…
Ja, ik ga douchen en het kleine ding uit bed plukken… En dan lunchen… Lekker een salade caprese :drool:
Lekker gaan lezen meis en de tv even laten voor wat hij is!
Ik raad je Schoppen 9 aan om mee te beginnen!
ik ga naar je luisteren hihi… schoppen 9
jippie! net weer een beetje bloed (wat gek om te typen…). Denk dat vandaag toch de eerste dag van mijn nieuwe cyclus gaat worden…ik wacht het nog heel eventjes af, maar het ziet er “goed” uit!
Eindelijk!!!
Check! Heb maar een nieuwe banner gemaakt vast!
Op naar de nieuwe ronde! :dance: :dance: :dance:
Oh en meiden…op 7 maart moeten jullie mij dan niet te lang ophouden hoor…Tegen die tijd begint de klusweek en dan heb ik ook andere dingen te doen he! :mrgreen:
@Debke wrote:
Oh en meiden…op 7 maart moeten jullie mij dan niet te lang ophouden hoor…Tegen die tijd begint de klusweek en dan heb ik ook andere dingen te doen he! :mrgreen:
Sorry hoor, maar wat is er nou belangrijker :roll:
hee maar Rene heeft dan toch ook dat feest?? oeps… s ochtends ff lief zijn voor elkaar hihi…
Leine is weer met brood aan het strooien :roll:
Oh meiden… Ik heb echt totaal geen puf om te stofzuigen, schoon te maken en te strijken… Het ligt er maar… Ik wil helemaal fit zijn voor rijles vanavond… Is dat gek?! Morgen heb ik geen les enzo… Morgen grote beurt in huis… Kan ik dat maken?
ja hoor, dat kan je maken… je neemt vandaag gewoon een snipperdag!
Die heb ik gister ook al genomen :oops: En aangezien Leine aan het strooien is…
IK WIL EEN SWIFFER!
oh ja…feest rene…dan 's ochtends maar…of midden in de nacht! :mrgreen:
@Debke wrote:
oh ja…feest rene…dan 's ochtends maar…of midden in de nacht! :mrgreen:
Als hij beschonken thuis komt en geen idee heeft wat hem overkomt

hahaha… dus je kan gewoon gezellig meedoen de 7de hihi…
En FLien, dan pak je je meisje in, bon erbij, en hup een swiffer kopen. Heb je een goede reden om ff niet te poetsen, en kan je toch iets zinvols doen. Ben lief voor jezelf en koop ook iets waar je onwijs veel zin in hebt(slagroom, vlaai oid :lol: )
Ik ben :sick: , ik hoef ht er nog niet uit te gooien, maar die apekop in mijn buik heeft mijn maag gevonden vrees ik… bah…
Ik ga ff uitzoeken welke anti-maagzuur producten ik mag nemen, want rennies enzo mag ik niet hebben (ivm nierstenen)
Kersen Rijstevlaai van de HEMA…
Maaruh, mijn time frame red dat niet! Leine gaat om 3 uur weer naar bed…