Augustus 2008 stoppers deel VI

jeetje…wat erg…

Ja joh… Ik hoorde het en ik denk:“Als het maar geen blauwe kist is!”

Lief vriendinnetje van mij werkt voor KLM en haar vriend ook en ze hangen allebei in de lucht nu… Geloof dat ze uitwijken naar Brussel en misschien ook Rotterdam…

Rene zijn broer werkt op Schiphol…weet eigenlijk niet of hij daar nu is…

bah, als je inderdaad mensen kent in die branche dan is het nog enger… brrrr ik vind het nu al heel angsaanjagend eruit zien… brrrr

ik zit het journaal te volgen nu…er wordt vanalles gespeculeerd, maar niemand weet eigenlijk iets nu…behalve Turkije dan…die weten kennelijk alles al…

Volgens CNN en BBCworld 1 dode :frowning:

De over wing exits staan iig open, dus ze hebben een evacuation kunnen starten… Dat geeft moed!

CNN Turkije hoor ik net…da’s toch geen flut nieuwszender…Hopelijk valt het voor veel inzittenden mee…

ja inderdaad Deb,. ik merk dat ik het onrustmakend vind dat er allerlei onbevestigde berichten komen. Eerst maar 50 overlevenden, en dan 1 dode… het is te onduideljk he

ik vind het brrrr

Het is ook nog heel pril na de crash he…Ze hebben waarschijnlijk nog niet eens iedereen kunnen bereiken in het vliegtuig…

Maar onrust…ja, dat kan ik beamen.

Mijn ervaring is dat BBCworld en CNN nu betere en betrouwbaardere bronnen zijn :wink:

ja dat geloof ik Flien, die hebben een naam hoog te houden, en zullen geen verhalen de wereld in helpen die ze niet gecheckt hebben.

bah…

Ik word er ook erg zenuwachtig van…

ja het is telkens dezelfde info, die ze vertellen, met erge speculaties tussendoor. Dat maakt heel angstaanjagend vind ik.

Het is wel “pas” de eerste ernstige crash sinds de Bijlmerramp… Schiphol heeft een goede track record!

Maarja… Dit blijft zuur… Maar hoe stom het ook klinkt, Turkish Airlines heeft nou niet echt een goede track record…

ik moet stiekum ook wel een beetje grinniken om de belabberde NOS uitzending…het is een grote chaos en de nieuwslezer zit stevig te hakkelen…Ook wel logisch natuurlijk, maar eigenlijk moet je dat in dat vakgebied wel beter kunnen he…

Yup… En daarom kijk ik dus nooit NOS… Het liefst BBCworld… Echt heerlijk die mensen daar… Ze hebben ook altijd een berg echte experts bij de hand, ipv die halve experts in NL…

het is inderdaad heel onrustig op de NOS… bbc vind ik niet prettig omdat ik niet zo’n ster in het engels ben.

Tja, en aan een live-vertaling van mij heb je nu natuurlijk niets…

ik ben ondertussen ook overgestapt op cnn