Ohoh…moet die nou? Heb je opgenomen???
Ja :oops:
Verdorie Deb, wat een rotlijf heb jij! Het blijft je maar plagen he. Weer zo’n actie van wat moet ik er van denken :think: .
Flien, goedzo dat je het onderwerp ff laat bezinken. En snotterkindjes voor de tv, niks mis mee hoor… Zolang het niet 4 uur per dag elke dag is, … Nee hoor je bent er zo te horen bewust mee bezig, dus dan is het geen probleem joh!
Ik kopieer ff mijn ochtend van wat ik bij de meimoeders schreef:
Verder is het vandaag mijn eerste ziektedag (dat ik dus eigenlijk zou moeten werken), zoonlief is uit logeren. En ik.... ik genoooooot van de stilte toen ik vanmorgen om 10 uur wakker werd.
Ik ben zelfs al huishoudelijk geweest (nu maar hopen dat ik daar geen straf voor krijg in de vorm van pijn). IK heb het beddengoed van het bed af gehaald, de deur op de slaapkamer staat open dus het lucht nu heerlijk, en ik heb beneden 'geveegd' met een soort swiffer ding.
Het klinkt als niks, maar het is voor mij al heeeeeel veel. Nu wacht ik tot het espressoapparaat warm is, en dan trakteer ik mezelf op een heerlijke bak cappucino
ow en Flien?? wat was dat dan???
Mijn ex en ik zijn nogsteeds vrienden hoor, daar niet van… Maar hij belt altijd op van die momenten dat ik denk :eh: Voel je soms aan dat ik mot heb gehad met Matthijs ofzo?!
Maar goed, gewoon even gezellig aan de babbel en nu ben ik eigenlijk uitgepraat, maar hij blijft maar rekken :roll:
ow je hebt hem nog steeds aan de foon… hihi…
Je hebt een mooi excuse he, ow sorry, ik moet hangen, want Leine is niet lekker en ik hoor rare geluiden :oops: Deed ik wel eens als ik een gesprekje klaar vond en de ander niet … erg he
Nette, hoe is het bij jou??
EN Heidy, nog genoten van de lamp?? Heb je goed geslapen meid??
Inderdaad weer zo’n “wat moet ik hier nu weer mee” situatie wwb…
Antwoord? Niks…afwachten…en jullie er mee lastig vallen!
Had al bij de meimama’s gelezen hoor! :oops:
Heb je je cappucino al?
Nu weer lekker languit op de bank dan.
Flien, een ex met een sensor…moeilijk moeilijk…heb je hem al afgepoeierd ondertussen? Ik verzin meestal ook wel een smoes in situaties waarin ik ben uitgepraat en de ander niet…Iets als “oh! er gaat hier een vol glas drinken over de vloer! ik moet ff op gaan ruimen! spreek je snel weer!”
Oh en Nette!!! Wakker worden!!! Waar ben je joh! Kom ons een vertellen hoe je je vandaag voelt! Of ben je onderweg naar het Kruitvat? :mrgreen:
:dance: Done…
Nouja, ik kan hem niet zo goed afkappen, hij is toch altijd heel geintresseerd. Ook in mijn moeder en broertje (die ik nog even moet bellen)…
En hij belde nu met goed nieuws… Hij heeft een vriendinnetje ( ) en daar moest hij even over vertellen… Heb toen ook maar even gezegd dat het dan misschien echt tijd wordt om een punt achter het verleden te zetten, anders jaagt hij haar ook weer weg… :roll:
Ow en afpoeieren was niet nodig, want meneer was op zijn werk aangeland…
Deb, ik lig inderdaad languit… de cappucino had ik nog niet op, want het apparaat is wel warm maar de kopjes nog niet :oops: verwend nest…
Ga ik zo maken.
Flien, met kinderen zijn er legitieme smoesjes voor het oprapen hoor!! Gewoon gebruiken…
Is ging Nette niet op woensdag altijd zwemmen met haar kanjer?
oh…dat zou weleens kunnen inderdaad…
Dan breng ik maar weer wat extra geduld op :roll: :lol:
Oh, WWB… Jij bent haast nog erger dan Matthijs!!!
huh,… waarom word ik nu weer vergeleken met jouw kerel Flien?
WOW, er is een vliegtuig gecrashed bij Schiphol!!!
@wwb wrote:
huh,… waarom word ik nu weer vergeleken met jouw kerel Flien?
Met het espresso apparaat en de kopjes die warm moeten zijn!
ja die koffie is een echte traktatie hoor… die moet lekker zijn…
Ik ga de tv ff aanzetten…
ik ook even tv aan…
bah,… welkom terug van vakantie… brrr