Vriendlief is nu thuis, dus wij gaan nu ook slapen.
Bedankt voor de gezellige avond meiden :-*
Crap! Mijn lijf haalt weer geintjes met me uit…
Toen ik gisterenavond uiteindelijk de laptop toch had uitgezet, had ik opeens weer dat “oh oh, mijn ongi komt er NU aan” gevoel…Hoofdpijn, buikpijn…jullie kennen het vast wel.
Ik dus naar de wc en ja hoor…wat bloed. Stiekum had ik zoiets van “mooie cyclus! jippie!”.
Maar…vanochtend…alles weer weg…geen bloed meer…ARGH!!! Wat nu weer!!! Natuurlijk zie ik liever geen bloed dan wel, maar dat half/half daar heb ik dus geen zin in he…
En again…afwachten…blegh…
oh ja…wwb, we hadden het gisteren toch even over dat bonnenboekje van Lekker in het leven??? Nou, hij zat gisteren weer in de brievenbus hoor! Inclusief de pampersbonnen! :dance: :dance: :dance:
En natuurlijk…Nette, hoe voel je je vandaag??? :mrgreen:
Ooooh, Deb… Vervelend zeg! En hier ook dat boekje in de bus… Pampersbonnen idd, maar nog mooier… Een kortingsbon voor een Swiffer en ik heb het er net van de week overgehad dat ik een swiffer wil gaan kopen…
Hier is Leine aan de snotteritus… De bellen stromen haar neus uit… En ze heeft alweer 3 luiers vol gepoept :shock: Gaat helemaal goed hier…
Ik heb vannacht toevallig goed geslapen en Matthijs bagger :dance: :evil: Eigenschuld dikke bult… En de kwestie verhuizen kaarten we inderdaad maar even niet meer aan…
uhm…de kwestie verhuizen??? Ik mis wat geloof ik…
Maar ik vind het inderdaad heel vervelend ja…van dat lijf van mij…Het bloed is echt helemaal hartstikke weg nu…niks meer…geen druppie…zelfs geen bruine zooi…
Ik word er gek van! En dan vooral omdat ik mezelf niet tegen kan houden dan toch te gaan hopen…
Slaat nergens op, want ik weet echt wel dat die ongi er echt aan zit te komen, maar toch…
Kan er stiekum wel van janken…
Heidy, hoe ben jij de nacht doorgekomen meis? Heb je ondanks alles toch een beetje geslapen? En Remko? :-* :-*
Matthijs heeft nogal andere ideeen over waar ons volgende huis aan moet voldoen dan dat ik heb…
Ik geloof dat hij het liefste hartje centrum boven de clubs wil wonen, want hij is bang dat hij in een “burgerlijke en saaie wijk” wegkwijnt… Het punt is gewoon dat hij over wijken oordeelt zonder er ooit geweest te zijn… En hij laat zich teveel beinvloeden door zijn “vrienden”…
Heidy; Hoe gaat het bij jou meis?!
Da’s lastig Flien…Inderdaad maar ff niks over zeggen…het lampje gaat vanzelf wel aan bij hem denk ik. Jullie zitten nu waarschijnlijk even in zo’n dipje dat de een gewoonweg weigert ook maar een strobreed toe te geven aan de ander. En dat wordt altijd erger als er meer over gesproken wordt (tenminste…zo werkt het hier regelmatig). Even laten rusten…
Ja, inderdaad… Maarja, het zou wel leuk zijn als we tegen de tijd dat huis te koop gaat ook daadwerkelijk weten waar we willen gaan wonen
Er zit hier, tegen mijn principes in, een baby naast mij Tweenies te kijken… Ze is zo snotterig dat ze alleen maar wil hangen… Ze is helemaal mesmerized…
Flien, jij wilt in Brabant wonen!!! Dat weten we toch
Arme Leine…Finn heeft ook van die fijne groene bellen trouwens…Die mag zo lekker zijn bedje in!
Leine gaat zo ook haar mandje in…
Ennuh, ik wil graag richting Brabant inderdaad… Maarja he… Matthijs niet… De heeft een hekel aan zachte g’s en volgens vrienden is Brabant burgerlijk en saai :evil:
Ja…Brabant is inderdaad heeeeel burgerlijk en saai…
Brabant is juist gezellig!!! Is hij gek geworden ofzo?
Maar kan me voorstellen, dat die stap voor hem (nog) te groot is hoor. Willen jullie in R’dam blijven? Of is een andere stad ook een optie?
Ik wil echt DOLGRAAG weg uit Rotterdam (pokkestad :oops: )… Sowieso trekt wonen in een grote stad mij niet… Of eigenlijk de randstad… Of nouja… Mag ik ook gewoon zeggen dat ik eigenlijk het aller, aller, allerliefst weg wil uit Nederland :roll:
Waar zou je dan het ALLER ALLER ALLER liefste wonen Flien?
Singapore of London…
Da’s een beetje lastig voor het woon-/werkverkeer van Matthijs he? :mrgreen:
Maar ik kan je geen ongelijk geven hoor…Ik zou ook het liefst NL verlaten, maar ik zou kiezen voor een rustiger stekkie…Canada of Nieuw Zeeland denk ik…
Ik zou ook wel graag in Australie willen wonen of Nieuw Zeeland… Eigenlijk zijn er heel veel plekken waar ik zou willen wonen, alleen staat Nederland helemaal onderaan de lijst
Bij mij staat NL ook niet bepaald bovenaan hoor! Maar ja…wij zijn toch iets meer gebonden…Kan moeilijk Aschwin zomaar meeslepen naar het andere eind van de wereld, terwijl zijn andere gezin hier zit…
Maar wie weet…ooit! Rene hoeft ook niet per se hier te blijven gelukkig.
:shock: M’n ex belt :shock: