Oohh deb hele koude laptophandjes…is je laptop aan de onder kant niet een beetje warm dan…gewoon je handen onder de laptop dat doe ik ook.
En deb klopt helemaal hoor, heidy.
Arrrggggg meiden, het is hier oorlog. DIe vent van mij is net strontbezopen thuis te komen… grrrr pieperdepieperdepiep
Zoooo’n gezellige dag gehad, en dan wil ik gewoon een gezellige rustige avond, bah… Vraagt die piep nog of ik heel de avond op de bank blijf liggen. Ik heb maar gezegd dat ik dadeljk de stad in ga, carnavallen. Wie gaat mee?? :twisted:
Och WWB, ja dat zijn geen leuke dingen he, komt het door de carnaval…jij woont toch ook in dat gebied…
ja Nette, hij had geregeld dat de kleine jongen uit logeren ging (zodat ik niet alle zorg vanavond had) en ging een uurtje de stad in met collega’s. Het zou niet laat worden, want hij wilde vanaond nog vanalles doen.
Komt hij net om 21.30 binnen, echt met zo’n lalleballepraat, bah…
Het komt ook wel door carnaval, maar goed het is gewoon niet leuk.
Heidy en Nette…Ik kom niet meer op de MSN…ben er af geknald en opnieuw aanmelden lukt niet!!!
Sorry sorry sorry!!!
ik ben toch echt blij dat mijn hubbie NOOIT alleen gaat stappen …
Hij wilt het niet eens, zonder mij… en met mij eigenlijk ook niet… kan ie niet tegen de aandacht die mannen mij dan (eventueel, zie ik zelf niet eens) geven…
achja
jouw hubbie… met zijn ‘gevatte opmerking’ maar even achter het behang wwb… :-*
Ik heb hem naar bed geschopt, want hij lag lam op de bank en had alleen maar commentaar op wat ik deed en niet deed.
ik haat msn… :twisted: :twisted: :twisted:
Ach Heidy, ik vind het niet erg dat hij alleen weg gaat (met collega’s daar hoef ik niet bij te zijn hoor). Alleen hij belooft vanalles, maar hij komt lam thuis. Ik word woest dat hij beloftes breekt en met een zatte kop sorry loopt te zeggen. Dat is zonder waarde voor mij.
Ik heb me zo boos zitten maken dat ik weer hup harde buiken heb, l*l
ligt het eraan dat je boven bent Deb, dat je verbinding slechter is? Deuren beneden naar boven open zetten wil helpen!
Och WWB, goeie actie, want daat word je anders ook niet vrolijk van he
Hebben we vanvond “vrolijkwordenvanonzevent” avond?!
You to Flien???
Ligt inderdaad aan dat ik op zolder zit…te ver van het netwerk van de buren… :oops: :oops: :oops: :mrgreen:
:lol:
Yup… Me too :wall:
maar nu ga ik echt echt echt echt slapen…
truste lieve schatten…op naar een nacht met hopelijk mooie dromen en vooral wat uurtjes nachtrust…
ik niet overigens…maar dat komt omdat rene beneden zit he!
zagen jullie mij? ik was er niet hoor! ik slaap al… 8)
foei deb, dat is illegaalhihi
tjaaa… dan mag je nog niet klagen deb gratis interneppen… op je slaapkamer
ene… wat is jouw ventje aan het doen dan??? flien?
ja kan ik het helpen dat zij de boel niet beveiligen en ik dat signaal oppik???
ik doe het niet expres hoor…al heb ik ze er nog maar even niet attent op gemaakt…
Knap he, dat ik dat kan??? Slapen en typen tegelijk? Multitasking in de allerbreedste zin!
Hij gaat nu echt uit! Echt echt echt echt echt…
batterij is ook leeg…en oplader ligt beneden. dat scheelt ook, want ik ga er echt niet voor lopen nu.
Truste lieverds!
En jullie zitten me stiekum uit te lachen he…ik hoor het wel!
Jij bent een slaaptyper!!! WOW!!! R-E-S-P-E-C-T…
Ennuh ventjes frustraties ben ik al aan het spuien en komt vast morgen, wat genuanceerder, hier… Je weet maar nooit he, wie wat leest