Augustus 2008 stoppers deel VI

Jeetje meiden wat hebben jullie gister nog enorm gekletst zeg…

Missmarm, leuk dat je even wat van je laat horen, maar je hebt het dus mega druk… oohh en ik ben 32 geworden :shifty:

Deb en WWB, veel plezier vandaag.

flien, gelukkig dat je je nu weer helemaal goed voelt meid.

Nou hier voel ik me raar, mijn lijf is raar, ik voel gekke dingen, waar ik hoop van krijg, ik heb vanmorgen uuhh nou ja :oops: :oops: ik weet niet waar mijn lijf mee bezig is maar er gebeurd wel wat, misschien word ik wel ziek…maar mijn hoop groeit enorm, ik vergelijk alles met de zwangerschap van mathijs hoe ik me toen voelde, maar toen voelde ik me niet raar of vreemd in het begin, later wel.

Ja, nou… ik weet het niet…afwachten dat kan ik doen, maar dat duurt zo lang…

wwb–> verstandig! al is het natuurlijk nooit leuk door je lijf te moeten stoppen. Hoop dat de gyn inziet dat je echt advies nodig hebt en er een uitspraak over wil doen. Hier deed zelfs de verlos al de uitspraak toen met nick.

Denk wel aan mezelf hoor alleen heb ik het gewoon erg druk en vind het allemaal ook erg leuk dus wil zo min mogelijk afgeven aan anderen.

Net gebeld door kdv dat nick echt ziek is en mn mams heeft hem heel lief opgehaald. Even kijken hoe snel ik alles kan afmaken en daarna lekker naar manneke toe. Daarna fysio en verlos afbellen voor morgen ga het gewoon niet redden allemaal. Heb namelijk cursus.

Pfff, ik heb eigenlijk gewoon een k*tnacht gehad… Vol met nachtmerries…

Heb alleen maar gedroomd dat het toch weer mis was… Gister zat er met afvegen een raar fliebeltje aan het papier en ook Matthijs zei gelijk:“Is dat nou bloed?”

Tot op heden weet ik niet wat het is, maar pfff… Niet bevorderlijk geweest voor de nachtrust zeg maar!

Missmarm, die arme nick dus toch ziek geworden, ik hoop dat hij snel weer beter is.

flien toch :hug: :hug: :hug: kan me voorstellen dat je je zorgen maakt dan, als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen hoor…

Ik zit me hier een beetje te irriteren :x ik had donderdag een mail gestuurd met een vraag ergens over, dit gaat over een kadootje voor mijn moeder, tot nu toe geen reactie ik kijk op de site oohh ze zijn online kan ik daar mijn vraag even stellen, geen antwoord en is die vraag automatisch weer als mail verzonden, oohh echt fucking irritant want heb het zaterdag nodig…anders hebben de kleintjes geen kadootje, irritante rottige mensen daar :x :x :x doe gewoon je werk daar zitten die figuren toch voor…

Zo de aanhouder wint… heb eindelijk contact gehad, ga het nu snel bestellen.

Ja, ik weet dat ik ze kan bellen, maar ze kunnen toch niks voor me doen… En ze kunnen moeilijk wekelijks een echo gaan maken… Ik moet er gewoon op vertrouwen dat mijn lijf me niet weer in de steek laat!

Marinda; Arme Nick!!!

Meiden, ik krijg net een smsje van Heidy rondom haar neefje. Ik zal het even letterlijk hier neerzetten;

Heej Flien, hier Heidy, even slecht berichtje van mijn neefje… Hij heeft Hodgkins. (Kanker in zijn lymfe) Zit niet alleen in nek maar ook in buik. Dinsdag wordt planning gemaakt om te starten met chemo. En hij wordt opgeroepen door UMC om te kijken hoe veel en hoever het nu is… Ben nu onderweg naar hem… xx

:hug: :pray: :kaars:

Pfff, zit gewoon te huilen hier… Vreselijk, vreselijk, vreselijk… Waarom?!

Pff wat is dat toch met die rotziekte he. Een van onze meimama’s heeft ook hodgkin.

Vreselijk!

Wel is Hodgkin ‘gunstiger’ dan non-Hodgkin. Verdorie zeg, waarom moet dit al die jonge mensen treffen.

Heidy, heel veel sterkte meid, en heel veel kracht voor je neefje toegewenst! Ik ga zooo voor hem duimen dat hij deze rotziekte snel te baas is, en dat hij de kracht vind om de tijd die zwaar zal worden te doorstaan.

Lieverd als je ons nodig hebt, weet je ons te vinden he, via msn, sms en hier!!

Bah, wat een verschrikkelijke rotziekte… Zit hier ff vreselijk te vloeken (niet kok-waardig)

getver…Heidy…da’s niet niks meis…ik weet even niet wat ik moet zeggen…Sterkte dekt de lading absoluut niet natuurlijk, maar iets “zinnigers” kan ik niet bedenken nu… :hug: :hug: :hug:

Flien, doe jij de vk maar gewoon even bellen. Ze hebben je vorige keer gevraagd hoeveel echo’s je nodig hebt om een bevestiging te krijgen en het lijkt mij dat daar er nu in ieder geval eentje bijgekomen is! Meid, niet nog twee weken in de stress blijven zitten nu, bellen! Daar zijn die mensen voor.

Beloof je me dat?

Nou, hier dus weer thuis. Rene is er over een half uur, dus ik ga zo aan het eten beginnen. Hier nog altijd geen ongi. Het voelt ook niet alsof dat ieder moment kan veranderen, maar dat had ik voorheen ook nooit dus dat zegt niks. Ben superbenieuwd!

En nette…naar jouw resultaat van deze ronde ben ik nog veeeeeeeeel benieuwder! Het klinkt allemaal erg hoopvol in ieder geval. Mijn duimen gaan nog een tandje harder voor je draaien!

Overigens, hebben wwb en ik vanmiddag ook meteen ff gereserveerd voor de meeting. We kunnen om 15.00 uur high-tea’en met zijn allen!

Nou, ik maak gauw ff mijn rondje af en dan ga ik koken!

Morgen ben ik er weer!

Kus!

Heej meiden…

Dank jullie wel… en Flien ook dank meid :-

we zijn dus meteen even daarheen gereden om een grote knuffel kikker te brengen “een opkikker”

en een boek van CSI, kan hij nog eens wat lezen (afleiding dacht ik)

Hij was best wel van zijn doen, niet zichzelf… heel duf/niet aanwezig… op zich wel logisch natuurlijk…

heb net even opgezocht dat hodskin inderdaad betere diagnose is dan non-hodskin, zijn pa beweerde namelijk dat non-hodskin niet kwaadaardig was, en hodskin zelf wel kwaadaardig…

gelukkig heb ik nu net op verschillende pagina’s even gelezen dat hodskin zelf veel minder vaak voorkomt en “Het is een zeldzame vorm van kanker en de kans op genezing is hoog.” ik heb het hem net zelf ook maar even verteld, en de verschillende sites waarop dit staat maar even doorgestuurd… geeft de burger weer wat moed… :slight_smile:

maar … tjonge… jonge gozer… 19jaar… net HBO opleiding gestart… gaat allemaal nu op een laag pitje natuurlijk… ik vind het zoooo ongelovelijk klote… heb me ook even de ogen uit mijn hoofd gehuild…

en … nog zit ik dit met enigzins ongeloof te schrijven…

maar heb hem wel blij gemaakt met de kikker :slight_smile:

sorry lieverds…even niet veel reactie op jullie verhalen :frowning:

:-

Jeetje heidy, meid dit is toch ook niet niets, vreselijk gewoon, heel erg veel sterkte, en ik hoop zo dat je neef deze strijd aan kan.

Heidy, wat de andere meiden ookal zeggen… Hodgkins is gunstiger dan non-hodgkins… Ik weet alleen niet hoe het met uitzaaiingen zit…

We geven de hoop niet op… Ik steek gewoon elke dag nog een kaarsje aan!

Heidy…ik kan in ieder geval een gunstig Hodgkin-verhaal vertellen. De man van mijn achternicht heeft het ook gehad. Op zijn 23e geloof ik. Een jaar of 10 terug al in ieder geval. Het is een behoorlijk pittige periode geweest, maar hij is er wel weer helemaal bovenop gekomen!

Fijn dat je hem toch nog “blij” hebt kunnen maken met je opkikker. Ik kan me voorstellen dat dit nieuws even allemaal moet bezinken…Vergeet jezelf niet he meis… :-*

Meiden, rijles ging weer helemaal super! Morgen weer :dance:

En Heidy… Een vriendin van mij zegt dat het, zolang het in de lymfen zelf blijft prima te behandelen is! Dus daar hopen we dan maar op :pray:

Ik ben naar boven verbannen…Rene moest en zou die stomme Jackie Chan film zien en ik NCIS…Dus…ik lig al in mijn bed…

Flien fijn dat je rijles goed ging.

En heidy dat zijn toch wel goede berichten allemaal waar je hoop van krijgt he.

Oohh deb, dus ieder zijn eigen, de 1 beneden de ander boven met laptop…

ik ook NCIS hoor :wink:

… ownee… ik zie dat ik niet op zit te letten… hubbie heeft hem gewoon op discovery gezet…

‘ik zat toch niet te kijken’

maar inderdaad… dit soort berichten, geneesbaar enzo… geeft de burger weer moed…

zal inderdaad een moeilijke tijd worden… ik zal hem in ieder geval hierin proberen te steunen, zoveel als wat menselijk mogelijk is… thanks voor jullie berichten meiden, echt blij met jullie!!!

ik heb nu heeeeeeele koude laptophandjes…brrrrrr…Maar heb ondertussen wel zo’n beetje alles bijgelezen wat ik bij wilde lezen!

Heidy, wij zijn ook blij met jou (en nu durf ik namens ons allemaal te spreken!). :-* :-* :-*