Flien…ik lees net bij de oktobermama’s van kantjeboord…wat enorm oneerlijk zeg…ze heeft al zoveel mee moeten maken…
En bij vlinderpraat het verhaal van elisaatje en nu AnneK…die alletwee hun zoontjes rond de 20 weken hebben moeten laten gaan…pffff…
Ik ga even een stukje muziek luisteren. Iets waar ik vrolijk van wordt, want anders wordt het een beroerde nacht…
Achja… Dat verhaal… Ooit zal het nog wel komen…
Maar ik heb laatst al eens laten vallen dat Leine mijn reddende engel is… Zij is het eerste geweest in tijden wat mijn lijf wel kon voor mijn gevoel…
Mocht je eens de behoefte hebben te spuien…you know where to find me! En als je die behoefte niet hebt, lekker niet doen dan! Maar als je een knuffel nodig hebt, kun je die altijd krijgen!
Ben nu Lucky van Jason Mraz en Colbie Callait aan het luisteren…Die raakt me enorm nu. Precies wat ik nodig heb!
I know…
Ik lees de vlinderverhalen bewust niet… Zeker nu niet, ik ben al bang zat zonder die verhalen!
Als ik heel eerlijk ben…de verhalen van zowel Elisaatje als AnneK…het zet mij even met beide benen op de grond. Dit gaat heel cru klinken…maar het maakt mij natuurlijk verdrietig, maar ook soort van “opgelucht”…dat door de mk ons een dergelijke “ellende” in ieder geval bespaard is gebleven.
Ik besef terdege dat ik dat soort dingen niet moet denken, niet over de rug van een ander. Een ander met een enorme berg verdriet en waarom-vragen…
Maar ik kan het niet op een andere manier omschrijven. Dat gaat niet op schrift op de een of andere manier…
Het is wel wat ik ook denk hoor…
Ik heb toen tegen de VK en HA gezegd:“Ik ben zo blij dat de natuur het zo voor ons oplost en we niet na de 20 weken echo voor een onmogelijke en onmenselijke keuze staan.”
Da’s ongeveer dezelfde zin die ik toen heb uitgesproken ja…en daar ben ik (zeker na het lezen van dergelijke verhalen) nog iedere dag blij om.
Ik ga mijn bedje opzoeken. Kijken of Rene het al fijn heeft voorverwarmd! :mrgreen:
Truste en tot morgen!
And again…jullie zijn een stel heerlijke meiden! Het voelt alsof we elkaar al heel lang kennen! Ben met de dag benieuwder hoe dat straks in het echt gaat…
Nog een ding…Marinda??? Waar ben je meis! Gil even als je dit leest! Gewoon even een zwaai, een teken van leven?
Kus!
Kijk en dat is dan weer het “positieve” aan het hele verhaal…
Ik ga zo ook naar mijn bedje, ik ben gebroken… Zal Marinda eens een smsje sturen morgen (op een Christelijker tijdstip dan nu)…
Meiden/Dames…
Veel plezier samen vandaag… Denk aan mij, koekjesloos, slagroomloos, worstenbroodjesloos Heel zielig dus
Flien, de nieuwe maand gaat in, dus hup naar de winkel :lol:
Ja, moet die drol van een vent wel het geld overmaken en het niet vergeten omdat hij vandaag een tentamen heeft :roll:
Dan ga je naar hem toe, met je liefste stemmetje…
Schatje, ik snap dat je vandaag geen tijd hebt om geld over te maken, maar ik MOET boodschappen doen. Anders ben ik niet zo lief. Geef me je portemonnee maar mee dan help ik mezelf wel :mrgreen:
Hier word ik gek van mijn apie… Hoe laat komt Basten?? Johhhh duurt het nog zooooo lang?? Wheeee dat wil ik niet. Bel Debbie maar op dat ze op moet schieten… pffff hihi…
Joehoe zwaai! Ben er nog maar zo verschrikkelijk druk dat ik ff door de bomen het bos niet meer zie haha. Vandaag even doorbikkelen en dan morgen en overmorgen cursus.
Daarna vrijdag vrij en dan lekker dagje met Nick op pad. Voel me een slechte mama doordat ik zoveel weg ben momenteel en dat ik soms ff te moe ben om te spelen. Vanmorgen voelde hij warm aan had 38.2 en heb hem toch naar kdv gebracht :oops: hij was verder vrolijk etc niks aan de hand en ben ook nog niet gebeld.
Dat was het ff voor nu moet 10 pagina’s bijlezen denk dat ik begin vanaf pag 13 ofzo
groetjes!!
He fijn dat je ff gezwaaid hebt Marinda! Weten we in ieder geval dat het goed met je gaat.
Flien, we zullen aan je denken vandaag hoor!
Zo! Ik ga langzamerhand de kids in de auto zetten. Worstenbroodjes zijn gehaald. Wij kunnen op pad!
wwb, zeg maar tegen je boef dat we er zo zijn!
Kus!
Oh ja…nog geen ongi hier…
gelukkig Marinda, dat je het ‘alleen maar’ druk hebt gehad! Succes met terug lezen, en nog ff en dan heb je ook verlof…
:dance: Tot zo Deb!! En dat gekke lijf van je… het moet ophouden en weer gewoon doen!
wwb–> haha verlof komt nog niet in mn woordenboek voor haha dat begint pas 17 april of zelfs een week later. Ben tot die tijd mega druk met 100 dagen plan op werk mn rol als changemanager en de uitrol van een project naar de acceptatie en productieomgeving. Daarnaast momenteel nog de bouw van een release en inregelen van een meting en extra hand en span diensten door vakantie/ziekte van collega.
Hoe is het afgelopen met je werk al besloten of je second opinion wilt?
deb–> Hoop ook dat je lijf snel weer de oude is. Wat betreft rene als hij geen maatregelen neemt weet hij de mogelijke consequentie toch? Hihi aangezien jullie samen ook al kindjes hebben
flien–> Fijn dat je bijna beter bent.
nette–> alsnog gefeliciteerd!!! Hoe jong was je geworden?
heidy–> Hoe is het afgelopen met je neef?
@missmarm wrote:
wwb–> haha verlof komt nog niet in mn woordenboek voor haha dat begint pas 17 april of zelfs een week later. Ben tot die tijd mega druk met 100 dagen plan op werk mn rol als changemanager en de uitrol van een project naar de acceptatie en productieomgeving. Daarnaast momenteel nog de bouw van een release en inregelen van een meting en extra hand en span diensten door vakantie/ziekte van collega.
Hoe is het afgelopen met je werk al besloten of je second opinion wilt?
:shock: mennn wat heb jij het nog druk meid! Denk je wel aan jezelf?
Ik heb geen second opinion nodig, ikzit nu 100% ziek thuis, en over 1,5 week moet ik pas naar de bedrijfsarts (hij had niet eerder plek, dus dit is zo afgesproken met de secretaresse van de bedrijfsartsen).
A.s maandag moet ik naar de gyn, en dan ga ik van haar helderheid eisen wat verantwoord is(ik weet toch al wat die gaat zeggen) en dan kan de bedrijfsarts daar niet meer anders in beslissen he.