Heb ondertussen de badkamer weer gesopt en ook al een mailing voor Rene zijn werk in elkaar geflanst. Nu vind ik het wel weer mooi geweest voor vandaag hoor…
Morgen weer verder! Dan zijn de slaapkamers aan de beurt!
:lol: :lol: :lol: Nette’s blaas springt spontaan op slot! Van de zenuwen!
Ik leef met je mee meis…ik ken het gevoel maar al te goed! :-*
goed zo deb, toch productief geweest.
Flien, hoe is het bij jou?
ja ik kan me het ook wel voorstellen. Je wil geen teleurstelling… en maar 1 antwoord… Zooo spannend. Meid ik ga heel heel hard voor je duimen!
net nog even een nat pak gehaald…
was de douche aan het soppen en toen ik de kraan van de sproeier aan het schoonmaken was…nou, je raad het al…toen ging de sproeier aan…
Stomme ik…als ik zou vertellen hoe vaak me dat al overkomen is…Ze zeggen dat een ezel zich geen 2 keer aan dezelfde steen stoot…Wat maakt dat mij dan??? :oops:
whahahahaha, dat is echt een deb actie he haha… ik sop de douche altijd bloot hihi… dan ga ik daarna zelf ff douchen… ( nou alleen de kabine hoor,en die sop ik voor ik ga douchen, en dan heb ik de eerste schone douche zelf :lol: )
ik normaal ook…maar was nu met ontkalker aan de slag en daar blijf ik liever niet te lang bij in de buurt…en zeker niet in mijn blote niksie…slaat zo op mijn longen en zonder handschoenen is het ook niet ideaal voor mijn handen…dus wat het met de rest van mijn lijf doet wil ik echt niet weten!
nee oke, dan niet nee… brrr troepie
is nette ondergedoken nu? of ben je de gebruiksaanwijzing aan het spellen meis?
pffff…ik heb het koud…komt vast omdat mijn trui nog een beetje nat is…
nou ik denk dat ze probeert te plassen hihi
trek een droge aan muts
moet ik weer helemaal naar zolder…geen zin in…erg he…
lui ding!
:oops: :oops: :oops:
wat een hoogwaardig geklets hier weer trouwens… :lol:
dit is geen slowchat toch??
neuh…toch??? :mrgreen:
Dit is hartstikke belangrijke informatie die wij graag met elkaar willen delen!
Dus…
Krijg blaren zo…van het duimen voor nette…
ja ik ook… en kriebels in mijn buik… ik hoop het zooo net als jullie overigens
Oh en Marinda zei gisteren toch dat ze zou gaan bijlezen vanaf pag. 13 ofzo? Ik wens haar weer succes!