Nou, het broodworstelen was weer een succes! Nu heeft de Kleine Terrorist de speelgoed mand gevonden… En ja, de inhoud ligt inmiddels door de kamer :roll:
Ben heel benieuwd hoelang het duurt voor ze de bak caviavoer in de smiezen krijgt, dan kunnen we echt lachen :liar:
haha flien0–> heeft leine al last van caviageluiden? Ik wil graag een dwangbuisje in maat 92 haha Nick is ook zo vervelend vooral erg driftig als hij zijn zin niet krijgt mijn mams vond het wel grappig totdat ik geen kus kreeg maar een mep en opa die opving :doh: Heel onvriendlijk maar vond het voor een keer heerlijk om te gaan werken.
wwb–> spannend ga zo je buikkie is bekijken!!! die angst voor bloedprikken met een naald ben ik beetje kwijt door het vele bloedprikken bij nick. Wat betreft je bevalling ze doen toch groeiecho’s?
Dat bevallingsplan gaat dan om banale dingen als zsm van recovery opgehaald worden door manlief en beeb. De beeb nog niet echt wassen en aankleden maar dat samen met vaders op de kamer en de eerste dagen mij en paps heel veel betrekken bij de zorg. Dan ben ik helemaal happy :inlove:
Oeoeoeoe, heb net de camera leeggehaald! Zo een fotobom plaatsen hier
In het showforum natuurlijk!
Oohh wat heb ik nu weer gedaan… 2 kaarten besteld voor het Europees kampioenschap allround (11 januari) waarom ik dat heb gedaan… nou ik wil mijn moeder verassen, die zit geplakt aan de buis als het er voor is, en ze heeft zo vaak gezegt daar wil ik nog wel eens naar toe, dus ik dacht laat ik haar eens verassen, ik ga natuurlijk met haar mee, gaan we samen, oohh jee als ze het maar wel leuk vind…
Soms ben ik wel eens wat te inpulsief hoor, maar dit leek me gewoon een leuke verassing.
Nou, dat is toch hardstikke leuk!!! Oeoeoeoe, zou zo met je ruilen hoor
Heerlijk toch lekker impulsief zijn…
Wat een superplan Nette! Vindt je moeder vast en zeker helemaal fantastisch!
Meiden, ik ben stiekum toch een beetje bang ondertussen…Had net wat bloederig slijmverlies…Zou het allemaal dan toch nog sneller gaan dan ik had verwacht?
Het kan dat het het begin is Deb, maar het hoeft natuurlijk nog niet veel te betekenen. Het kan nu alle kanten op gaan. Helaas kan je er niks van zeggen.
Wel ontzettend klo** dat Rene nu in het buitenland zit. Hoe laat komt hij thuis vanavond? Want dat geeft nu natuurlijk ook onrust.
Anders ff de vk bellen.
En Nette, ik vind het geweldig dat je zo impulsief lief bent! Je moeder zal blij zijn met haar kadootje!
Ik krijg net een sms van Rene dat hij zo gaat opstijgen. Het is 2,5 uur vliegen met dat ding en dan nog een uurtje rijden naar huis. Ik denk dat hij zo rond 8 uur vanavond thuis zal zijn.
Ik denk wel dat het alvast een allereerste aanzet is trouwens. Heb van verschillende mensen ondertussen gehoord dat het waarschijnlijk gaat beginnen met licht bloedverlies wat wel een paar dagen aan kan houden. Ik wacht af. Verder nog geen last ofzo, maar toch he…Het idee dat het “einde” nu echt nadert…brrrr…
Oohh deb, kan me voorstellen dat je een beetje bang bent, wat gaat er nu gebeuren he…en hoe lag gaat het nog duren… gelukkig dat rene rond 8 uur weer terug is, dan zijn jullie weer met zijn 2en, ben ik wel blij om, ben je tenminste niet alleen.
hmm inderdaad wel spannend (en dan niet leuk spannend) Deb. Gelukkig is Rene onderweg weer naar huis.
Als je puf hebt ben ik nog steeds wel nieuwsgierig naar het verhaal van Rene’s toekomstige baas?? hihi…
Oh ja…tuurlijk. Zal ik straks even doen. Nu eerst even zorgen dat er zo gegeten kan worden!
Tot straks!
Nou, dinner is served, dus ik zal ff vertellen…
Kun je je nog herinneren dat Rene afgelopen maart bij deze baas begonnen is als sales manager? Nou…daar is hij aangenomen door iemand die heel veel vertrouwen in hem had. Prima vent ook. Rene zijn baan is op zich ook heel leuk, maar het bedrijf is nogal een apart geval. Het is een onderdeel van een groot beursgenoteerd bedrijf en helaas hoort daar heel wat gekonkel en gedoe bij. Niet echt iets voor Rene…Kennelijk ook niet echt iets voor de man die hem toen heeft aangenomen en die is nu dus voor zichzelf begonnen. Hij biedt nu zijn diensten tegen (zeer goede) betaling aan, onder andere bij Rene zijn huidige baas. Nu is het zo, dat die man Rene graag naar zijn bedrijfje wil halen (maar dat is nu nog geen haalbare zaak, omdat het daar nog niet voldoende liquide middellen zoals dat zo mooi heet voor heeft). Wel hebben Rene en hij met grote regelmaat contact en werken ze “of the record” ook al samen aan enkele grote projecten.
Zodra de eerste fatsoenlijke omzet binnen is, zal hij Rene dan ook een contract aanbieden. Maar goed, da’s dus nog voor de toekomst. Het moet wel eerst allemaal van de grond komen he…
Het biedt Rene in ieder geval errug mooie kansen voor zijn toekomst en da’s natuurlijk wel een fijn vooruitzicht voor hem (en indirect dus ook voor mij).
Da’s het verhaal in een notendop! Vandaag zijn ze dus met zijn tweeen (of nee…met zijn drieen, er is nog iemand met heeel veel centjes bij) naar Denemarken. Rene is daar een tijd terug al geweest om het eerste contact te leggen en die mensen waren dusdanig tevreden, dat ze op zijn voorstel zijn ingegaan. Nu zitten ze daar dus en met een beetje geluk halen ze zo een eerste aanzet voor een mega order binnen.
Hmm…als ik dit zo zit te typen mis ik mijn werk ook wel een beetje hoor…Maar goed, dat zit er voorlopig even niet meer in! Over een paar jaar ofzo weer maar eens zien. Rene houdt me gelukkig regelmatig aan de slag met wat werk voor hem!
Nou…niks meer aan de hand geloof ik…Laten we het er maar op houden, dat mijn lijf in ieder geval ergens mee bezig is. Moet er toch iets van maken he? :roll:
Ow spannende ontwikkelingen bij Rene,… klinkt goed.
En dat lijf van jou. misschien werkt er wel iets, maar is het voorwerk. Hopelijk maakt het je niet te onrustig allemaal. Had je de vk nog gebeld?
Neuh…daar ga ik de vk niet voor bellen…Die hoort het wel als er echt wat is, maar verder niet hoor. Die kan tenslotte ook niet toveren, dus veel kan ze niet voor me doen, behalve naar me luisteren.
Ja dat is ook wel zo, maar ik merkte toen bij mij met die bloedingen dat ik het prettig vond om haar betrokken en deskundige reacties te horen. Zij vroeg er toen ook om dat ik belde bij iedere verandering.
Maar goed, je moet doen waar je behoefte aan hebt, en wat jij denkt dat goed is…
Is je kerel al thuis van zijn dekadente zakenreis hihi??
debke–>spannend zeg dat rene op zakenreis is en wie weet ooit daar begint. Hopelijk zet het nu binnenkort door wel als Rene bij je is natuurlijk.
meiden showmateriaal!! Heb nieuwe buikfoto gemaakt en mijn mannen erop gezet. echofoto komt van het weekend.
Deb; Klinkt goed dat zakencontact van Renee! En is er nog wat meer gebeurd of is het weer afgezwakt? Als ik heel eerlijk ben, ben ik eigenlijk wel benieuwd hoelang het gaat duren :oops:
Marinda; Gespot!
Hier gister weer naar school geweest. Ik moet zeggen dat het wel lekker afleiding geeft. Gelijk een goed gesprek gehad met mijn studentbegeleider. Besloten dat ik op papier terugstap naar het eerste jaar. Dan heb ik veel minder druk om bepaalde vakken te behalen. Iets meer rust, want ik blijf achterstanden opbouwen. Eerst de bevalling, toen het overlijden van mijn vader…
Ik ben trouwens ook opeens niet meer zo zeker dat het raak is. Opeens, terwijl ik gister in bed lag, was heel het gevoel dat het weleens raak zou kunnen zijn helemaal weg. Dan zal mijn lijf er nog wel niet klaar voor zijn geweest, want aan het klussen kan het niet liggen :oops:
Dus, wederom… Laat de :evil: :evil: maar komen en op naar de volgende ronde! Matthijs was ook teleurgesteld toen ik het zei… “Ik heb nog wel zo mijn best gedaan!” zei hij.
Niks meer aan de hand verder meiden…En Flien…ik ben ook benieuwd hoe lang het nog gaat duren…Eerlijk gezegd reken ik erop dat het nog weleens een paar weken zou kunnen duren. Ik hoor en lees toch over het algemeen verhalen van vrouwen die hun mk na de echo gehad hebben, waarbij het kindje al met een week of 6 (dus nog voor het hartje zou moeten gaan kloppen) is overleden. Die krijgen hun mk dus veelal na een week of 11/12…Dat zou betekenen dat het bij mijn nog weleens een flinke poos kan duren, omdat ons beebje bij nog net geen 10 weken is overleden. Maar goed, ook dit is natuurlijk pure speculatie…
Maarre…doe jij eens even niet zo negatief wil je! Jij gaat nu gewoon even verder met hoop hebben hoor! Je zit in ieder geval nog een week voor je NOD. Het kan allemaal nog alle kanten op (zelfs de goede!).
Ik ga in ieder geval gewoon door met hopen voor jullie dat het raak is deze ronde.