:thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove:
Ik ben Debbie, 31 jaar. Ik woon samen met René en we hebben 3 kids, alledrie jongens. Dat zijn Aschwin (bijna 15), Basten (bijna 6) en Finn (1). Ik ben na de geboorte van Finn niet meer gaan werken en ben nu dus fulltime thuis voor de boys. Omdat de kriebels hier toch nog niet voorbij zijn, hebben we besloten te proberen nog een vierde kindje te maken :inlove: .
Ik ben wwb, 33 jaar. Ik ben voorjaar 2008 getrouwd en we hebben een zoon van 5,5 jaar. Ik ben toen mijn zoon 4 was, gaan werken.
In de zomer van dit jaar zijn we verhuist, en hebben we een leeg slaapkamertje, wat wij graag gevuld zien :inlove:
Angel & Luna: Ik ben Angelique 27 jaar uit Rotterdam, getrouwd met Darius (28 jaar), mama van Luna (27-11-2005).
Ik ben thuisblijfmoeder. Mijn hobby’s: m’n dochter m’n 3 katten en 2 aquariums en verder ben ik redelijk internet verslaafd
Wij proberen sinds januari 2007 zwanger te worden
Ik kom dan ook officieel bij de 1e kwartaal 2007 stoppers vandaan (daar ben ik als enige niet zwanger overgebleven)
maar omdat we sinds deze maand (augustus) met clomid (hormonen zodat ik hopelijk een eisprong krijg) zijn begonnen voelt dat voor mij als een nieuw begin vandaar dat ik hier meeklets.
Heej!
Ik ben Flieniemama. Noem mij maar Flien, makkelijker, korter en leuker. Maar goed die naam werd dus niet gepakt bij het aanmelden en doen we het zo!
Ik ben 25 en mama van Leine (op het moment van schrijven 7,5 maanden) een schat van een dochtertje. Liever bestaan ze niet, maar goed dat zegt iedereen van zijn/haar eigen kind!
Ik woon samen met mijn vriend, Matthijs (31), in Rotterdam. Nu sinds een klein jaartje. Leine was ongepland, maar kwam als een heel mooi geschenk!
We willen nu heel graag voor een tweede, maar het vraagt nogal wat handigheid en planning. Ik studeer namelijk nog en het afgelopen jaar heb ik al aardig wat gemist (meer gemist dan wel gedaan) door de zwangerschap. We willen dit zo veel mogelijk voorkomen bij de volgende. Maarja, ik hoeverre valt dit te plannen he…
Owja, verder misschien handig om te weten dat ik soms een beetje hard uit de hoek kan komen, maar ik het echt niet zo bedoel! Ik ben gewoon niet altijd even handig met woorden!
Ik ben Jiska, 29, en getrouwd met Tani. Op 5 mei 2006 is onze dochter Deanne geboren. We zouden het erg leuk vinden als zij over niet al te lange tijd er een broertje of zusje bij krijgt.
Ik ben nette 31 jaar en woon samen met mijn vriend in friesland, samen hebben we 1 zoontje mathijs die op 15-04-2007 geboren is, ik ben fulltime thuisblijfmama en dat bevalt me heel erg goed, en samen zouden we nu graag weer voor een 2de kindje gaan.
Hoi Ik ben dus Heidy, 22 augustus 30 geworden.
2 jaar geleden getrouwd met mijn man.
Ook 2 jaar geleden in ons huisje komen wonen. (nieuwbouw, Vleuten (utrecht))
Ik heb altijd kinder wens gehad, maar wilde dit wel goed plannen, vaste baan goed inkomen etc.
al jaren last van endometriose, waar reeds 2 kijkoperaties voor gehad, vorige maand was de laatste, waarna we de vraag kregen of dat we kinderen wilde. Omdat we dit willen, gaf de gynacoloog géén hormoon preparaat, maar het advies om zsm zwanger te worden.
Het schijnt dat je hierbij zoveel hormonen aanmaakt dat je daarna de endometriose kwijt (kunt) zijn.
En aangezien ik sinds begin Augustus heb gehoord dat ik een vast contract krijg…
Ja… zijn we er maar voor gegaan… nu nog raak schieten he
Ik houd jullie alhier op de hoogte, gezellig met mede stoppers…
Ik ben Yvonne, 32 jaar 3 jaar geleden getrouwd en moeder van dochter Jaimy van 2jaar 4 mnd. We hebben een hondje Sam.
Als alles goed gaat krijgen we er in Mei 2009 een kindje bij!!
Ik ben Christine, 27 jaar oud en mama van Bas (3,5). Ik heb een relatie met Remco (31). Nog niet zó lang maar we kennen elkaar al een hele tijd door en door. Hij was eerst mijn beste vriendje :inlove: (nog steeds trouwens!) Ik werk als Sales Assistant 4 dagen. Remco doet iets hips in de IT. Dit is ons eerste kindje samen, de papa van Bas en ik zijn toen hij net één was uit elkaar gegaan. Remco heeft nog geen kinderen.
missmarm–> Ik ben Marinda een mama van 24 en ben geregisteerd partners met Mark en hebben een zoon Nick van 16 maand. Graag zouden we nog zon boef erbij willen heb eind juli het spiraal laten verwijderen en gaan vanaf augustus voor een kindje. Verder werk is 32 uur bij een grote (zorg)verzekeringsmaatschappij
ik ben groenelimo, 26 jaar en ga voor ons 1e kindje
Ik ben mari en ben 29 jaar, mijn man en ik zijn sinds 2006 getrouwd, en wij willen graag zwanger worden, van de eerste… Ik ben vanaf 2005 van de pil af wegens medische redenen, het is lange weg geweest voor ik wist dat ik uberhaupt zwanger mocht worden, maar nu is het zover en vol optimische gaan we voor 100% voor een klein wonder, hopelijk is het snel zover!
ons showforum, http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=61980
Mogguh!
Om maar even met de deur in huis te vallen…bij mijn vriendinnetje bleek het om een bbz te gaan…Haar man heeft gisterenavond laat nog een berichtje op ons gesloten kletsforum geplaatst terwijl zij onder het mes ging…Ben er een beetje stuk van eerlijk gezegd…
Debke; Jeetje! Ik kan me voorstellen dat je daar een beetje van van je stuk bent. Het komt dan toch wel heel dichtbij he! Maar bij jou zit het allemaal heus wel goed. Althans, daar duim ik voor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
WWB; Die kar is echt gaaf! Ik heb even op de site gekeken en ik zie echt leuke loop/duwkarren ook! Ik denk dat ik daar mijn weg wel kan vinden
Andere mensen mogen lekker Duplo en LP geven…
Hier ben ik nu ziek, Leine heeft me aangestoken! Ik baal als een stekker, want vanavond gaan we naar Marc Marie Huijbregts. Hopelijk ben ik genoeg opgekikkerd tegen die tijd!
Verder gaat het hier de goed kant op he, richting de NOD… Ik ben erg benieuws! Ik ben erg benieuwd wat het gaat worden, maar nu zal ik nog wel helemaal niks merken… Merk alleen wel dat vriendlief een beetje “moeite” heeft met het verplicht klussen. Maar goed, we proberen het leuk te houden!
Deb, tjee wat heftig! Meid, ik kan me voorstellen dat je er ondersteboven van bent! :hug: :hug:
Flien, dan moet je een party geven van janbibejan, dan kan je die leuke (maar wel dure) spullen cadeau doen. (misschien opa en oma uitnodigen op de party haha)
Ik vind het fantastisch spul, al heb ik er geen party’s meer van. Het is gewoon erg prijzig, al is het geweldig, en tijdloos, en bijna onverwoestbaar etc etc
Hier bij de internist geweest vanmorgen. Ben weer goedgekeurd.
Ik vond mijn bloeddruk nogal laag ( 98/71) maar ze vond hem prima.
Haha, nou 1 ding vind ik wel genoeg! Ze heeft al zoveel speelgoed… Daarom dat ik nu ook echt ga reguleren wie wat geeft!
Ik heb trouwens iets heel slechts ontdekt! Chocogolven van Verkade… Chocolade koekjes met nog meer chocolade er over heen!
niet vertellen die dingen hahaha. ik ben toch al een chocolatoholic.
en je hebt gelijk, speelgoed is niet normaal, hoeveel ze dat krijgen.
Hier nog een chocaholic!!! Echt… Heeft helemaal niks te maken met ongesteld moeten worden hier!
Inderdaad, speelgoed… Ze krijgen zoveel! En dan allemaal van die herriedingen op batterijen. Ik vind V-tech bijvoorbeeld echt vreselijk :oops: Daar speelt ze op het KDV maar mee!
Ik weet zelf hoelang en hoeveel plezier ik van Duplo heb gehad, vandaar dat ik daar echt voor gevallen ben.
Hey allemaal,
Deb wat een vreselijk nieuwtje van je vriendin, kan me voorstellen dat je daar stuk van bent :hug: :hug: :hug:
Flien, tuurlijk, we gaan samen deze ronde in, en tellen samen af, ik ga heel hard voor je duimen ok, wij willen nu ok wel eens bij de zwangeren horen he we gaan ons best er voor doen ok, en beterschap dat je je snel weer goed voelt.
WWB, alles gelukkig weer goed gegaan bij de internist, en als zij het goed vind dan zal het goed zijn toch :thumbup:
Vanmorgen gingmijn vriend nog al vroeg de deur uit dus ik dacht kruip nog even lekker mijn bedje in, na een kwartier hoorde ik mathijs huilen (dat doethij echt nooit) dus vond het wel gek, maar hoopte dat hij weer zou gaan slapen, niet dus… ik heb hem opgehaald, en hij mocht lekker bij mij in bed, zo hebben we nog tot half 10 :oops: in bed gelegen, daarna er uit, toen ik met mathjis bezig was om uit te kleden vond ik hem nog al warm aan voelen, hij zweete helemaal ik schrok er wel van, dus even getemperatuurt en 37.5 (dat is nog wel goed he,) ik dacht zelfvan wel enniet echt hoog toch… mathijs viel zelfs tijdens het uit kleden in slaap op de commode… echt dat gebeurd nooit, mathijs kwam wat sloom over, maar was er toch wel goed bij want hij zag wel dat ik iets liet vallen en moest lachen, maar ik heb mathijs helemaal liggend aangekleed, mathijs heeft wel goed gegeten en gedronken gelukkig, maar ik zit dan meteen in de zorgen van oohh jee hij zal toch niets hebben, en nu speelt hij, maaris wel een beetje huilerig, dus we doen wel lekker relaxt vandaag, als het lukt… want om half 1 komt mijn vriend thuis omdat hij om half 3 vanmiddag zijn contract mag komen tekenen bij zijn nieuwe werk, en mijn moeder komt zo ook nog langs gezellig he, zitten we tussen de middag gezellig met zijn 4en broodje te eten.
Dus ik ga nu even wat opruimen, want mijn moeder komt zo, het word een gezellige dag :dance:
Mathijs heeft ook zoveel speelgoed, maar zo ben ik van de nopper, die hadden wij vroeger ook en ook zoveel mee gespeelt.
En praat niet over chocolade… oohh kan er niet van af blijven, maar het moet, want ik wil een paar kilo kwijt, en ben er al 4 kwijt, dus gaat goed, en dan gaan jullie me lekker maken met chocopraatjes :drool: gelukkig heb ik het niet in huis
flien–> fijn dat leine opknapt!
wwb–> lekker geshopt dus ook al positiebroeken of is dat nog niet nodig?
Deb–> Dat is schrikken zeg! Hopelijk mag je vriendin snel opknappen en weer groen licht krijgen. Voor jou lijkt het me nu extra moeilijk omdat je al een “naar” gevoel had oor jezelf. Hoop echt dat je een mooi kindje te zien krijgt.
Ik krijg volgende week een echo woensdag op mijn vrije dag mark heeft een adv dag gekregen ervoor!
Nick moet toch even naar de dokter ze willen hem toch even zien en beoordelen ben benieuwd vind het toch wel beetje engig al zal het vast niks zijn.
groetjes!!
Nette; Hopelijk wordt Matthijs wat minder hangerig nu… Ach, soms is een hangdagje toch ook wel lekker?!
Marinda; Ik kan me voorstellen dat je het toch een beetje eng vindt!
Hier ben ik enorm aan het mutsen… Ik heb de vloer van de keuken gedweild en nu kan ik dus niet een boterham klaarmaken, omdat de vloer nat is! Net al gaan stofzuigen zonder een stofzuigerzak erin te doen :? Gaat dus helemaal goed hier!
haha fien gaat zeker goed :wall: Voel je je al wat beter? Volgens mij heb jij een heel net huis zovaal poetsen en stofzuigen. Doe het je niet na ben nu begonnen met enorme berg was daarna beneden stofzuigen etc en van weekend boven stoffen en zuigen etc.
Nou, het is meer dat wij een vreselijk stoffig huis hebben. We wonen in de grote stad, vlak bij de ring en ook de Botlek ligt niet ver weg. Dat merk je echt in huis! Ik kan stoffen en een uur later ligt er weer een berg! Ik moet dus wel, want anders hebben we binnen no-time hier allemaal stoflongen!
flien–> wat een werk lijkt me dat! Hier hebben we een vogel maar 2 keer per week stoffen en af en toe even bij haar stofzuigen is voldoende.
Nick heeft allerlei virusjes te pakken niks ernstigs hij is zijn weerstand aan het opbouwen en pakt alles op op het kdv :mrgreen:
Deb: Jeetje wat een naar nieuws van je vriendinnetje! Hoe is het met haar ondertussen? Verdrietig zeg! En hoe gaat het met jou, lastig zeker nu je zelf ook zwanger bent?
Flien: Beterschap, en ondertussen nog door blijven poetsen… Lijkt me erg vervelend als je zo bezig bent door je huisomgeving! Wel fijn dat Leine weer beter gaat…
wwb: Fijn dat je weer goedgekeurd bent. Bloeddruk inderdaad laag maar als je je er zelf goed bij voelt, prima toch? Hoe voel je je verder, echt zwanger?
Nette: Beterschap met Mathijs, wat klinkt het eng. Hopelijk is hij vandaag weer wat beter te pas! En wanneer mag je vriend beginnen bij zijn nieuwe baan, heeft hij er zin in?
missmarm: Nick ook al ziek, wat heeft hij? En volgende week een echo! Wat spannend zeg, lief dat je vriend meegaat!! Hoe voel jij je?
Iedereen gehad boven me… Nu ben ik!
Mis mijn kindje ONWIJS! Hij is dit weekend bij opa en oma geweest op de camping, laatste weekendje. En nu sinds dinsdagmiddag bij zijn vader tot vrijdag dan mag ik hem weer ophalen! Ik mis hem zooo!!!
verder zit ik nu rond dag 24 ongeveer van de cyclus… Ben zoo benieuwd hoelang t zal duren. Heb vannacht gedroomd dat ik zwanger zou zijn. Eerste keer dat ik er zo’n soort droom over had…
Hey allemaal,
Met mathijs gaat het nu wat beter gelukkig, alleen slaapt hij wel vaker dan we gewend zijn, mischien een sprongetje… :think: gister was hij inderdaad wat hangerig en huilerig, maar is erg verwend met knuffels en op schoot zitten hoor, hij at en dronk gelukig goed, en mathijs heeft gister goed fruit gegeten dus vitamintjes krijgt hij wel mathijs eet elke dag fruit :thumbup:
Deb, hoe gaat het met jou meid…trek je het allemaal nog wat… :hug: :hug: :hug: mis je hier wel, maar doe lekker rustig aan hoor.
Christine, mijn vriend heeft heel erg veel zin in zijn nieuwe baan, hij kwam gister zo blij en opgewekt daar van terug, 1dec kan hij bij zijn werk nu weg, en mischien wel 2 weken eerder, kan me voorstellen dat je je zoontje mist, dat is ook best lang zonder hem, maar als hij het naar zijn zin heeft, maakt het toch wel iets goed toch…, spannend toch wel he met je cyclus, en die droom…zou toch super zijn als het waar is he.
Verder heb ik vanmorgen dat super mooie bed besteld voor mathijs, hij is in de aanbieding dus vandaar dat we het nu besteld hebben, het bespaart ons toch weer 100 euro, verder ben ik aan het kijken voor spullen die er bij passen, maar voordat mathijs een nieuwe kamer krijgt duurt nog heel lang omdat wij eerst moeten verbouwen, maar goed voorpret is altijd leuk toch… al is het wel erg ver van te voren, maar dat geeft toch niets…
We zitten hier nog steeds te wachten op de offertes, wat duurt dat allemaal lang… had zo gehoopt dat we dit jaar nog konden beginnen, maar dat zie ik nu echt niet meer zitten… zal wel volgend jaar pas worden… nou ja dat geduld moet ik dan maar hebben he, mischien denk ik wel veel te simpel hoor maar een offerte is toch zo gemaakt, daar hoef je toch geen 3 a 4 weken over te doen… we hebben er nu 1ntje binnen, en als ik zie wat daar op staat, denk ik nou dat heb je toch in een kwartiertje op papier staan :think: nou ja we wachten het wel af.
Uuhh verder heb ik geen nieuwtjes meer.
Meiden, ik heb geen tijd meer voor uitgebreide reacties. Ik heb te veel op andere topic’s gehangen vandaag.
Morgen weer een dag.
Wil nog wel even kwijt, dat ik me zorgen om je maak Deb. Die echo van jou komt echt wel goed. Je bent hartstikke zwanger hoor! En dat het nu zo anders is kan hele simpele andere verklaringen hebben (je weet bijvoorbeeld niet hoe het is om zwanger te zijn van een dametje) :hug: :-*
Geen zorgen maken om mij hoor meiden! Het komt echt wel weer goed met mij! Heb me voor nu voorgenomen om het hele gebeuren maar gewoon een paar daagjes opzij te zetten. Het worden drukke dagen voor me (morgen Rene jarig, boodschappen doen en 's avonds een bruiloft, zaterdag moeten er taarten gebakken worden en gaan we 's avonds uit eten en zondag vieren we voor familie enzo de verjaardagen van Aschwin en Rene), dus dat “opzij zetten” zal wel lukken.
Nu maken we (de juni 06 stoppers dus) ons vooral heel veel zorgen om ons vriendinnetje. We hebben tot nu toe niks meer gehoord sinds haar man heeft doorgegeven dat ze onder het mes ging…Vermoedelijk ligt ze dus nog in het ziekenhuis. Ik kan me heel goed voorstellen dat haar man andere dingen aan zijn hoofd heeft dan ons informeren natuurlijk, maar wij zijn wel erg ongerust…En dat spookt toch ook wel door je hoofd hoor…Heb met mijn schoonzusje een aantal jaar geleden een bbz van dichtbij meegemaakt en ik weet wat een ellende dat met zich mee (kan) brengen…
Wat mezelf betreft…Het lijkt erop dat mijn energie langzaam aan het terugkomen is. Gisteren zowaar weer eens wat zinnigs gedaan. Vandaag nog niet overigens (behalve dan Rene zijn verjaardagskado, een dagje kitesurfen, geregeld). Ik ga zo de keuken in. Hutspot voorbereiden voor straks en dan nog even stofzuigen en dweilen want da’s hard nodig.
Om een lang verhaal dus kort te maken: Geen zorgen om mij, het gaat goed hier!
Jullie zijn wel lief dat jullie aan me denken :-* :-* :-*
sorry, heb jullie n beetje verwaarloost…
ga na t weekend alles weer bijhouden, heb ook nog nix gelezen :eh: …
maar hier loopt t allemaal niet zo heel lekker, veel gewerkt, mn zwager ant helpen verhuizen en mn man zn oma is eergister opgenomen in het ziekenhuis met n hersenbloeding, en ligt nu nog aan de beademing… :shifty:
maar na t weekend beloof ik ga weer meepennen…
deb–> Fijn dat het toch best ok gaat en kan me voorstellen dat het spannend is mijn buikje groeit niet meer en na die val maak ik me ook en beetje zorgen. Alvast gefeliciteerd en maak er een paar leuke dagen van. Wanneer en hoelaat heb je echo?
Groenelimo–> wat een narigheid, is er wel kans dat ze nog hersteld?
Hier een flinke tegenvaller financieel had gehoopt de komende maanden 200/300 euro p/maand te kunnen sparen voor Nick zijn kamer helaas eerst no-claim terugbetalen 187 euro!!! Daarna gaan onze maandlasten omhoog voor het verbouwen dan is veel kunnen sparen grotendeels voorbij. :wall:
ze moet t nu zelf doen, maar als ze niet zelfstandig gaat ademen, dan is er ook nog kans op longontsteking…
vanavond ging t minder goed als vanmiddag met reageren.
vanmiddag reageerde ze nog op prikkels en vanavond iets minder, artsen zeggen dat t wel even kan duren