Blurgh, ben ziek!!! Leuk dus zo tijdens de klusdagen :? :? :?
(Sorry, even klagen :oops: )
Flien–> hopelijk kunnen jullie nog wel klussen en heel veel beterschap. Dat je maar snel mag opknappen!
Nou lig heerlijk in bed. Matthijs is thuis gebleven om voor Leine te zorgen,maar nu mag ik voor 12 uur niet uit bed van hem… Gelukkig heb ik ook internet op m’n mobiel. Heb alleen de enter nog niet gevonden. Dus maar even zo:
Deb, ik heb toen ik zwanger was van Leine ook nooit kwallen gehad. Wie weet, wordt het een dame!?
Groenelimo, aaj… Dat is niet zulk mooi nieuws. Hopelijk knapt ze gauw op!
@Flieniemama wrote:
Deb, ik heb toen ik zwanger was van Leine ook nooit kwallen gehad.
he nee dat hoop ik ook niet, laat die vieze beesten maar in de zee haha…
Nee hoor meid ik snap je, moest gewoon ff lachen!
Beterschap, en lief van Matthijs dat hij thuis is gebleven. Geniet maar ff van je rust!!
Groenelimo, wat een rotnieuws zeg, hopelijk knapt ze snel op, want het is niet niks he.
Missmarm, dat geld ook altijd he. Ik baal ook zo dat onze reserves zo op zijn. Bah!!
Deb, van harte met je Rene. Feliciteer hem ook maar namens mij!
En een druk maar hopelijk gezellig weekend krijg je. Ga je je uitleven op de taarten? Krijg namelijk altijd honger als ik je hoor over taarten hihi.
En heb je al iets gehoord van je vriendinnetje of haar partner?
Ik heb gisteren een doos positiekleding gehad van mijn vriendin, en ik paste er wel wat dingen van. Oa een super leuk spijkerrokje. Echt geweldig. Dat hangt nu gestreken klaar om zo aan te schieten met een zwarte legging. Ben ik weer flitsend vandaag.
OOk nog 3 andere broeken en een enkele shirts. Een ervan is zooo gaaf. Helemaal zwart, en op de buik staat in het wit: One in the oven.
Ik vind het geweldig!
Dadelijk mijn kast leegtrekken, en alleen de positiedingen erin. Want de gewone dingen pas ik niet meer (en ik wil ook niet dat die uitlebberen ofzo)
Hey allemaal,
Deb, fijn wat van je te horen hier, en je hebt inderdaad goeie afleiding, en wat heb je een super mooi kado voor rene geregeld zeg, zal hij vast super de super vinden, en gefeliciteerd met rene en aschwin, en dan duurt het niet lang meer en je hebt je echo, ik hoop zo voor je dat je dat rust geeft.
Groenelimo, oohh jee veel sterkte met de oma van je man.
Missmarm, dat valt inderdaad dan erg tegen he, mischen kleine beetjes sparen, ik spaar van 2 euro munten, gaat niet snel maar als je het volhoud hebt toch zo een mooi bedrag bij elkaar gespaart hoor.
Flien, beterschap en ik hoop dat je je snel weer beter voelt, en ik hoop dat het jullie klussen niet in de weg staat.
Ok, hier gaat alles net even anders dan gewend, mathijs is nog steeds wat huilerig, en werd gisteravond toen wij naar bed gingen ineens zomaar huilend wakker en riep om mama, ik ben naar hem toe gegaan en hij stond in zijn bedje, ik heb hem opgepakt, ben op zijn kamertje gebleven, en heb hem getroost, daarna weer in zijn bedje gelegd, en toen is mathijs lekker gaan slapen, mischien een sprongetje… maar hoe lang duurt dat dan…
Vanavond moeten we op verjaardag en heb er helemaal geen zin in, de broer van mijn vriend is jarig, de hele famillie komt en natuurlijk ook de famille van zijn vrouw, en die ouders zijn echt raar en vreemd, haar moeder kan of wil niet stil zitten dus die loopt de hele tijd rond, die kan nog geen 2 tellen zitten of ze staat al weer, en ze heeft ook nog eens smetvrees nou bedenk dan maar eens hoe dat gaat, echt ik word helemaal kriegel van dat mens, ik denk de hele tijd van ga toch eens zitten en doe niet zo panisch, als je dat mens haar gang laat gaan loopt ze dus de hele avond met een emmer sop alles schoon te maken, ze kan geen kruimeltje zien want dat MOET weg, en ik kan daar echt niet tegen he, en dan mathijs die mee moet en daar dan op bedje moet, en dan later weer uit bedje en mee in de auto, echt ik vind het niets, maar het lijkt gewoon alsof niemand dat begrijpt, iedereen zegtnou dat kan toch wel dat is toch niet erg, terwijl ik zo iets heb van mathijs moet in een vreemd bedje, in een vreemd huis, op een vreemde kamer, en dan later op de avond weer wakker maken wat mij helemaal tegen staat ik heb mathijs nog nooit waker gemaakt, dan weer mee de kou in, in de koude auto, nee ik vind dat dus niets, maar omdat niemand dat begrijpt en iedereen zegt joh valt wel mee, doen we het dan maar weer, ok sorry beetje zeur verhaal geworden.
Nette, ik ga niet tegen je zeggen dat het meevalt, en zo, want het staat je duidelijk erg tegen.
Ik heb het ook gedaan. Mijn zoon uit bed gehaald, en met de auto naar huis. En het ging altijd goed. Hij sliep zo weer verder. Maar het was in zijn geval geen vreemd huis, maar dat van een goede vriendin, waar hij dus overdag ook veel speelde en middagdutjes deed. Maar ik vond het ook altijd enorm zielig om hem wakker te maken. en dan wil iedereen zo’n slapende hummel aandacht geven. Dat vond ik zoooo zielig.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is, dat het vaker je eigen gevoel is dan dat het daadwerkelijk niet goed is. Maar jouw gevoel is wel degelijk belangrijk indeze. Het gaat om JOUW kind, en daar kan iedereen een mening over hebben maar dit voelt voor jou niet fijn.
Ik snap je wel hoor! Nu mijn zoon groter word doe ik het niet meer (maar dat komt omdat die vriendschap op de klippe is gelopen en omdat wij nu geen auto hebben), dus hoe het nu zou zijn weet ik nietl.
Succes vanavond! Denk maar dat je er na een avondje af bent.
Hi!
wwb, deze keer hou ik het beschaafd met de taarten…Heb er nu gewoon geen tijd voor. Het wordt een lekkere zelfgebakken appeltaart denk ik en ook een zelfgebakken kersentaart. Altijd lekker. Bij de volgende gelegenheid maak ik wel weer iets bijzonders (sinterklaas ofzo).
Nette, meis ik kan me je gevoel helemaal voorstellen…En toch…toch doe ik het ook wel hoor. Vanavond bijvoorbeeld gaat het ook weer het geval zijn. Basten en Finn gaan naar mijn schoonmoeder terwijl Aschwin hier thuis zijn feest voor vrienden geeft en wij naar een bruiloft gaan. Als wij weer naar huis gaan, gaan we eerst Basten en Finn ophalen en dan zullen ze best wakker worden als we ze weer meenemen. Finn mag dan lekker zijn slaapzak aanhouden (lekker warm) en voor Basten hebben we zijn winterjas en een fleecedeken bij de hand in de auto. Als we dan eenmaal weer thuis zijn, slapen ze ook zo weer. Eigenlijk probleemloos.
Ik weet alleen niet of Finn wel “echt” gaat slapen bij oma. Ik denk dat we daar zijn campingbedje maar gewoon in de woonkamer neerzetten, zodat hij daar in kan gaan slapen (of oma hem daar makkelijk in kan leggen als hij op schoot of op de bank in slaap valt).
Over het algemeen vinden kinderen dit soort dingen wel prima. En ik denk altijd maar…zolang je het niet iedere dag zo doet, zal het echt geen kwaad kunnen hoor.
Ik hoop voor je dat Mathijsje weer snel een beetje in zijn normale doen is trouwens! Zit hem niet gewoon een griepje ofzo onder de leden?
Flien, beterschap meis! Enne…kwallen? Nee, die heb ik ook niet gelukkig! :mrgreen: (grapje hoor, ik snap wat je bedoelt!)
Groenelimo, getver wat een rotsituatie nu even voor jullie…Sterkte hoor! Ik hoop voor jullie dat het allemaal weer op zijn pootjes terecht gaat komen.
Marinda, jij maakt je dus stiekum ook een beetje zorgen? Niet doen hoor! Toen ik zwanger was van Aschwin heb ik een ongeluk met mijn brommer gehad en ben toen echt heel hard gevallen. Aschwin heeft daar beslist niks aan over gehouden (alhoewel… 8) :lol: )
Ik mag maandag trouwens om 15.00 uur pas. Dat wordt nog een lange dag wachten dus.
Goed…toen zat ik nog steeds op de pc en ik moet echt nog een en ander doen hier. Ik kom later weer!
Dikke kus!
Debke–> klinkt heerlijk die taarten!! Ben erg van dat soort dingen bak zelf heel graagmaar dat is helemaal niet goed. Eten met zijn 2en alles op! Dat zorgen maken bij mij is ook lekker zinloos inderdaad hoor heb met Nick een autoongeluk gehad met 20 weken flinke klapper gemaakt en helemaal niks aan het handje. Toch vind ik het nu ook spannend hoor voel niks merk niks buik staat stil, maar je zal hopelijk zien dat we beiden ons voor niks zorgen maken.
wwb–> Buikfoto!!! Leuk en lief dat je wat gekregen hebt. Helaas hier geen zwangere vriendinnen. Moet helaas alles zelf kopen. Vind ik heel errug :liar: . Als jij weer werkt dan kan je toch weer wat reserve opbouwen voor de 2e er is?
flien–> Hoe is ie nu?
Nette–> wij nemen Nick altijd mee en hij slaapt dus graag in het campingbed vind het niet erg wordt nauwelijks wakker en slaapt thuis als hij wakker wordt zo verder. Heeft mathijs dat niet?
Dank je meiden, jullie doen het dus ook zo,
Missmarm, mathijs is eigenlijk erg makkelijk met slapen alleen ergens anders gaat het soms wat moeilijker, mathijs is het probeem ook niet hoor ik denk eerder zijn mama die overal weer te veel over na denkt en die het gewoon zielig vind en nu helemaal nu mathijs niet helemaal super lekker in zijn velletje zit.
Deb, mathijsje kan inderdaad ook best een griepje onder de leden hebben hoor, ik weet het niet, hij is wat huileriger dan normaal, mathijsje huilt eigenlijk nooit, alleen sinds een paar dagen.
Komt vast wel goed hoor vanavond, maar doe dit nooit… dus ben er wat onwennig mee snap je…
En nu ga ik eens bezig mijn siepelhachee maken :drool:
Debke–> klinkt heerlijk die taarten!! Ben erg van dat soort dingen bak zelf heel graagmaar dat is helemaal niet goed. Eten met zijn 2en alles op! Dat zorgen maken bij mij is ook lekker zinloos inderdaad hoor heb met Nick een autoongeluk gehad met 20 weken flinke klapper gemaakt en helemaal niks aan het handje. Toch vind ik het nu ook spannend hoor voel niks merk niks buik staat stil, maar je zal hopelijk zien dat we beiden ons voor niks zorgen maken.
wwb–> Buikfoto!!! Leuk en lief dat je wat gekregen hebt. Helaas hier geen zwangere vriendinnen. Moet helaas alles zelf kopen. Vind ik heel errug :liar: . Als jij weer werkt dan kan je toch weer wat reserve opbouwen voor de 2e er is?
flien–> Hoe is ie nu?
Nette–> wij nemen Nick altijd mee en hij slaapt dus graag in het campingbed vind het niet erg wordt nauwelijks wakker en slaapt thuis als hij wakker wordt zo verder. Heeft mathijs dat niet?
Ja tuurlijk snap ik dat Nette! Ik heb het al verschillende keren gedaan en nog vind ik het niet altijd even “prettig”.
Je zult zien dat het goedkomt en als het onverhoopt toch niet mocht lukken met Mathijsje, heb je meteen een mooi excuus om op tijd weer naar huis te gaan toch?
Je moet trouwens binnenkort eens een lijstje maken met alle wnf stickers die je nog mist voor het stickerboek van Mathijs. Ik heb hier stapels liggen en dan kan ik kijken of de goeie er voor je tussen zitten en naar je toesturen he!
Nou, ik heb de keuken uitgemest (wat een zooi kwam daar uit!). Heb nu tenminste weer ruimte in mijn kastjes en da’s wel zo prettig nu er weer eens verjaardagsboodschappen gedaan moeten worden!
Nu wordt het tijd voor een rondje met de stofzuiger en dan ben ik klaar voor vandaag…Oh nee! De wc’s moeten ook nog even een poetsbeurt!
Vlieg weer!
Kus Deb
Je hebt het er maar druk mee deb, en die taarten klinken lekker hoor,
ik za je na het weekend de nummers van de stickers wel even door geven ok, maar we moeten er best nog wel veel, ik stuur je na het weekend even een pb met de nummers ok, want 1nov is het afgelopen he, ik hoop dat je een heleboel hebt die wij nog niet hebben, enne heel erg bedankt voor het sparen voor ons he :-*
Ik ga weer verder… :drool:
Hier gaat het echt steeds beroerder… Pfff, lang geleden dat ik voor het laatst echt ziek ben geweest! Heerlijke voorhoofdsholte ontsteking!
Belde net ook een vriendin van mij dat haar zoontje morgen naar huis mag. Die was van de week opgenomen in het ziekenhuis met adem te kort. Naasst hun ligt weer het kindje van andere vrienden met hevige uitdrogingsverschijnselen :? Gaat dus lekker hier!
Pfff, ik duik mijn bed weer in! Mijn hoofd barst zo ongeveer uit elkaar…
Flien, beterschap!!
Deb, je klinkt alweer een beetje beter… Succes met de taarten en boodschappen!
Nou, hier nogsteeds aan de snotter…
Bellen de schoonouders opeens dat ze in Rotterdam zijn. Laat ik nou echt totaal geen zin hebben in mijn schoonfamilie :oops: Ben nog aan het overpeinsen of ik een koortsstuip ga faken, of dat ik braaf mijn detentie uit ga zitten 8)
flien–> Nog koorststuipen gehad Begint de griep al over te gaan?
Debke-> heb je nog taart over??? Ik doen bijna alles voor zoetigheid de afgelopen dagen hihi.
Leine heeft me uit de brand geholpen! Die had onverwacht een giga poepluier, dus ik ben gauw naar huis gelopen! gelukkig woont schoonzusje op 5 minuten lopen…
Maargoed, de jaarlijkse discussie over Sinterklaas was weer flink opgelaaid en daar word ik toch zo gek van!
Hier is de griep enzo weer bijna weg. Alleen nog last van mijn keel en stem en een volle neus!
Hoe is bij jullie trouwens de overgang naar wintertijd verlopen?! Leine heeft het echt super gedaan! Die is nu pas wakker…
flien–> Goed van Leine haha Wat voor discussie hadden jullie over sinterklaas?? Hier willen schoonouders het altijd ergens in het weekend doen en mijn ouders op 5 december. Dit jaar kan alleen het weekend erna niet op zondag want dan is mijn paps jarig!
Hier waren net mijn ouders op visite erg leuk zo vaak komen ze niet hier. Gaat Mark naar bed heeft een kater :wall: Straks maar eens even flink wat ervan zeggen vorige week had ik een mega slaaptekort maar ben ik ook netjes blijven zitten terwijl zijn ouders er waren. Ben best boos. Snachts een vent smorgens een vent!
Ga nu maar even uit frustratie de was wegwerken zodatik hem daar ook mee kan plagen erg he :mrgreen:
Owja… Matthijs is daar ook altijd zo sterk in! Katers hebben… Maarja, die heeft na 3 drankjes al een kater… Vandaag heb ik hem om 12 uur uit bed geplukt. Uitgeslapen of niet, dan ga je vanavond maar een uurtje eerder op bed!
Leine is een beetje aan het piepen en ik ben me toch misselijk! Echt niet normaal… Dan ga ik toch stiekem hopen op een zwangerschap… Maar goed, we merken het wel!
heej lieverds… kwam ook me neus weer eens laten zien… mijn laptop is kapot… het kabeltje wat van grafische kaart naar beeldscherm gaat is ’ lam’ dus hele vreemde dingen gebeurde er ineens met het beeldscherm, en nu doet ie het nie meer…
dus zit ik op zolder aan de gewone pc… jullie geklets even na te lezen…
Mijn mannetje heeft gelukkig nooit een kater… drinkt wel eens een whiskey of bacardi… maar dat drinkt ie niet door zeg maar.
@flienie… hoe voel je je nu? voorhoofdsholte ontsteking weg? misselijkheid geworden?
@nette beterschap met je mannetje, of is ie al weer beter?
Hoe was je hachee… ben ik eigenlijk wel benieuwd naar…!
@WWB… Kan ondertussen ook wel wat kleren gebruiken… dus moet helaas (en dat vind ik echt!) maar eens gaan shoppen voor kleren… heb je al een foto gemaakt van je buikje?
@debke… je mag je overgebleven taarten sturen naar missmarm en mij hoor… en lekker dat je keuken weer eens opgeruimd is? moet bij ons ook maar weer eens gebeuren… zou vast wel wat over datum vinden
@groene limo… sterkte met de oma van je mannetje :hug: :kaars: