Augustus 2008 stoppers deel III

Meiden, volgens mij ben ik mezelf helemaal gek aan het maken! Mijn ticker staat op 30 dagen, maar als ik alle tekenen moest geloven (oa temperatuur en slijm) dan heb ik mijn ei eerder gehad en dus een kortere cyclus dan 30 dagen.

maar nu ben ik allemaal misselijk, is mijn reuk weer heel sterk (ondanks de verkoudheid) en ben ik vreselijk chaotisch. In dat laatste herkent een vriendin van mij mijn grootste kwaal van de zwangerschap van Leine. Maarja, de borsten voel ik niet en het zou toch nog veel te vroeg moeten zijn?! Ik bedoel… Het lijkt me dat er nog niks ingenesteld is enzo… Pffff, ben erg nieuwsgierig nu!

Oei Flien, wat ontzettend spannend. Ik had ook al duidelijke zwangere klachten voor de test (al ver voor de test). Het kan dus wel.

Ik duim voor je!!!

Als je nu al zwanger bent, heb je duidelijk hulp van boven gehad he meid! Hij kende je wens!

Heidy, balen van je lappie! En een buikfoto, tjee goed dat je het zegt. Heb ik nog niet gedaan. Ga ik manlief dadelijk opdracht voor geven (maar nu is de buurjongen hier aan het spelen, dus dan vind ik dat raar)

Missmarm, mijn man kan ook zo doen als hij een kater heeft. Alles moet wijken, want hij is zielig. Grrr hihi… Mannen :evil: :smiley:

Deb, ik hoop dat het gezellig is, en je taarten in de smaak vallen.

Maar ik ben zo bang om mezelf gek te maken en dan vervolgens nog een keer zo vreselijk teleurgesteld te zijn (net als vorige keer)… Pfff, ik wou dat ik de tijd vooruit kon schuiven. Al is het maar een weekje, dan kan stiekem al een keertje testen. Gewoon voor het gevoel om te testen… Aaaaargh, mijn geduld wordt weer op de proef gesteld!!!

Hoe is jullie weekend geweest meiden?

Ik ga morgen midweekje naar Lochem… DUs ben er ff niet.

Vanaf volgende week weer terug en zal ik weer wat regelmatiger langskomen :slight_smile:

En binnenkort misschien wel goed nieuws, ik had een Persona geleend van vriendinnetje en mijn olvulatietest was licht positief (ja, toch maar gedaan haha) dus we hebben wat te doen tijdens de vakantie :wink:

Fijne week, lief zijn en tot vrijdag! :slight_smile:

flien–> spannend duim ontzettend voor een mooi resultaat binnen een paar weken. Ik had helemaal geen klachten buiten een "raar"gevoel dat had ik bij Nick ook. Het zou dus kunnen.

christine–> fijne vakantie!

Heidy–> begint bij jou je buikje al te groeien?? waarom vind je shoppen zo erg?

Hier iets grotere borsten al( Helaas hier :oops: ) en buikje lijkt ondanks het kilootje minder toch gegroeid.

Verder alles pirma Nick brabbelt flink, de nieuwe woordjes gaan best snel. Ook is hij helemaal blij met zijn konijn al is hij erg snel afgeleid.

Christine, fijn een weekje weg. Heerlijk. Geniet ervan. En maak maar een mooi kindje hihi…

Flien, ik snap dat je er niet op wil rekenen want dan is de teleurstelling groot als het niet lukt he. ik hou mijn mond wel met hoopvolle zaken, oke!

Maar ik duim wel voor je :-*

Missmarm, hier ook vollere borsten hoor, en mijn buik is ondanks de -4 kg ook naar voren komen staan. Ik heb al echt een bollinkje, alleen heb ik zoveel buikvet dat alleen de kenner (ik en mijn man haha) dat zien.

Mijn s.moeder zei zaterdag: wow wwb, jij word echt dik. Nou ze bedoelde het goed, maar het kwam er wel heel rottig uit. Ik zei maar een beetje sarcastisch, dat word nog wel erger.

Christine; Veel plezier!

Marinda; Vollere borsten? Whoops… Daar was ik hier ook niet zo blij mee idd… Maar verder wel een groeiend buikje?! Leuk!

WWB; Tja, gek he, hoe je van de raarste zaken hoop krijgt. Maar goed, ik ga begin volgende week al een keer testen :oops:

Pfff, nou wat een omslag hier gehad zeg! Gisteravond is echt 1 groot drama geworden. Ik herken mezelf totaal niet. Ik reageer zo anders op tegenslag of dingen die moeizaam gaan. Gisteravond zijn er een koffiekopje en telefoon gesneuveld en de afstandsbediening heeft ook door de kamer gevlogen. Ik schaam me rot!

De feestdagen-planning brengt hier zoveel stress met zich mee op de een of andere manier. Ik zie er heel erg tegenop, mijn vader leefde er altijd vreselijk naartoe en ik ook.

Anyway, ik wil met kerst de familie van Matthijs hier uitnodigen. OA omdat we op 2e kerstdag naar Italie vliegen. Maar Matthijs die zegt al bij voorbaat dat dat niet gaat gebeuren. Sinterklaas is al helemaal een ramp hier. Zijn zusje wil het vieren voor de cadeautjes, maar kan niet op of rond Sinterklaas want dan heeft ze feestjes. Dan wil ze dus op 20 december Sinterklaas gaan vieren :?

Maar goed… Lang verhaal kort te maken… Gisteravond knapte er iets toen hij zei dat hij geen dinertje wil rond kerst met mijn Oom, Tante, neefjes, nichtje en broertje… Vooral voor mijn broertje zou dat belangrijk zijn, want die is zo alleen… Daar gaat het ook helemaal niet goed mee…

Pfff, jullie zullen nu wel een beeld van mij krijgen :?

wwb–> Heb je al een buikfoto gemaakt? Wat een onvriendelijke opmerking van smoeder. Hier zegt smoeder steeds dat ik op moet letten met eten zodat ik niet meer zoveel aankompas vanaf week 30 ineens van 8 naar 27 kg door enorme hoeveelheden vocht. Ach ze weten niet beter denk ik maar.

flien–> ik ben ook erg van de familie te eten vragen etc. Helaas houd mark en zijn familie hier niet erg van en moet altijd alles op hun manier dus ipv kerstavond met zjn familie samen te komen ineens op een andere dag afspreken zonder overleg…

En dan boos zijn als je niet kan.

Verder ben ik ook erg opvliegerig sinds alles met Nick echt een omslag niet altijd leuk voor mezelf en mijn omgeving. Zo vliegt er hier ook wel eens iets naar mark of als hij me heel erg kwaad maakt schop ik tegen zijn schenen :oops: .

Wat betreft de vollere borsten ze gaan wel weer mooi fier omhoog staan maar de cup E is er al weer en vorige keer werd het eerst F op eind G!!

Terwijl ik niet mega groot ben en ook max maat 44 heb na bevalling.

Nou dat is echt niet leuk, had ik een heel verhaal getypt valt mijn computer uit, heb nu geen zin meer om weer op nieuw te beginnen hoor.

Alleen even flien spannen hoor ik duim voor je.

En christine fijne vakantie geniet er van.

Oohh ja en heidy, mathijs is weer helemaal ok, en mijn hachee was super goed gelukt, en heerljik geworden, hadgeen hachee kruiden dus had wat anders gedaan puur een gok maar het was heerlijk, we hebben nog een bak in de friezer staan dus we kunnen er nog een keer van smullen :drool:

Marind; Ik begon op Cup F (dat heb ik normaal) en aan het einde van mijn vorige ZS zat ik op II… Ik bestelde mijn BH’s uit Engeland, omdat ik hier niks kon vinden! Fijn het dat schoonmoeders zich zo met JOUW lijf bemoeien. Die van mij zei altijd:“Je mag wel voor twee slapen, maar niet voor twee eten.”

WWB; Wanneer had jij voor het eerst getest?!

Nette; Vervelend is dat he!

Ok in grote lijnen wat ik al eerder had getypt maar wat dus ineens weg was omdat mijn computer uit klapte.

Het weekend ruzie gehad met vriendlief, dat galmt nog wat na, het is wel goed, maar niet super goed snappen jullie, ja mijn vriend is fries dus een stijfkop.

We hebben van mijn schoonouders een kado gekregen,en dat is een tv breedbeeld plasma scherm van 1,15 breed :o :shock: we vinden het heel erg aardig hoor maar toch veel te groot voor ons, dinsdag word dat ding bezorgd, dus we zullen zien hoe dat staat, schoonouders hebben hem zelf ook en het is best een mooi beeld hoor, heel scherp en helder,maar voor ons had dit niet gehoeven, maar goed die mensen blijven vreemd, we zijn er heus wel blij mee, maar vinden het erg overdreven.

Uuhh verder weet ik het zo even niet meer, zit nog steeds met dat domme flexibele toetsenbord, waar ik toch enorm veel fouten mee maak tijdens het typen, geen handig ding dus.

Deb, nog een kwartiertje. Meid was zal je nerveus zijn! Ik denk aan je!

Hier een pet-dag. Bah. Ik heb wel heel productief nog wat laatste verhuisdozen uitgeruimd, en opgeborgen, maar ik ben moe. Ik voel me alleen en rottig.

Mijn lieve vriendin is 3 weken geleden bevallen, en is daar (heel natuurlijk hoor) nog erg mee bezig, en druk ritme te zoeken.

Ik mis mijn klankbord een beetje. Ze doet wel haar best om naar me te luisteren enzo, maar ze heeft er eigenlijk gewoon niet genoeg ruimte voor.

Bah.

En ik kan jullie natuurlijk wel als klankbord gebruiken, maar ik heb niet het geduld om alles op te tikken. Dat duurt gewoon te lang. En dat terwijl ik toch best snel typ. Ff bellen is dan makkelijker he.

Ach ik zeur maar wat, komt goed hoor. Als onze beeb er straks is, dan heb ik geen tijd meer om te zeuren.

En als ik straks weer werk, dan heb ik daar ook weer sociale contacten, en voel ik me ook minder alleen en opgesloten.

debke–> ik denk ook aan je en hoop dat je op de echo het mooiste beebje in de maak ziet.

wwb–> kan me voorstellen dat je je af en toe nu alleen voelt en even de behoeft om te kletsen/ klagen, gewoon je ei kwijt te kunnen. Hopelijk heeft je vriendin snel weer meer puf/ tijd om naast de zorg voor haar beebje ook weer een keer weer bij te kletsen met jou. Spui het gewoon lekker hier al is het niet ideaal zoveel typen :wink:

WWB; Gewoon typen joh, dan vloeit het er vanzelf uit. Althans zo gaat het bij mij altijd. Nu typ ik ook vreselijk snel hoor.

Debke; Hoe was de echo? En, geloof je het nu echt?

Nette; Vervelend hoor, jij ook al ruzie. En die TV, jeetje wat groot!!!

Kan een van jullie misschien toveren?! Want ik wil dat het volgende week is :oops:

Ik zal het even proberen Flien, want ik heb dezelfde wens (dan begint mijn nieuwe werk, en volgende week donderdag mag ik weer voor een echo)’

Hokuspokus pilatrus pas, ik wou dat het een week verder was!

mislukt, er staat nog steeds 27 okt boven mijn bericht. Het was te proberen…

Lieve meiden…helaas had mijn intuitie het bij het rechte eind. Ons beebjes hartje is een dezer dagen gestopt met kloppen. Wat groei betreft zat het mooi op schema dus het is echt iets wat heel recent gebeurd is.

Ik weet even niet hoe ik me nu voel behalve zwaar K.U.T. (excusez le mot)

Het komt wel weer goed met me, maar dit kost even tijd geloof ik.

:frowning: :hug: Deb, wat vreselijk!