Augustus 2008 stoppers deel III

meid ik stuur je net een pb!

:hug: :-*

Oohh deb :hug: :hug: :hug: ik weet niet wat ik zeggen moet, ik vind dit echt zo vreselijk voor je, :cry: :cry:

jeetje deb ik er even geen woorden voor :hug:

hier is t nog niet veel beter, weten nog niet veel van oma, ze heeft n scan gehad vanmiddag maar zitten hier nog steeds op de uitslag te wachten, zouden vanavond ff langsgaan maar dat zal dr wel niet van komen denk ik…

net als de vorige keer heb ik weer hele gevoelige borsten, vorige maand ook en toen werd ik met n week ongesteld… :thumbdown:

donderdag wel ff n leuke dag, dan komt me nichtje van bijna 2 logeren, gezellig!! das echt n leuk ding!! :inlove: ze steelt iedere x weer mn hart… hoop t dat bij ons eigen kindje later ook zo is :pray:

morgen weer werken van 7 tot 18… beetje lang, veel zieken :x

deb nogmaals veel sterkte… :kaars:

oh deb… :frowning:

:shock:

:cry: en nu?

sterkte :hug:

En nu? Nu wachten we af. Ik wil het liefst mijn lichaam dit zelf laten oplossen. Heb net contact gehad met de vk en die geeft me groot gelijk. Ze belt me woensdag weer even terug in ieder geval.

Zij gaf ook aan dat er over het algemeen genomen geen noodzaak is tot curreteren, dus dat ik met een gerust hart af kon wachten.

Dat ga ik dan ook maar doen. Iets anders kan ik er ook niet van maken.

Meiden, maak jullie vooral niet teveel zorgen om mij hoor! Dit is even een fikse tegenslag, maar ik ben er toch wel van overtuigd dat hier vast een goede reden voor is.

Ik zie op tegen wat komen gaat (een miskraam is niet niks), maar zie de toekomst toch wel met vertrouwen tegemoet hoor.

Bedankt voor jullie lieve woorden in ieder geval en ik hou jullie op de hoogte!

Dikke kus Deb

:-* voor jou… je bent sterk!

Debbie, je bent sterk. Een miskraam is heftig, dat heb ik inderdaad ook gehoord. Fysiek en emotioneel, allebei. Maar zoals net al opgemerkt, jij bent een hele sterke meid. Ik denk dat je het trekt hoor.

En als je wil dat ik iets voor je doe, dan geef me een gil!

Hele dikke kus van mij

:o Deb… jeetje… :hug: Heel heel veel sterkte de komende tijd, snap dat je graag wilt dat je lichaam dit zelf ‘oplost’, maar mocht het langer duren dan je aankan: hulp vragen hoor!!

Rotintuïtie ook… hoewel 't aan de andere kant nu misschien minder hard aankomt (voor zover mogelijk :? )

:hug: en aarzel niet om hier van je af te schrijven hoor!!

Debbie, wat kom je toch vreselijk sterk over. Knap ook dat je je lichaam de kans wil geven om het zelf op te lossen.

Hopelijk komt het gauw op gang. Mag ik trouwens vragen hoe je dit al voelde?

Gaan jullie dan weer verder door? Of even afwachten?

Jullie zijn lief meiden…Ik kan ondertussen niet meer stoppen met huilen geloof ik…Het is zo moeilijk afscheid te nemen van een kindje waar je je zo op verheugd hebt…Voor Rene is het ook heel taai en ook hij heeft al heel wat traantjes gelaten gisteren. En dan breekt mijn hart nog maar een keer…

Flien ik kan eigenlijk niet omschrijven op wat voor manier ik dit al voelde…Het is heel gek. Bij mijn andere zwangerschappen was ik altijd heel optimistisch en zorgeloos. Deze keer was dat anders op de een of andere manier. Het voelde anders. Ik kan het niet zo goed omschrijven. Lichamelijk was er eigenlijk geen reden om aan te nemen dat er iets niet goed ging, maar toch voelde het niet goed…Nou ja, niet goed is ook weer overdreven, maar vooral anders.

En ja, ik geloof wel dat we als dit eenmaal weer achter de rug is “gewoon” doorgaan. Al vind ik dat wel een beetje eng. We willen allebei zo heel graag dat vierde kindje…We gaan er ook gewoon vanuit dat dit kindje een “gevalletje” een op de zoveel geweest is en dat wij een volgende keer weer net zo veel goede kansen hebben als ieder ander.

Ik ga eens even verder kijken meiden…moest even van me afschrijven hoor…

Lieverd, laat die tranen er maar uit komen, want dat moet toch.

En natuurlijk breekt je hard als je grote man zijn tranen laat zien. Jullie moeten beiden afscheid nemen van een zo gewenst kindje. Dat is rouwen! Je had je ook al was je gevoel zo anders en zo intuitief, toch wel verheugd op jullie gezinsuitbreiding!

Laat die tranen komen!

Ik denk aan je, en wou dat ik het scherpe randje minder scherp kon maken! Sterkte meid!!

:-* :-* :-*

Pfff, Deb… Ik kan me voorstellen dat die tranen vloeien hoor. Zeker als Rene dan ook nog mee gaat doen.

Meis, huil, gooi het eruit! Daar zijn wij voor toch?

Ik kan/kon hier ook altijd terecht…

Het voelt een beetje als een hele slechte film…en nog een beetje alsof ik van een afstandje aan het toekijken ben…

Dat kan ik me voorstellen. Het is ook nog eens film die je niet wil zien…

Pfff, ik vind het heel moeilijk om hier nu vrolijk te kletsen over zwanger worden en vragen aan jullie te stellen. Maar ik doe het toch :oops:

Sorry, sorry, sorry, sorry Deb!

Meiden wat doet je cervixslijm na bevruchting?!

Ik weet hoe het is bij een cyclus die normaal verloopt. Maar nu blijft mijn cervixslijm echt dikkig, veel, kleverig… Wat maak ik hier uit op?!

Flien, geen gesorry hoor! Nergens voor nodig! Weet je, het geeft mij ook moed om door te gaan als ik jullie positieve verhalen lees, dus keep them coming!

Overigens, kan ik je geen zinnig antwoord geven op je vraag. Het is mij nooit opgevallen wat er dan met je cervixslijm gebeurd. Heb er ook nooit echt aandacht aan besteed moet ik zeggen.

Aan mij heb je dus ook niks…sorry! :wink:

Pfff, nou… Aan jou heb ik dus ook niks :stuck_out_tongue:

Elke keer als ik hier kom kijk ik op mijn ticker en staat dat ding nogsteeds op 11 dagen :?

Hey allemaal,

Deb, zoals iedereen hier zegt je bent een sterke meid, je komt sterk over, en die tranen laat ze maar komen hoor, je verdriet uiten is heel belangrijk, alles binnen houden is ook niet goed geloof me (ben zelf namelijk een propper en geen uiter) je mag hier er zoveel over schrijven als je wilt, daar zijn we voor, en wat goed dat je het je lichaam zelf wilt op laten lossen, ik hoop dat je lichaam dat ook doet.

Flien, ik heb eigenlijk ook geen idee, kan je helaas geen antwoord geven, ik heb er nooit op gelet.

Debke–>Wat ontzettend moeilijk lijkt me dit jullie hadden zo graag dit kindje gehad en dan mag het niet zo zijn. Het is dan toch ontzettend logisch dat zowel jij als René helemaal van slag zijn? Spui al je verdriet twijfels lekker hier en als er iets is wat iemand voor je kan doen gewoon in de pb vragen hoor!

Flien–> ik was niet zo broekloerderig mbt slijm etc. omdat ik iets had van het is toch niet raak en toen was het ineens wel zo. In de versnelde stand zetten?

Meiden–> ben toch beetje bangig voor morgen de echo. Mogen om half 12 er zijn gelukkig.

Marinda, niet extra bangig worden door mijn slechte nieuws hoor! De kans dat dat jou ook gebeurd is echt superklein! Het gaat echt wel goedkomen, jij ziet morgen een prachtbeeb met een mooi kloppend hartje!

Dat moet gewoon!