heej meiden… maar even een goed bericht tussen door :-* …
net echo gehad… en het is goed! precies zover als mijn ticker zegt en het hartje horen kloppen … ik zal de foto zo op het showoforum zetten…
mannetje is helemaal trots en die heeft er ook een filmpje van gemaakt… super gaaf…
:hug: nog een dikke knuffel voor jou deb… :-*
Heidy wat fijn voor jullie! Gefeliciteerd meis! Ik ga zo even in het sf loeren…
Debke–> Ben niet door jou extra bang maar heb totaal geen kwalen behalve iets grotere borsten. Gewoon gek gevoel van binnen. Al hoop ik ook op een mooie echo hoor. Hoelang kan/mag het duren dat je lichaam het zelf mag oplossen?
Heidy–> Gaaf meid!!! je was ook precies even ver zwanger als gedacht?
Marinda, dat mag wat mijn vk betreft zo lang duren als nodig is. Het kan vandaag of morgen zijn, maar ook pas over 4 weken of zelfs nog langer. Ik mag zolang wachten met ingrijpen als ik wil in ieder geval. Dat geeft voor nu in ieder geval nog een heel prettig gevoel.
Oh…en ik hou niet (meer) zo van gekke gevoelens van binnen…Ik duim voor je morgen hoor!
- breekt even in *
Debke, ook hier nog even: :hug: :hug:
En wou even zeggen dat je me altijd kan pb-en als je iets wilt vragen of delen. Bij mij kwam het uiteindelijk anderhalve week na de echo spontaan, precies op de dag dat ik 12 weken zwanger zou zijn geweest.
Sterkte!
- breekt weer uit *
Missmarm, succes morgen, met je echo.
Heidy, wat super goed,een mooie echo met een kloppend hartje en dan ook nog zo ver als je ticker aan geeft geweldig toch, en watgeweldig dat je er ook een filmpje van hebt, ik ga even in het showforum kijken.
Deb, wat goed dat je zelf de keus hebt waneer jij vind dat het tijd is voor ingrijpen, en dat je je daarop dit moment prettig bij voelt, ik hoop voor je dat je lichaan het zelf doet.
Nou ik zit hier te wachen op de mensen die het bed van mathijs komen bezorgen (tussen kwart over 2 en 4 uur) en de mensen die straks onze mega tv komen bezorgen (tussen 4 uur en 6 uur)
Met andere woorden, jij zit de hele middag thuis?!
Ik ben echt de hele morgen kots, kots, kotsmisselijk geweest. Dus net 2 uurtjes op bed gelegen en nu voel ik me weer beter…
Raadsels, raadsels… Nu maar eens boodschappen gaan doen!
Ja flien zit tot nu toe gewoon thuis te wachten, maar het bed is net bezorgd,zegt die man we zijn wel wat te vroeg, zeg ik oohh helemaal niet erg hoor, aardige mannen waren het ze zetten het in de gang neer, maar toen kon de deur dus niet meer dicht, zegt die man oohh zal ik het even verder binnen brengen vond dat toch erg aardig, eigenlijk mogen ze dat niet doen he, dus nu is het wachten op de mega tv… als die ook een beetje mooi op tijd is kan ik mischien nog eventjes een wandelingetje maken samen met mathijs.
Flien, gelukkig dat je je nu weer beter voelt.
hoi meiden,
flien–> spannend!!! hopelijk is het echt van een pril begin en geen nawee van de griep.
nette–> gaat jullie kleine man naar een groot bed? Al met souders gesproken over megatv? hopelijk zijn ze er snel en kan je nog even wandelen
hier hele tijd al hectiek op werk. Gelukkig nog kleine 2 uur en dan ga ik. Krijg waarschijnlijk vriendinnetje te eten gister belde ze maar kon haar niet verstaan slecht bereik. Ze was uit elkaar met haar vriend en wilde even kletsen. Heel heftig jaar hebben in februari ook hun kindje verloren met 26 weken zwangerschap. Straks maar lekker bijkletsen.
Marinda; Veel plezier bij de echo morgen! Spannend hoor…
Wat vervelend voor dat vriendinntje. Heftig dan allemaal, zijn ze echt recent uit elkaar?
Nette; Dan hoop ik dat je beter weer hebt dan ik hier, als je wil wandelen… Hier is het echt ronduit pokkeweer!
Ben hier de supermarkt ingedoken en ik werd me toch een partij ziek op de vlees(waar)afdeling… Dus daar heel snel langs gelopen. Alles bij elkaar gesprokkeld en naar buiten gerend. Over staan geven :oops: Komt de bewaking erbij:“Gaat het mevrouw?” :roll:
Als dit een prille ZS is, dan hoop ik dat dit niet lang aan blijft houden! met Leine was zo ideaal, had ik echt NERGENS last van!
Oohh jee flien, wat vreselijk, dat je je zo misselijk voelt, misschien toch zwanger… het is hier wel erg bewolkt hoor maar nog geen regen… maar je zult zien komen ze pas aan het einde van de dag.
Missmarm, nee mathijs gaat nu nog niet in het grote bed hoor, daar is hij nog te kein voor, maar omdat dit bed nu in de aanbieding was (100 euro goedkoper) hebben we hem vast besteld, we moeten eerst verbouwen, dan de nieuwe slaapkamer van mathijs inrichten en dan kan hij er pas in… zal ergens volgend jaar worden denk ik… maar oohh lijkt me zo leuk, ik heb al allemaal leuke ideeen voor mathijs zijn nieuwe kamer, terwijl dat nog erg lang duurd.
Ja we hebben wel met mijn schoonouders er over gehad, maar ja hoe zeg je nou dat het eigenlijk ons veel te groot is, we willen ook niet ondankbaar over komen, en ze zijn zelf zo super enthousiast er over, we hebben wel een beetje door laten schemeren dat het ons te groot is maar ja dat pikken ze niet op, nou ja we zullen vanmiddag wel zien als ze komen.
flien, je lijkt wel zwanger , maar goed, dat wil helaas nog niks met zekerheid zeggen.
Ik hou het kort vandaag, kom morgen terug. Ik heb zo’‘n koppijn’
Deb, je bent in mijn gedachte!
Goeimorgen meiden!
Ik voel me vandaag een stuk beter!
WWB; Is je hoofdpijn weg?
Nette; Staat alles? En hoe ziet die mega-tv eruit?!
Hier gisteravond eerst naar school geweest en daarna lekker vroeg mijn bedje ingedoken. Nog even met Matthijs liggen babbelen en hij zei:“Volgens mij ben je gewoon zwanger. Je ruikt anders.” :shock: :?
Nou kan ik al helemaal het geduld amper opbrengen om te wachten. Maar ik moet op z’n minst tot zondag (liever maandag) wachten. Ik ga zo even testen bestellen… Of toch niet en koop ik ze gewoon in de winkel… Ach, ik voel me zo’n ongelovelijke muts.
Ow meid, wat duurt wachten dan toch lang he. Ik snap je ongeduld zo goed! Ik ga duimen dat we zondag een hyperdepieper berichtje van je krijgen.
De hoofdpijn is weg, maar ik ben nu zo moe en slaperig dat is niet leuk meer.
Nette hoe staat je tv?
Deb, hoe is het meid, Begint het idee al een beetje te landen? Hoe reageerden de kids?
Rick ving wat op, toen ik tegen mijn man verteld, en hij vond het zielig voor jullie. Dat was eigenlijk een hele schattige opmerking.
Marinda, het is zover meis! Als het goed is ben jij nu lekker van je beeb aan het genieten!
Ik denk aan je, veel plezier!
Wat de rest betreft…ik kom straks terug om te kletsen. Moet nu eerst even brood klaarmaken voor zometeen en Basten op gaan halen.
Tot zo dus!
Kus Deb
Ik duim ook voor een hyperdepyper berichtje!!!
Pomptiedom… Welke tests zal ik bestellen?! Wil zowieso een clearblue als bevestiging. Maar ik vind de digitale van clearblue nog vrij prijzig… Dus dacht nu een goedkope (matc*re ofzo) en dan een clearblue erbij…
matcare had Deb nare vals positieve ervaring mee (tenminste zij had zulke verhalen gehoord).
Ik zweer bij de eigen merk van de apotheek. testen voor 12 euro geloof ik. Het waren testen van het merk pcl ofzo. Die digigale wilde ik ook, maar ik vond hem zo duur, en omdat het bij mij zo raar verliep heb ik dat niet meer gedaan.
Zal ik dan toch maar gewoon langs het kruidvat lopen?!
Marinda; Hoe was je echo?
Hey allemaal,
Flien dit is wel heel erg spannend hoor, hou je het nog vol te wachen…
WWB, dus erg moe nu, dat is ook niet leuk he, hopelijk voel je je snel weer goed.
Deb meid hoe is het met jou… hoe voel je je… ik moet steeds aan je denken.
En ja hoor die mega tv staat, het valt nog wat mee, hij past best goed op het kastje, ja en dan dat beeld wel wennen hoor, echt groot… voor mij had het echt niet gehoeven zo, maar goed…
Vanmorgen wezen zwemmen was weer heel leuk, alleen za daar zo vreemde vrouw op een bankje naar ons te kijken, en dingen op te schrijven, daar hou ik niet van…na het zwemmen even het centrum in geweest, kon niet vinden wat ik zocht, mijn bidon is stuk, rubber stuk dus hij lekt,maar in welke winkel kan je zoiets kopen… heb alle winkels gehad maar niet te vinden zoiets… die ik had heb ik gekregen van de sportschool, en vanavond weer sporten dus maar even zien hoe ik dat ga doen…
Verder weing nieuwtjes…
Flien, ik zou een rondje Kruidvat doen inderdaad…En een clearblue bestellen als extra bevestiging…Maar goed, that’s me!
Marinda, ben je aan het feesten geslagen ofzo? Ben benieuwd naar je echo meis!
Meiden…ik heb echofoto’s van beeb…Op een ervan kan ik (met een beetje moeite) het gezichtje zien…oogje, neusje enzo…Beeb ligt er heel “vredig” bij…heel mooi…Willen jullie de foto’s ook zien of liever niet?
Nette, ik heb de WNF stickers uitgezocht. Heb er best aardig wat voor je hoor! Zal na de boodschappen dit weekend je lijstje met ontbrekende nummers eens even drastisch inkorten voor je!